###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kyl miekii sen kesän tahon,mut miusta se kevään ensi vihreys on ihanaa. :D ja nyt ku kattoo ikkunasta ulos ni on vaa LUNTA ja ihan hemmetin paljo onkii. :kieh:
Mä en tykkää talvesta juurikaan ja tämä talvi on ollut kylmä ja sitä rataa.. :xmas:
talves kivointa on joulu ja muute se vois kestää vaikka kuukauden,siis se talvi. :D
 
On tähän ketjuun näköjään tullut taas vähän eloa :D hyvä niiin, oonkin käynyt välillä vilasemassa täällä mut aina oon törmännyt omaan viestiini viimeisenä :ashamed: ehdin jo luulla et ketju kuoli mut ei onneks!
Puhalletaanpas tähän uutta potkua taas PHUUUUH! Noin! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
voi ku sulais nuo hiton lumet poies äkkiä ei yhtää enää jaksas tuota lunta...tahtoo kevään. |O :D
Mä tahon KESÄN, toki kevätkin käy ekaksi B)
kyl miekii sen kesän tahon,mut miusta se kevään ensi vihreys on ihanaa. :D ja nyt ku kattoo ikkunasta ulos ni on vaa LUNTA ja ihan hemmetin paljo onkii. :kieh:
Juu ne tuoksut keväällä kun lumi sulaa ovat ihan huumaavia B) . Ja tieto siitä että kesä on vasta edessä on ihanaa! Kesällä tulee usein jo murehdittua että kohta se on jo takana ja syksy saapuu!
 
vieläks tää ketju porskuttaa hengissä B)

tulis lottovoitto tai perintöä miljuunia ni ei tarttis töissä käydä. jessus kui pitkää päivää on joutunu tekeenkin...työpäivän ja työmatkajen jälkeen jää pari tuntia aikaa itelle ja sitten nukkumaan ja taas töihin. :kieh:
 

Yhteistyössä