Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro osta poro,osta kaks tulee halvemmaks... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro osta poro,osta kaks tulee halvemmaks... :wave:
minkäs takia sie oot kaikist miu runon pätkist ain haavi auki?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro osta poro,osta kaks tulee halvemmaks... :wave:
:| no tuota...ne on aika .....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkäs takia sie oot kaikist miu runon pätkist ain haavi auki?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro osta poro,osta kaks tulee halvemmaks... :wave:
ai jaa sie et tykkää miu runoist... :/ en mie tiije mitä se sano???????????Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::| no tuota...ne on aika .....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkäs takia sie oot kaikist miu runon pätkist ain haavi auki?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro osta poro,osta kaks tulee halvemmaks... :wave:
mut mä kerron vitsin....mitä tipu sanoi toiselle tipulle oksalla?
no se sanoi...ÄLÄ tipu!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai jaa sie et tykkää miu runoist... :/ en mie tiije mitä se sano???????????Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::| no tuota...ne on aika .....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkäs takia sie oot kaikist miu runon pätkist ain haavi auki?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro osta poro,osta kaks tulee halvemmaks... :wave:
.........Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no se sanoi...ÄLÄ tipu!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai jaa sie et tykkää miu runoist... :/ en mie tiije mitä se sano???????????Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::| no tuota...ne on aika .....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minkäs takia sie oot kaikist miu runon pätkist ain haavi auki?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro osta poro,osta kaks tulee halvemmaks... :wave:
mul on toi pää ollu taas useamman päivän kipeä....yritän olla ilman särkylääkettä, ettei tule särkylääke päänsärkyä :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miuta paleltaa...
ihanaa,oon onnellinen siu puolest. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies tuli töistä :/
ai....no ei me nyt sitä harrasteta ....se tuli kun eivät saaneet ku hakitelineitä ku illaksi, ku tekevät katto remppaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ihanaa,oon onnellinen siu puolest. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies tuli töistä :/
no voi helvetti siu kaa,meinaakko et mie oon joku seksihullu joka ain vaa tarkottaa sitä pökkimistä.........kai sitä voip olla ilone muuteki ku mies tulee kotii.....vai luuletko et miekii oon ain römppä levällee ku miu mies tulee kotii??!!!!! :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ai....no ei me nyt sitä harrasteta ....se tuli kun eivät saaneet ku hakitelineitä ku illaksi, ku tekevät katto remppaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ihanaa,oon onnellinen siu puolest. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies tuli töistä :/
joo...tietty....etkö ookkaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no voi helvetti siu kaa,meinaakko et mie oon joku seksihullu joka ain vaa tarkottaa sitä pökkimistä.........kai sitä voip olla ilone muuteki ku mies tulee kotii.....vai luuletko et miekii oon ain römppä levällee ku miu mies tulee kotii??!!!!! :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ai....no ei me nyt sitä harrasteta ....se tuli kun eivät saaneet ku hakitelineitä ku illaksi, ku tekevät katto remppaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ihanaa,oon onnellinen siu puolest. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies tuli töistä :/
PIKKIS!!!!!!!!!!!!!!!..............pitäähä se nyt joku tolkku siinkii hommas olla...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:joo...tietty....etkö ookkaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no voi helvetti siu kaa,meinaakko et mie oon joku seksihullu joka ain vaa tarkottaa sitä pökkimistä.........kai sitä voip olla ilone muuteki ku mies tulee kotii.....vai luuletko et miekii oon ain römppä levällee ku miu mies tulee kotii??!!!!! :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ai....no ei me nyt sitä harrasteta ....se tuli kun eivät saaneet ku hakitelineitä ku illaksi, ku tekevät katto remppaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ihanaa,oon onnellinen siu puolest. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies tuli töistä :/
niin täälläkin...oikein tupla tyhmää :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tääl rupes satamaa vettä...tyhmää... :/ :/ :/
ai.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:PIKKIS!!!!!!!!!!!!!!!..............pitäähä se nyt joku tolkku siinkii hommas olla...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:joo...tietty....etkö ookkaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no voi helvetti siu kaa,meinaakko et mie oon joku seksihullu joka ain vaa tarkottaa sitä pökkimistä.........kai sitä voip olla ilone muuteki ku mies tulee kotii.....vai luuletko et miekii oon ain römppä levällee ku miu mies tulee kotii??!!!!! :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ai....no ei me nyt sitä harrasteta ....se tuli kun eivät saaneet ku hakitelineitä ku illaksi, ku tekevät katto remppaaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ihanaa,oon onnellinen siu puolest. :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies tuli töistä :/
:hug: voi siuta,saitkos ees nukuttua? :hug: ........myö katottii miehe kaa se loppuu ja kyl meit sit nauratti.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:siksi toista, mä oon edelleen sokissa siitä eilisestä dokumentista :|
onneksi mies oli siel kalassa.......Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::hug: voi siuta,saitkos ees nukuttua? :hug: ........myö katottii miehe kaa se loppuu ja kyl meit sit nauratti.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:siksi toista, mä oon edelleen sokissa siitä eilisestä dokumentista :|
voi nami,se maistu varmaa tosi hyvälle...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä söin suklaa jätskin :ashamed:
joo ...vois kyl maistua pahemmalle, niin ei tekis mieliAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi nami,se maistu varmaa tosi hyvälle...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä söin suklaa jätskin :ashamed: