täällä paistaa aurinkoAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mäkin meinasin tänään siivota, mutkun tääl on niin kakka ilma kun sataa vettä niin ei voinut viedä petivaatteita ulos ....huomenna se on kuiteskin edessä :/
täällä paistaa aurinkoAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mäkin meinasin tänään siivota, mutkun tääl on niin kakka ilma kun sataa vettä niin ei voinut viedä petivaatteita ulos ....huomenna se on kuiteskin edessä :/
:saint: mitäs paat tollasen hymiönAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Hyi sun likaista pervoa mielikuvitusta :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:vai et käsityöt mielesAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä suunnittelen ensinja sitte vois
äläs muistuta siel,et tunnin päästä töihin lähtö :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Siivoominen? Mitä se on?? Liittyykö siihen jotenkin imuri ja villakoirat??? =)
Joo meillä ne on tosiaan valkosia enemmän, mistä lie johtunee..Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Räpis voi perskeeti kun teillä onki ihania villakoiria =) Meillä on vaan ihan tavis harmaita :kieh:
okke,nähhää. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mut nyt meen hetkeksi poies....kun mies syötti hurriksen ja mä vien sen nukkumaan :wave:
miul kans pöntöt huutais pesua,nähhää. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä lähen nyt siivoamaan toiletit, muuten perse juuttuu tähän totaalisesti :snotty:
Vessan pesu on kyllä ikävää hommaa, olispa ne jotain self-cleaning tai sinnepäin
Nähhään jollei tulla sokeiksi B)
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Joo meillä ne on tosiaan valkosia enemmän, mistä lie johtunee..Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Räpis voi perskeeti kun teillä onki ihania villakoiria =) Meillä on vaan ihan tavis harmaita :kieh:
Kauhulla ootan ku tolla alkaa karvanlähtö, ei onneksi kuulema ole kuin kerta vuoteen. Pudottaa koko alusvillansa, ja toi turkki on sitten paikotellen 15-20cm paksua!! Saa varmaan haravalla siivota sitte.. :kieh:
aivan varmasti :wave: :wave: molemmilleAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:miul kans pöntöt huutais pesua,nähhää. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä lähen nyt siivoamaan toiletit, muuten perse juuttuu tähän totaalisesti :snotty:
Vessan pesu on kyllä ikävää hommaa, olispa ne jotain self-cleaning tai sinnepäin
Nähhään jollei tulla sokeiksi B)
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Peris nyt lähetää yhtä aikaa siivoon ne huussit jooko
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti::wave: ULos kuopuksen kans..
jep ja hinkataako iha samaa tahtii...yy,kaa,koo... nyt pitää mennä. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Peris nyt lähetää yhtä aikaa siivoon ne huussit jooko
törönlörö kivis..ihana ilma tuollaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: tere
moikkis unfis =) :wave:
Jos testiviiva on kontrolliviivaa tummempi niin sulla on nyt ovulaatio parhaillaan menossa. Luulisi ettei testiviivaa tule jos ovulaatiota ei tapahdu.Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa joku:Kyssääni ei kukaan vastaa joten kuulun kai tänne. Esitänpä täällä asiani..
Tuota öhöm.. Monelle asia varmasti onkin itsestäänselvyys vaan ei mulle.
Ovulaatiosta. Innostuin eka kertaa tikuttamaan ovulaatiotestillä ja samantien tuli kaks viivaa. Testiviiva oli tummempi kuin kontrolliviiva.
Kysymys kuuluu: Kuinka monta päivää testi voi näyttää positiivista tulosta ennen ja jälkeen ovulaation? Ja jos tulee kaksi vahvaa viivaa niin onko varmaa että ovulaatio tapahtuu? Noloa kysyä. Kiitos ja anteeksi.
joo...niin on =) Oltiin aamupäivä kakrujen kans leikkipuistossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:törönlörö kivis..ihana ilma tuollaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::wave: tere
moikkis unfis =) :wave: