:kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:appajee ku saan sen kiinni :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mut se haluu leikkii siun kaa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:joku ärsyttävä paskakärpänen....ja mua ei kyl nyt huvittais leikkiä piilosta sen kans :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: perskärpänen.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oota se kärpänen surisee taas :kieh: :kieh:
Olikos jo iso neiti....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meidän neitillä oli tänään 5v neuvola
Hammaslääkärit on :kieh: :kieh: :kieh: :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja huomenna olis neitin ja hurriksen hammaslääkäri :|
:hug: :hug: :hug: voi ei...toivottavasti ei tuu pahaa tautia :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kurkku on kipeä ja yskittää :/
alakäyrän toiseksi alimmalla neii menee....mut en muista pituutta ja painoa.... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Olikos jo iso neiti....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meidän neitillä oli tänään 5v neuvola
No kasvaa omalla käyrällä ja sillä siistiAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:alakäyrän toiseksi alimmalla neii menee....mut en muista pituutta ja painoa.... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Olikos jo iso neiti....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meidän neitillä oli tänään 5v neuvola
onneksi toi on vaan huoltajalla käynti....kattoo suuhun vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Hammaslääkärit on :kieh: :kieh: :kieh: :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja huomenna olis neitin ja hurriksen hammaslääkäri :|
...älä niin tosissaan oleAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi jessus mikä se yks akka oli...
Oolrait :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen kattoo tota csi:tä...nähdään :wave: :wave:
heippa sitte. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen kattoo tota csi:tä...nähdään :wave: :wave:
tuu vaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pikkis mie haluun kans teille syömää savustettuu lohta.
pakko olla.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:...älä niin tosissaan oleAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi jessus mikä se yks akka oli...
KUKIS :attn: :attn: :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun paino on nyt pudonnut yhteensä 9kgAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Anna tullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saanko hehkuttaa yhtä juttua?
oi ihkuu,älä sitte pahast ylläty ku ilmestyn teije oven taa... kassien kaa,jään kattos pitemmäks aikaa ku sinne asti kerra tuun.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tuu vaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pikkis mie haluun kans teille syömää savustettuu lohta.
kyl se on kuule toi selänne se suosikkiAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave: :wave: :wave:
Oiiih, ihanaa, miun suosikki tulee mm-kisoihin, go saku koivu go :heart: :heart: :xmas:
oolraitAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oi ihkuu,älä sitte pahast ylläty ku ilmestyn teije oven taa... kassien kaa,jään kattos pitemmäks aikaa ku sinne asti kerra tuun.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tuu vaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pikkis mie haluun kans teille syömää savustettuu lohta.
heii, miekin voisin tulla kato, ette pääse niin kyllästymäänkään kun myö keretään ne popsimaanAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tuu vaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pikkis mie haluun kans teille syömää savustettuu lohta.
ookke....mä meen kans ihan justAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Miekin meen nyt joksikin aikaa pois....palaan puolen jälkeen.... :wave: :wave: