###KETJUNTAPPAJAT OSA 2###

Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Tuitui kaikille :wave: Meillä päästään ensi viikolla testailemaan tuota uutta turvaistuinta :D
Jaa millainen turvaistuin? Olen siis vaihtanut nikkiä ja oon entinen erka ;) joka täällä haastelee :D :wave:
No hei ex-erka nyksä jääris :D Kiddy Comfort Pro hankittiin...tuolla http://kaksplus.fi/keskustelu/t1656005enemmän
Meidän lapset ei viihdy autoistuimissaan. Mahtaiskohan viihtyä tuollaisessa??!! Meillä on noita akta cracon cosmic ja duo istuimia. Kivan näköinen istuin tuo ostamasi! =)
Autoliiton sivuilla oli, että kannattaa testata lapsen kanssa. Katseltiin noita testejä ja tuo oli turvallisempi kuin nuo selkä menosuuntaan viisipisteistuimet....ei tule sitä painoa niskaan tuon kanssa.
Tuollainen soopis kyl meille kun molemmat lapset voi autossa huonosti ja varsinkin kun istuvat selkä menosuuntaan niin oksu tulee. En oo uskaltanut käääntää istuimia toisinpäin mut nyt kun esikoinen on 3,5v niin aion kohta kääntää hänen istuimensa (jossain luki et 4,5v asti selkä menosuuntaan on turvallisinta).
Ei mikään ole turvallinen jos istuin susi. Selkä menosuuntaan on turvallisin tuolla viisipistesysteemillä. Se kun kuormittaa kaikkein eniten niskaa....
Katso nuo testitulokset eri istuimilla (siinä kaikki ne jotka ovat luokituksiltaan määräysten mukaiset).
http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/
ja käy lukemassa tarkemmin tuo Kiddy
http://www.kiddyturvaistuimet.fi/faq.html
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Tuitui kaikille :wave: Meillä päästään ensi viikolla testailemaan tuota uutta turvaistuinta :D
Jaa millainen turvaistuin? Olen siis vaihtanut nikkiä ja oon entinen erka ;) joka täällä haastelee :D :wave:
No hei ex-erka nyksä jääris :D Kiddy Comfort Pro hankittiin...tuolla http://kaksplus.fi/keskustelu/t1656005enemmän
Meidän lapset ei viihdy autoistuimissaan. Mahtaiskohan viihtyä tuollaisessa??!! Meillä on noita akta cracon cosmic ja duo istuimia. Kivan näköinen istuin tuo ostamasi! =)
Autoliiton sivuilla oli, että kannattaa testata lapsen kanssa. Katseltiin noita testejä ja tuo oli turvallisempi kuin nuo selkä menosuuntaan viisipisteistuimet....ei tule sitä painoa niskaan tuon kanssa.
Tuollainen soopis kyl meille kun molemmat lapset voi autossa huonosti ja varsinkin kun istuvat selkä menosuuntaan niin oksu tulee. En oo uskaltanut käääntää istuimia toisinpäin mut nyt kun esikoinen on 3,5v niin aion kohta kääntää hänen istuimensa (jossain luki et 4,5v asti selkä menosuuntaan on turvallisinta).
Ei mikään ole turvallinen jos istuin susi. Selkä menosuuntaan on turvallisin tuolla viisipistesysteemillä. Se kun kuormittaa kaikkein eniten niskaa....
Katso nuo testitulokset eri istuimilla (siinä kaikki ne jotka ovat luokituksiltaan määräysten mukaiset).
http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/
ja käy lukemassa tarkemmin tuo Kiddy
http://www.kiddyturvaistuimet.fi/faq.html
On näköjään istuimetkin kehittyneet muutamassa vuodessa paljon!!! Oli varmaan hyvä ostos tuo comfort pro. Kallis tuo kyllä on! Mutta sitä discoveryä vois harkita esikoiselle kun kerran menee 12 v saakka. Toisaalta jos meille vielä vauva joskus tulee niin sitten voois miettiä sitä comfortistuinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
On näköjään istuimetkin kehittyneet muutamassa vuodessa paljon!!! Oli varmaan hyvä ostos tuo comfort pro. Kallis tuo kyllä on! Mutta sitä discoveryä vois harkita esikoiselle kun kerran menee 12 v saakka. Toisaalta jos meille vielä vauva joskus tulee niin sitten voois miettiä sitä comfortistuinta.
On todella paljon, mutta sitä vaaditaankin. Liikenne on muuttunut ihan valtavasti....
 
Oho! Mulla meni 100 viestin rajapyykki rikki vaikken jääräpäänä kauaa oo ollukkaa. Minä siis toheloin kun en osannut vaihtaa nikkiä ja lopulta oli pakko luoda ihan uudet salasanat ym eli rekisteröidyin kokonaan uudestaan. Erkan tietoja en saa edes auki enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Oho! Mulla meni 100 viestin rajapyykki rikki vaikken jääräpäänä kauaa oo ollukkaa. Minä siis toheloin kun en osannut vaihtaa nikkiä ja lopulta oli pakko luoda ihan uudet salasanat ym eli rekisteröidyin kokonaan uudestaan. Erkan tietoja en saa edes auki enää.
Sä olet ollut vikkelä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Oho! Mulla meni 100 viestin rajapyykki rikki vaikken jääräpäänä kauaa oo ollukkaa. Minä siis toheloin kun en osannut vaihtaa nikkiä ja lopulta oli pakko luoda ihan uudet salasanat ym eli rekisteröidyin kokonaan uudestaan. Erkan tietoja en saa edes auki enää.
Nopeat sormet :saint:
 
Oon tänään jotenkin paljon virkeempi-ainakin toistaiseksi . Johtuiuskohan siitä että isäntä nukkui sohvalla viime yön olympialaisten takia . Toivottavasti nukkuu toistekin :LOL: , lapsetkaan ei nimittäin heränneet kertaakaan ainakaan tietääkseni yön aikana . Isäntä kyl kuorsaa kovasti et oliskohan se syynä parempaan yöuneen .
;)
 
Täytyy vielä kommentoida että olis se kyllä makeeta manna jos suomi tä'nään voittais ruotsin naisten jääkiekossa. Uskalotaisko sellaista edes ääneen toivoa??? En kyllä usko moiseen mut vetäis se naaman superhymyyn ainakin viikoksi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Ruåtti on pyllystä :saint:
Niin on :LOL: . Niille on joskus ihan hauska nauraa, kerrankin. Voi kyllä tulla illalla itku pitkästä ilosta jos ruotsi nöyryyttää pelissä suomea :attn:
No joo, ei anneta sen nyt just hämätä.
Millasia noi ruåttin naiset ovat oleet turnauksen ajan? En oo heidän edesottamuksiaan seurannut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Ruåtti on pyllystä :saint:
Niin on :LOL: . Niille on joskus ihan hauska nauraa, kerrankin. Voi kyllä tulla illalla itku pitkästä ilosta jos ruotsi nöyryyttää pelissä suomea :attn:
No joo, ei anneta sen nyt just hämätä.
Millasia noi ruåttin naiset ovat oleet turnauksen ajan? En oo heidän edesottamuksiaan seurannut.
Juu en minäkään enkä muutenkaan oo jääkkiekkofani mut nää arvokisat kyl kiinnostaa. Kuulin et ruotsin naiset olis aika huippua mut ei niin hyviä kuin kanada. on kyllä kova vastus. Ja sit se henkinen paine meille suomalaisille kun ovat just ruottalaisia ;) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Vitsit, että oon hyvä! Mä oon tappanut vuorokauden sisään vaikka kuinka monta ketjua! B)
:D . Minäkin onnistuin eilen tappamaan joitakin ketjuja! Huomenna olis yhdet 30-v-juhlat ja nyt mun täytyy kiirehtää suihkuun että kerkiän peliä kattomaan. Oon muuten taas varmaan "normaaleiden" kirjoissa kun alkoi ekat ihan oikeet menkat :D km:n jälkeen eli yk1 ja kp1 alkoi tänään :D !
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Sulla on 1,5h pelin alkuun aikaa :saint: käy siis pikapikasuihkussa...
:LOL: Juu mulla kestää tuo suihkuttelu yleeensä ainakin puol tuntia jos rauhassa saan läträtä kun lapset nukkuu :D . Meil on yläkerrassa niin viileetä (tää huonompi kone yläkerrassa) et pitkä tukka märkäänä en tarkene kirjoitella täällllä joten kuivattelen niitä sitten tuolla alakerran lämmössä :D . Eipä siinä pelissä sitten ollutkaan mitään jänättävää :LOL: kun heti tuli 6 maalia ja laitettiinkin tv kiinni toisen erän jälkeen suosiolla kun eihän sitä kestänyt kattoo. No jospa pronssipeleissä sitten onnistaa. Tarttis tosiaan vierdä tuo alakerran kone korjattavaksi kun se on paljon nopeempi ja tuota kannettavaa mallia.

Missäköhän kukis ja kivis ovat????? Ja Bootypeppi????
 
Siis tää koneenrämä on niin hidas et huhhuh! Nyt täytyy taas kiiruhtaa alakertaan. Meillä oikeestaan oleillaan vallan alakerrassa kun nuo lapset niin pieniä et eivät hallitse noita jyrkkiä rappusia niin suosiolla pidetään portit tiukasti säpissä.
 
Tulin moikkaamaan :wave: ! Meillä alakerran kone toimii taas onneksi! Akku on hajonnut ja se aiheutti oikosulun koneeseen niin ettei toiminut edes verkkovirralla. Uutta akkua ei olla vielä ostettu (90 euroa :eek: ), mut kun akun irroitti koneesta niin alkoi taas toimimaan.
Olympialaisetkin sitten loppuivat...onneksi...saa taas kattoa "normaaliohjelmia" telkusta! Mitäs teille muille kuuluu? Nyt mun täytyy taaas mennä :wave:
 

Yhteistyössä