Anna tullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saanko hehkuttaa yhtä juttua?
Anna tullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saanko hehkuttaa yhtä juttua?
savustettu lohi on niin namia....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:usko pois...mut loppu kesästä en halua kuulla sanaa lohi ja taimen :kieh: ....sitä laitetaan uunissa ja savustetaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:taas.... :kieh: :kieh: no teillä ainakin syödään tarpeeks kalaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies lähti sit kalaan....just syötiin sen eilen saama taimen
mun paino on nyt pudonnut yhteensä 9kgAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Anna tullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saanko hehkuttaa yhtä juttua?
onhan se....paitsi jos sitä syödään harva se ilta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:savustettu lohi on niin namia....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:usko pois...mut loppu kesästä en halua kuulla sanaa lohi ja taimen :kieh: ....sitä laitetaan uunissa ja savustetaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:taas.... :kieh: :kieh: no teillä ainakin syödään tarpeeks kalaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies lähti sit kalaan....just syötiin sen eilen saama taimen
......wau.....onneks olkoon :hug: :hug: .....miun kyl pitäis kans tiukata tuot syömistä, mut just vetelin ison lautasellisen riisijauhoista tehtyä vispipuuroo :/ :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun paino on nyt pudonnut yhteensä 9kgAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Anna tullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saanko hehkuttaa yhtä juttua?
Mie tuun teilleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onhan se....paitsi jos sitä syödään harva se ilta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:savustettu lohi on niin namia....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:usko pois...mut loppu kesästä en halua kuulla sanaa lohi ja taimen :kieh: ....sitä laitetaan uunissa ja savustetaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:taas.... :kieh: :kieh: no teillä ainakin syödään tarpeeks kalaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies lähti sit kalaan....just syötiin sen eilen saama taimen
vispipuuro on kylAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:......wau.....onneks olkoon :hug: :hug: .....miun kyl pitäis kans tiukata tuot syömistä, mut just vetelin ison lautasellisen riisijauhoista tehtyä vispipuuroo :/ :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun paino on nyt pudonnut yhteensä 9kgAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Anna tullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saanko hehkuttaa yhtä juttua?
tuu vaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mie tuun teilleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onhan se....paitsi jos sitä syödään harva se ilta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:savustettu lohi on niin namia....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:usko pois...mut loppu kesästä en halua kuulla sanaa lohi ja taimen :kieh: ....sitä laitetaan uunissa ja savustetaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:taas.... :kieh: :kieh: no teillä ainakin syödään tarpeeks kalaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies lähti sit kalaan....just syötiin sen eilen saama taimen
Tiiätkö....mie en oikeestaan tiedä... :/ ...mitäs sie haluaisit....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mitä haluaisit äitienpäivä lahjaksi?
mun olis viel tarkotus tiputtaa n.5kgAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:......wau.....onneks olkoon :hug: :hug: .....miun kyl pitäis kans tiukata tuot syömistä, mut just vetelin ison lautasellisen riisijauhoista tehtyä vispipuuroo :/ :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun paino on nyt pudonnut yhteensä 9kgAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Anna tullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saanko hehkuttaa yhtä juttua?
Tulee muuten tosi hyvää noista riisijauhoista tai siis oikeestaan on kyllä ihan samanlaista kun mannaryyneistä, mutta mie yllätyin kuinka samanlaista se on noista riisijauhoistaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:vispipuuro on kylAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:......wau.....onneks olkoon :hug: :hug: .....miun kyl pitäis kans tiukata tuot syömistä, mut just vetelin ison lautasellisen riisijauhoista tehtyä vispipuuroo :/ :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun paino on nyt pudonnut yhteensä 9kgAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Anna tullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saanko hehkuttaa yhtä juttua?
rosewell-sarjan sen kokoelman...mis on ekan tuotanto kauden kaikki jaksot....mä tykkäsin hirveesti siitä sarjastaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tiiätkö....mie en oikeestaan tiedä... :/ ...mitäs sie haluaisit....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mitä haluaisit äitienpäivä lahjaksi?
Ei onneks enää paljoo ja sie oot reippaasti yli puolenvälin tavoitteestaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun olis viel tarkotus tiputtaa n.5kgAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:......wau.....onneks olkoon :hug: :hug: .....miun kyl pitäis kans tiukata tuot syömistä, mut just vetelin ison lautasellisen riisijauhoista tehtyä vispipuuroo :/ :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun paino on nyt pudonnut yhteensä 9kgAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Anna tullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saanko hehkuttaa yhtä juttua?
täytyypä joskus kokeillaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tulee muuten tosi hyvää noista riisijauhoista tai siis oikeestaan on kyllä ihan samanlaista kun mannaryyneistä, mutta mie yllätyin kuinka samanlaista se on noista riisijauhoistaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:vispipuuro on kylAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:......wau.....onneks olkoon :hug: :hug: .....miun kyl pitäis kans tiukata tuot syömistä, mut just vetelin ison lautasellisen riisijauhoista tehtyä vispipuuroo :/ :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun paino on nyt pudonnut yhteensä 9kgAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Anna tullaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:saanko hehkuttaa yhtä juttua?
OolraitAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tuu vaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mie tuun teilleAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onhan se....paitsi jos sitä syödään harva se ilta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:savustettu lohi on niin namia....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:usko pois...mut loppu kesästä en halua kuulla sanaa lohi ja taimen :kieh: ....sitä laitetaan uunissa ja savustetaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:taas.... :kieh: :kieh: no teillä ainakin syödään tarpeeks kalaaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies lähti sit kalaan....just syötiin sen eilen saama taimen
:kieh: :kieh: perskärpänen.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oota se kärpänen surisee taas :kieh: :kieh:
No siun pitää ilmaista selkeästi toive niin eiköhän se toteuduAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:rosewell-sarjan sen kokoelman...mis on ekan tuotanto kauden kaikki jaksot....mä tykkäsin hirveesti siitä sarjastaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Tiiätkö....mie en oikeestaan tiedä... :/ ...mitäs sie haluaisit....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mitä haluaisit äitienpäivä lahjaksi?
:kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja taas se katos :kieh:
joku ärsyttävä paskakärpänen....ja mua ei kyl nyt huvittais leikkiä piilosta sen kans :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: perskärpänen.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oota se kärpänen surisee taas :kieh: :kieh:
Mut se haluu leikkii siun kaa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:joku ärsyttävä paskakärpänen....ja mua ei kyl nyt huvittais leikkiä piilosta sen kans :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: perskärpänen.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oota se kärpänen surisee taas :kieh: :kieh:
appajee ku saan sen kiinni :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mut se haluu leikkii siun kaa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:joku ärsyttävä paskakärpänen....ja mua ei kyl nyt huvittais leikkiä piilosta sen kans :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: perskärpänen.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:oota se kärpänen surisee taas :kieh: :kieh: