###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
toi innon ukkeli on yöks. :x
täh :eek: kui se yöks on :eek:
mä katoin innoa viimeksi silloin ku siinä oli se marko paanala vai paananen vai mikä lie
no just se,siis iha oksettava...en tykkää...enkä ees kato koko tyhmää ohjelmaa ikuna,mut miehein vaa just kääns liville ja se ol siin. :x
ja nyt se näky tietty syöpyi sun verkkokalvoihin iäksi :hug: :hug: :D :LOL:
ehkä ja nyt se on tietty miu unessaki seikkailemassa.........apua,kääk. :eek: :LOL: :LOL:
pitäiskö jo varata terapia-aikaa :eek:
juu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
toi innon ukkeli on yöks. :x
täh :eek: kui se yöks on :eek:
mä katoin innoa viimeksi silloin ku siinä oli se marko paanala vai paananen vai mikä lie
no just se,siis iha oksettava...en tykkää...enkä ees kato koko tyhmää ohjelmaa ikuna,mut miehein vaa just kääns liville ja se ol siin. :x
ja nyt se näky tietty syöpyi sun verkkokalvoihin iäksi :hug: :hug: :D :LOL:
ehkä ja nyt se on tietty miu unessaki seikkailemassa.........apua,kääk. :eek: :LOL: :LOL:
pitäiskö jo varata terapia-aikaa :eek:
juu.
ja sitten laitat laskun tuonne inno-tiimille terapiasessioista :D

 
Onpas kaunis auringonpaiste mutta kylmäää hyrrrr! Täällä kotona yritän ottaa mahdollisimman rauhallisesti jotta tuo kohtu rauhoittuu ja vältyttäisiin suurilta vuodoilta. Maanantaina meen tarkastuttamaan onko kaikki "materiaali" tullut ulos ettei mitään tulehduksia tai kaavintaa oo luvassa. Toivottavasti tää oli nyt tässä ja vois kattoo jo eteenpäin ja jättää taaakse menneet...
 
|O |O |O
paniikki ja vierotusoireet |O |O |O
mein netti ei toimi, nyt oon kirjaston koneella ku pakko tarkistaa ainaski sähköpostit ja maksaa laskut.
prkleen elisan liittymä. jos ei olisi työsuhdeliittymä ni vaihtoon menisi alta aikayksikön.

Niin että jos musta ei kuulu hetkeen mitään ni syyttäkää elisaa :kieh: :kieh:
 

Yhteistyössä