kiva.Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Koht vyöryy ruutuun sitte mahaa..
voi vitsi, kun pitäis huomenna ajatella....ois petivaatteiden vaihto ja kaikkea :/Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:mie oon istunu nyt täs tunnin ja miulha ol se siivoomine keske... :/ :/ :/
miul ois petivaatteitten vaihto ees lauantain.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:voi vitsi, kun pitäis huomenna ajatella....ois petivaatteiden vaihto ja kaikkea :/Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:mie oon istunu nyt täs tunnin ja miulha ol se siivoomine keske... :/ :/ :/
täälläAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:mihi ne kaik hävis???????????
ihanaa ku sie oot nii oma ittes...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täälläAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:mihi ne kaik hävis???????????
Kiitos! :hug: :heart: Sellane ylikypsä hetelmä vähän, roikkuu tosa eessä kivasti..Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:voi mite ihana massu siul on. :heart: :hug:
juu...liittyy ja vaiks siit ei oo paskan hyötyykää ku hetken pääst taas pyörii lattial...KOIRANKARVAPÖLYPALLEROITA IHA VITUST... :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Siivoominen? Mitä se on?? Liittyykö siihen jotenkin imuri ja villakoirat??? =)
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:ihanaa ku sie oot nii oma ittes...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täälläAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:mihi ne kaik hävis???????????
viime viikolla siivottuani...aurinko paistoi ja arvaa ärsyttikö kun olin koko päivän hinkannut joka paikan ja pöly silti näkyi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:juu...liittyy ja vaiks siit ei oo paskan hyötyykää ku hetken pääst taas pyörii lattial...KOIRANKARVAPÖLYPALLEROITA IHA VITUST... :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Siivoominen? Mitä se on?? Liittyykö siihen jotenkin imuri ja villakoirat??? =)
vai et käsityöt mielesAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä suunnittelen ensinja sitte vois
no ryssi nyt sittenAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:ei piä ihmetellä jos välil häviin mie täs samal huitasen nuo lattiat vähä ryssiks...mut tääl mie niiku kuitekii oon.
Hyi sun likaista pervoa mielikuvitusta :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:vai et käsityöt mielesAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä suunnittelen ensinja sitte vois
Meilläki on nykysin villakoirat muutuneet valkosiks, mistäköhän se oikeen johtuu??Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:juu...liittyy ja vaiks siit ei oo paskan hyötyykää ku hetken pääst taas pyörii lattial...KOIRANKARVAPÖLYPALLEROITA IHA VITUST... :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Siivoominen? Mitä se on?? Liittyykö siihen jotenkin imuri ja villakoirat??? =)