:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::/ Pitää mennä tekeen hanipöön vastaanotolle hoitosuunnitelma ja otetaan ventoline ja flixotide käyttöön. Oskillometrian tuloksena oli lievä astma.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::/ Pitää mennä tekeen hanipöön vastaanotolle hoitosuunnitelma ja otetaan ventoline ja flixotide käyttöön. Oskillometrian tuloksena oli lievä astma.
Maa freend Vakainen :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:liimaperse tuli takas :saint: :saint:
ootpas :kieh: nyt eletään syysaikataulujen mukaan ja silloin paikal pitää olla viimeistään kl 21 paitsi sellasina päivinä milloin mä katson telkkua tuohon aikaanAlkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Minen en oo mitään myöhässä :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vähänkö oot myöhässä
Mun tarttis kohta mennä nukkuun jo :kieh:
Miul on kesä B)Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ootpas :kieh: nyt eletään syysaikataulujen mukaan ja silloin paikal pitää olla viimeistään kl 21 paitsi sellasina päivinä milloin mä katson telkkua tuohon aikaanAlkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Minen en oo mitään myöhässä :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vähänkö oot myöhässä
Mun tarttis kohta mennä nukkuun jo :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Taas potki pihalle |O |O |O |O
Hellou ja heippa....ja kiva ku eka päivä meni mukavasti......hyvää yötä :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukis:tulin vaan sanomaa hyvät yöt ja huomiseen...josko kerkeis huomenna tulla juttelemaan...pojalla meni tosi hyvin eka päivä että suotta hermoilin,se tuli hymy huulilla koulusta pois.
Alkuperäinen kirjoittaja kukis:tulin vaan sanomaa hyvät yöt ja huomiseen...josko kerkeis huomenna tulla juttelemaan...pojalla meni tosi hyvin eka päivä että suotta hermoilin,se tuli hymy huulilla koulusta pois.
Mie vedin jo kahdeksan kilometrin lenkin :kieh: :kieh: :kieh: .....riittäis jo tält päivält :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Taas potki pihalle |O |O |O |O
reipas ulkoilu tekee kuulemma ihan hyvää :kieh: :kieh:
Nii justiinsa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukis:mie oon kyl kivisen kaa samaa mieltä että on tultava viikolla aikasemmi jotta kerkee juttelemaan.
Maa freend häijyläinen :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Maa freend Vakainen :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:liimaperse tuli takas :saint: :saint:
Nii justiinsa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Nii justiinsa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukis:mie oon kyl kivisen kaa samaa mieltä että on tultava viikolla aikasemmi jotta kerkee juttelemaan.
ei vissiin riitä tän palstan mielestä :/Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Mie vedin jo kahdeksan kilometrin lenkin :kieh: :kieh: :kieh: .....riittäis jo tält päivält :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Taas potki pihalle |O |O |O |O
:kieh: natkuti natkuti....Alkuperäinen kirjoittaja kukis:mie oon kyl kivisen kaa samaa mieltä että on tultava viikolla aikasemmi jotta kerkee juttelemaan.
ku ei pysty enää valvoo kauhian myöhään arkisin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä::kieh: natkuti natkuti....Alkuperäinen kirjoittaja kukis:mie oon kyl kivisen kaa samaa mieltä että on tultava viikolla aikasemmi jotta kerkee juttelemaan.
No niinpä tietysti.....piiskuri palsta :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei vissiin riitä tän palstan mielestä :/Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Mie vedin jo kahdeksan kilometrin lenkin :kieh: :kieh: :kieh: .....riittäis jo tält päivält :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Taas potki pihalle |O |O |O |O
No sittenhän työ tuutte tänne aikaisemmin jos silt tuntuu ....mie tuun kun tuun B)Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ku ei pysty enää valvoo kauhian myöhään arkisin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä::kieh: natkuti natkuti....Alkuperäinen kirjoittaja kukis:mie oon kyl kivisen kaa samaa mieltä että on tultava viikolla aikasemmi jotta kerkee juttelemaan.
:hug: :hug: :hug:.....ja niin tökkii taas |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saatana ku tökkii taas :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Menis tuo ukkoki jo maate nii korkkaisin
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saatana ku kaalimato tökkii taas :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Pollypussin :saint: :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saatana ku kaalimato tökkii taas :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:No sittenhän työ tuutte tänne aikaisemmin jos silt tuntuu ....mie tuun kun tuun B)Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ku ei pysty enää valvoo kauhian myöhään arkisin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä::kieh: natkuti natkuti....Alkuperäinen kirjoittaja kukis:mie oon kyl kivisen kaa samaa mieltä että on tultava viikolla aikasemmi jotta kerkee juttelemaan.