Moi Kukis :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jaa,mää vai..................... moro vaa teille kaikille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kukiskaan ei taida ihan terve olla...kuviensa perusteella.
Moi Kukis :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jaa,mää vai..................... moro vaa teille kaikille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kukiskaan ei taida ihan terve olla...kuviensa perusteella.
juuh...kerrassaan |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siulla oli näköjään eilen mielenkiintoinen työhaastattelu :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jaa,mää vai..................... moro vaa teille kaikille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kukiskaan ei taida ihan terve olla...kuviensa perusteella.
Älähän nyt.....saatat hyvinkin saada....siullahan on varmasti aivan loistava englanti....kyllä sie sen saat.....sitten siellä vain organisoidaan ruotsinkieliset asiakkaat jollekkin toiselle työntekijälle... :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juuh...kerrassaan |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siulla oli näköjään eilen mielenkiintoinen työhaastattelu :kieh: :kieh: :kieh:
joteskin musta tuntuu etten mä saa tuota työtä ku en osaa ruotsia :| :/
no miehä oon syntyjää vähäse outo,mut tuun iha kivast toimee itteni kaa..........ja on miu kurkku vähä karhee,nuhaa pukkaa,yskittääki vähä ja paleltaa. :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jaa,mää vai..................... moro vaa teille kaikille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kukiskaan ei taida ihan terve olla...kuviensa perusteella.
noku nykii silmät ja silleen
onneksi ei tartte asiakkaita nähdä tuossa työssä jos sen saa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Älähän nyt.....saatat hyvinkin saada....siullahan on varmasti aivan loistava englanti....kyllä sie sen saat.....sitten siellä vain organisoidaan ruotsinkieliset asiakkaat jollekkin toiselle työntekijälle... :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juuh...kerrassaan |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siulla oli näköjään eilen mielenkiintoinen työhaastattelu :kieh: :kieh: :kieh:
tuotahan pitäis kokeilla.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Saas nähdä onnistuuko mun omatekoiset kebabit :kieh: On meinaan aikasta vetistä jauhelihaa...
http://kotiweb.kotiportti.fi/2fast4you.info/kebab.htm
sulla ei ole kuules mitään lupaa sairastaa |O |O ja kuiteskin menit röhän saamaan...ai ai ai ai :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no miehä oon syntyjää vähäse outo,mut tuun iha kivast toimee itteni kaa..........ja on miu kurkku vähä karhee,nuhaa pukkaa,yskittääki vähä ja paleltaa. :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jaa,mää vai..................... moro vaa teille kaikille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kukiskaan ei taida ihan terve olla...kuviensa perusteella.
moro ihana massuliini ja massun asukki. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Söpö masulainen moi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
miten nii ei oo lupaa? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sulla ei ole kuules mitään lupaa sairastaa |O |O ja kuiteskin menit röhän saamaan...ai ai ai ai :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no miehä oon syntyjää vähäse outo,mut tuun iha kivast toimee itteni kaa..........ja on miu kurkku vähä karhee,nuhaa pukkaa,yskittääki vähä ja paleltaa. :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jaa,mää vai..................... moro vaa teille kaikille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kukiskaan ei taida ihan terve olla...kuviensa perusteella.
Kyllä sie saat sen työn ja sitten sie järkkäät meille juhlat sen kunniaksAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:onneksi ei tartte asiakkaita nähdä tuossa työssä jos sen saa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Älähän nyt.....saatat hyvinkin saada....siullahan on varmasti aivan loistava englanti....kyllä sie sen saat.....sitten siellä vain organisoidaan ruotsinkieliset asiakkaat jollekkin toiselle työntekijälle... :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juuh...kerrassaan |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siulla oli näköjään eilen mielenkiintoinen työhaastattelu :kieh: :kieh: :kieh:
Moikka vaan! Myöskii huittis ja kivis.. Jooh, on tosi ihanana massulainen, mie sitä koetan kometaa täällä että ottaa ja vaihtaa parempaan asentoon.. On meinaten perätilassa!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro ihana massuliini ja massun asukki. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
koska lupahakemus sairastamiseen pitää toimittaa neljänä eri kappaleena mulle viimeistään kaksi kuukautta ennen sairastumisajankohtaa. :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miten nii ei oo lupaa? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:sulla ei ole kuules mitään lupaa sairastaa |O |O ja kuiteskin menit röhän saamaan...ai ai ai ai :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no miehä oon syntyjää vähäse outo,mut tuun iha kivast toimee itteni kaa..........ja on miu kurkku vähä karhee,nuhaa pukkaa,yskittääki vähä ja paleltaa. :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jaa,mää vai..................... moro vaa teille kaikille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kukiskaan ei taida ihan terve olla...kuviensa perusteella.
joo...ne bileet on sellaset mihin tulee kakrut mukaan ja kun tunnelma on katossa niin itse juhlasankari (=minä) pakenen ukon kanssa vaivihkaa paikanpäältä vaik johonkin kylpylään ja vieraat (=te) jäätte lapsenvahdeiksi. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kyllä sie saat sen työn ja sitten sie järkkäät meille juhlat sen kunniaksAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:onneksi ei tartte asiakkaita nähdä tuossa työssä jos sen saa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Älähän nyt.....saatat hyvinkin saada....siullahan on varmasti aivan loistava englanti....kyllä sie sen saat.....sitten siellä vain organisoidaan ruotsinkieliset asiakkaat jollekkin toiselle työntekijälle... :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juuh...kerrassaan |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siulla oli näköjään eilen mielenkiintoinen työhaastattelu :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Moikka vaan! Myöskii huittis ja kivis.. Jooh, on tosi ihanana massulainen, mie sitä koetan kometaa täällä että ottaa ja vaihtaa parempaan asentoon.. On meinaten perätilassa!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro ihana massuliini ja massun asukki. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:joo...ne bileet on sellaset mihin tulee kakrut mukaan ja kun tunnelma on katossa niin itse juhlasankari (=minä) pakenen ukon kanssa vaivihkaa paikanpäältä vaik johonkin kylpylään ja vieraat (=te) jäätte lapsenvahdeiksi. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kyllä sie saat sen työn ja sitten sie järkkäät meille juhlat sen kunniaksAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:onneksi ei tartte asiakkaita nähdä tuossa työssä jos sen saa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Älähän nyt.....saatat hyvinkin saada....siullahan on varmasti aivan loistava englanti....kyllä sie sen saat.....sitten siellä vain organisoidaan ruotsinkieliset asiakkaat jollekkin toiselle työntekijälle... :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juuh...kerrassaan |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siulla oli näköjään eilen mielenkiintoinen työhaastattelu :kieh: :kieh: :kieh:
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: |O |OAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:joo...ne bileet on sellaset mihin tulee kakrut mukaan ja kun tunnelma on katossa niin itse juhlasankari (=minä) pakenen ukon kanssa vaivihkaa paikanpäältä vaik johonkin kylpylään ja vieraat (=te) jäätte lapsenvahdeiksi. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kyllä sie saat sen työn ja sitten sie järkkäät meille juhlat sen kunniaksAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:onneksi ei tartte asiakkaita nähdä tuossa työssä jos sen saa...Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Älähän nyt.....saatat hyvinkin saada....siullahan on varmasti aivan loistava englanti....kyllä sie sen saat.....sitten siellä vain organisoidaan ruotsinkieliset asiakkaat jollekkin toiselle työntekijälle... :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:juuh...kerrassaan |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Siulla oli näköjään eilen mielenkiintoinen työhaastattelu :kieh: :kieh: :kieh:
:kieh: :kieh: kerro meillekkin.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa: