KETJUNTAPPAJAT OSA 12

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Räpis voi perskeeti kun teillä onki ihania villakoiria =) Meillä on vaan ihan tavis harmaita :kieh:
Joo meillä ne on tosiaan valkosia enemmän, mistä lie johtunee..
Kauhulla ootan ku tolla alkaa karvanlähtö, ei onneksi kuulema ole kuin kerta vuoteen. Pudottaa koko alusvillansa, ja toi turkki on sitten paikotellen 15-20cm paksua!! Saa varmaan haravalla siivota sitte.. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä lähen nyt siivoamaan toiletit, muuten perse juuttuu tähän totaalisesti :snotty:
Vessan pesu on kyllä ikävää hommaa, olispa ne jotain self-cleaning tai sinnepäin

Nähhään jollei tulla sokeiksi B)
miul kans pöntöt huutais pesua,nähhää. :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Räpis voi perskeeti kun teillä onki ihania villakoiria =) Meillä on vaan ihan tavis harmaita :kieh:
Joo meillä ne on tosiaan valkosia enemmän, mistä lie johtunee..
Kauhulla ootan ku tolla alkaa karvanlähtö, ei onneksi kuulema ole kuin kerta vuoteen. Pudottaa koko alusvillansa, ja toi turkki on sitten paikotellen 15-20cm paksua!! Saa varmaan haravalla siivota sitte.. :kieh:

:LOL: no tuossa valossa on onni ettei meillä ole koiraa, mun siivousmotivaatiolla ainakaan :ashamed: Onneksi meidän lemmikit on paljo pienempiä ja vähemmän sotkevia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä lähen nyt siivoamaan toiletit, muuten perse juuttuu tähän totaalisesti :snotty:
Vessan pesu on kyllä ikävää hommaa, olispa ne jotain self-cleaning tai sinnepäin

Nähhään jollei tulla sokeiksi B)
miul kans pöntöt huutais pesua,nähhää. :D :wave:
aivan varmasti :LOL: :wave: :wave: molemmille
 
Kertokaa joku
Kyssääni ei kukaan vastaa joten kuulun kai tänne. Esitänpä täällä asiani..

Tuota öhöm.. Monelle asia varmasti onkin itsestäänselvyys vaan ei mulle.

Ovulaatiosta. Innostuin eka kertaa tikuttamaan ovulaatiotestillä ja samantien tuli kaks viivaa. Testiviiva oli tummempi kuin kontrolliviiva.

Kysymys kuuluu: Kuinka monta päivää testi voi näyttää positiivista tulosta ennen ja jälkeen ovulaation? Ja jos tulee kaksi vahvaa viivaa niin onko varmaa että ovulaatio tapahtuu? Noloa kysyä. Kiitos ja anteeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa joku:
Kyssääni ei kukaan vastaa joten kuulun kai tänne. Esitänpä täällä asiani..

Tuota öhöm.. Monelle asia varmasti onkin itsestäänselvyys vaan ei mulle.

Ovulaatiosta. Innostuin eka kertaa tikuttamaan ovulaatiotestillä ja samantien tuli kaks viivaa. Testiviiva oli tummempi kuin kontrolliviiva.

Kysymys kuuluu: Kuinka monta päivää testi voi näyttää positiivista tulosta ennen ja jälkeen ovulaation? Ja jos tulee kaksi vahvaa viivaa niin onko varmaa että ovulaatio tapahtuu? Noloa kysyä. Kiitos ja anteeksi.
Jos testiviiva on kontrolliviivaa tummempi niin sulla on nyt ovulaatio parhaillaan menossa. Luulisi ettei testiviivaa tule jos ovulaatiota ei tapahdu.

 

Yhteistyössä