ku asut niin kaukana :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei tarvi...tuut meille sitten huomenna siivoamaan...jooko?Alkuperäinen kirjoittaja dolly:moi ja mun pitää lähtee kahen tunnin päästä duuniinAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Huomentapäivää kahvikupin äärestä :wave:
Tiistai on hyvä päivä olla vapaalla
kerro sit tulikos muutaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pakko juossa kuselle tai käy noin...
Harrastuksesta toiseen.. Mut eiks se oo kiva et poika harrastaa?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no illalla oli pojan jääkiekkopeli ja oltiin sitä kattoos ....olikin vimppa peli tältä keväältä....syksyllä sitten taas....eikä oo enää harkkojakaan......oltiin peliin lähdössä ja kas kun ei vimppa pelissä ole viiltosuoja hukassa :kieh: ei mistään löytynyt....no kaasupohjassa ostamaan viiltosuojaa vielä :kieh:
................nyt sitten alkaa kohta jalkapallo :|
pelkällä kusella selvitin tän käynnin.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:kerro sit tulikos muutaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pakko juossa kuselle tai käy noin...
pyysinkö mä kattomaanAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Pähee kuva sulla dolly profiilissa :kieh: :kieh: meni sitte silmät killiin kun kattelin sitä :snotty:
siis ei ees paukkua tullut?Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pelkällä kusella selvitin tän käynnin.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:kerro sit tulikos muutaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pakko juossa kuselle tai käy noin...
:/ vaan pelkkää lorinaa tällä kertaa...oon pahoillani et ei tullu ees paukkua.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:siis ei ees paukkua tullut?Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pelkällä kusella selvitin tän käynnin.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:kerro sit tulikos muutaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pakko juossa kuselle tai käy noin...
nyt mä oon todella pettynyt suhun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain::/ vaan pelkkää lorinaa tällä kertaa...oon pahoillani et ei tullu ees paukkua.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:siis ei ees paukkua tullut?Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pelkällä kusella selvitin tän käynnin.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:kerro sit tulikos muutaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pakko juossa kuselle tai käy noin...
nii miekii,ku perse ei oo ollu iha oma ittesä...paitsi eile illal laulo kyl aika kivast...mut ei se oo täysin ittesä...Alkuperäinen kirjoittaja dolly:nyt mä oon todella pettynyt suhun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain::/ vaan pelkkää lorinaa tällä kertaa...oon pahoillani et ei tullu ees paukkua.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:siis ei ees paukkua tullut?Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pelkällä kusella selvitin tän käynnin.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:kerro sit tulikos muutaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pakko juossa kuselle tai käy noin...
hieno...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kattokaas kun laitoin hienon veturin tohon ekan sivulle siis tämän ketjun ekalle sivulle ekaan viestiin
on toki....mut kyl toi jääkiekko vaatii aika paljon perheeltä...siis treenit 2x viikko ja pelit viikonloppuisin ja vielä jäähallin kioski vuorot ym. :/ eikä kyl halvimmasta päästäkään toi ole....mut muuten hyvä et harrastaaAlkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Harrastuksesta toiseen.. Mut eiks se oo kiva et poika harrastaa?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no illalla oli pojan jääkiekkopeli ja oltiin sitä kattoos ....olikin vimppa peli tältä keväältä....syksyllä sitten taas....eikä oo enää harkkojakaan......oltiin peliin lähdössä ja kas kun ei vimppa pelissä ole viiltosuoja hukassa :kieh: ei mistään löytynyt....no kaasupohjassa ostamaan viiltosuojaa vielä :kieh:
................nyt sitten alkaa kohta jalkapallo :|
onneksi olkoon :hug: ...minä nukuin jo neljättä yötä tosi huonosti ...hurris oli tosi levoton :/Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:iha muute asiast kukkaruukkuu,mie nukuin pitkäst aikaa aika hyvi viime yön.
ole hyvä vaa ja kiitos ku sain olla olkapääs jota vasten voit aina purnata ja itkee ja nauraa ja iha vaa vaik huvikses nojata... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kiitos kun sain purnata ton mun eilisen jutun.....harmi kun sen lopullista selvitystä pitää odottaa viikon
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onneksi olkoon :hug: ...minä nukuin jo neljättä yötä tosi huonosti ...hurris oli tosi levoton :/Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:iha muute asiast kukkaruukkuu,mie nukuin pitkäst aikaa aika hyvi viime yön.
halitaas nyt vielä :hug: :hug: ....mies sanoikin mulle et muista nyt sitten ettet enää tilaa tollasista yhtikäs mitään :|Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:ole hyvä vaa ja kiitos ku sain olla olkapääs jota vasten voit aina purnata ja itkee ja nauraa ja iha vaa vaik huvikses nojata... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kiitos kun sain purnata ton mun eilisen jutun.....harmi kun sen lopullista selvitystä pitää odottaa viikon
halitaa vaa... :hug: :hug: :hug: ...mie oon iha samaa mieltä miehes kaa.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:halitaas nyt vielä :hug: :hug: ....mies sanoikin mulle et muista nyt sitten ettet enää tilaa tollasista yhtikäs mitään :|Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:ole hyvä vaa ja kiitos ku sain olla olkapääs jota vasten voit aina purnata ja itkee ja nauraa ja iha vaa vaik huvikses nojata... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kiitos kun sain purnata ton mun eilisen jutun.....harmi kun sen lopullista selvitystä pitää odottaa viikon
jaa...mitäs jos sen laittas jeesus teipil johoki kii...tai...ei kyl mie luulen et toi teippaus ois aika hyvä...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:minkähän laisen koirankopin värkkäis hurrikselle huomiseksi..et sais siivottua :/