selityksen makuu... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:vaikee vastata ku kone heitti pihalle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:VASTAA JOTAI! |O |O |O
selityksen makuu... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:vaikee vastata ku kone heitti pihalle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:VASTAA JOTAI! |O |O |O
miulla on vähä samaa vikaa. :/ ja paleltaa...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja mul on kurja olo....mun kurkku on kipee ja nenä vuotaa ja yskittää
aika porsas. :kieh: sen ois pitäny jäähä siuta hellimää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies tuli töistä vasta klo.19.30 ja lähti kalaan klo.20 :kieh:
hyvät yöt ja huomisee. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone klipahti ja voipi plikahtaa kohta....yötä valmiiksi :wave: :heart: :hug:
se on kesällä kaiken aikaa noitten perho vehkeittensä kanssa :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:aika porsas. :kieh: sen ois pitäny jäähä siuta hellimää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies tuli töistä vasta klo.19.30 ja lähti kalaan klo.20 :kieh:
voi,voi siu klyyvari parkaa niin kovin arkaa ja hei mut eihä se mihkää karkaa...jessus mite hieno runo tul.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja mun nenäs on finni....tai oli ja puhkasin sen ja nyt se on punanen :/
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi,voi siu klyyvari parkaa niin kovin arkaa ja hei mut eihä se mihkää karkaa...jessus mite hieno runo tul.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja mun nenäs on finni....tai oli ja puhkasin sen ja nyt se on punanen :/
:/ no voihan vehe... :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:se on kesällä kaiken aikaa noitten perho vehkeittensä kanssa :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:aika porsas. :kieh: sen ois pitäny jäähä siuta hellimää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies tuli töistä vasta klo.19.30 ja lähti kalaan klo.20 :kieh:
niimpä,ei oo pal tehny miel mennä ulos.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tänään ja eilen oli niin vatun kylmää :|
että kiirettä pukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:neitillä olis huomenna 5v. neuvola....ja illalla pojan jalkapallo...torstaina on neitin ja hurriksen hammaslääkäri ja neitillä viel kerho
niin...kai...maanantaina oli pojan jalkapallo ja olin salilla.....tänään oli eskarilaisen puheterapia ja loppu viikko on sit tollanenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:että kiirettä pukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:neitillä olis huomenna 5v. neuvola....ja illalla pojan jalkapallo...torstaina on neitin ja hurriksen hammaslääkäri ja neitillä viel kerho
no tuo nelosen runkkaus ohjelma...voi jessus...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kerroAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
no tuo nelosen runkkaus ohjelma...voi jessus...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kerroAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
jep,nii kai...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tää takkuaa :kieh: ...pitää varmaan kohta taas tehä uus alotus