:kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tää paska palsta lemppas pihalle |O |O |O |O
:kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tää paska palsta lemppas pihalle |O |O |O |O
:hug: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tää paska palsta lemppas pihalle |O |O |O |O
mie katos oon tääl kaakos ni on ku ois pohjoisnaval... :/Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:täälläpä ei lunta olekaan enää ollenkaa. tai no, ihan vähän, mut saa melkeinpä etsiä mistä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:siis onks teillä oikeesti viel noin paljon lunta meil on tuo keltanen möllötes sulattanut kyl tosi hyvin vaik luntakin viel kyl on....mut nurmikkokin pilkisteleeAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pikkis,klikkaa kuvat isommiks ni näät et niis o päivämäärät.
no mutta...parempi kait että nyt on ne ruuhkat niin sitten ku sä pääset jakautumaan niin toivottavasti on hiljaisempaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Joo Hämeenlinnassa on hieman synnärillä ruuhkaa. Toivottavasti helpottaa pian.
herttine...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mikä meillä haisee :$
ihan ku sähköpalo
mene kattomaan apua...soitanko palokunnan.....pihalle sieltäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mikä meillä haisee :$
ihan ku sähköpalo
mulla tökkii koko ajan. :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain::kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tää paska palsta lemppas pihalle |O |O |O |O
sie taijat tarvita unta... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon väsy :| silmät harittaa :| ...tai pää ....ota huomenna kuvaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:voi rakas höppänä,nyt on 2.4 ja kuva ol otettu 27.3 eli on lumi jo aika hyvin sulanu...mut kyl sitä viel on iha liikaa. mie otan huomen uuven kuvan ni sit näät pal tääl viel on.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:siis onks teillä oikeesti viel noin paljon lunta meil on tuo keltanen möllötes sulattanut kyl tosi hyvin vaik luntakin viel kyl on....mut nurmikkokin pilkisteleeAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pikkis,klikkaa kuvat isommiks ni näät et niis o päivämäärät.
enkai mä enää saa unta kun kivikasa pelotteleeAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:sie taijat tarvita unta... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon väsy :| silmät harittaa :| ...tai pää ....ota huomenna kuvaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:voi rakas höppänä,nyt on 2.4 ja kuva ol otettu 27.3 eli on lumi jo aika hyvin sulanu...mut kyl sitä viel on iha liikaa. mie otan huomen uuven kuvan ni sit näät pal tääl viel on.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:siis onks teillä oikeesti viel noin paljon lunta meil on tuo keltanen möllötes sulattanut kyl tosi hyvin vaik luntakin viel kyl on....mut nurmikkokin pilkisteleeAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pikkis,klikkaa kuvat isommiks ni näät et niis o päivämäärät.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mene kattomaan apua...soitanko palokunnan.....pihalle sieltäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mikä meillä haisee :$
ihan ku sähköpalo
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mene kattomaan apua...soitanko palokunnan.....pihalle sieltäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mikä meillä haisee :$
ihan ku sähköpalo
ei tartte soittaa
mun uusi hiustenhoitoaine haisee päässä :ashamed: :headwall:
hei,kaikki on hyvi ei mitää hätää... :hug: :hug: :hug: kivis... |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:enkai mä enää saa unta kun kivikasa pelotteleeAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:sie taijat tarvita unta... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon väsy :| silmät harittaa :| ...tai pää ....ota huomenna kuvaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:voi rakas höppänä,nyt on 2.4 ja kuva ol otettu 27.3 eli on lumi jo aika hyvin sulanu...mut kyl sitä viel on iha liikaa. mie otan huomen uuven kuvan ni sit näät pal tääl viel on.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:siis onks teillä oikeesti viel noin paljon lunta meil on tuo keltanen möllötes sulattanut kyl tosi hyvin vaik luntakin viel kyl on....mut nurmikkokin pilkisteleeAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:pikkis,klikkaa kuvat isommiks ni näät et niis o päivämäärät.
sähköltä vai?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mene kattomaan apua...soitanko palokunnan.....pihalle sieltäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mikä meillä haisee :$
ihan ku sähköpalo
ei tartte soittaa
sie oot kyl ihana urpo...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mene kattomaan apua...soitanko palokunnan.....pihalle sieltäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mikä meillä haisee :$
ihan ku sähköpalo
ei tartte soittaa
no nii'inAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:sähköltä vai?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mene kattomaan apua...soitanko palokunnan.....pihalle sieltäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mikä meillä haisee :$
ihan ku sähköpalo
ei tartte soittaa
mä säikähdin ihan oikeestiAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:sie oot kyl ihana urpo...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mene kattomaan apua...soitanko palokunnan.....pihalle sieltäAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mikä meillä haisee :$
ihan ku sähköpalo
ei tartte soittaa
älä nyt...kaikki on ok,kiviksen pää vaa tekee tepposia...eikä se sille itte voi mitää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mua ei naurata :| melkein soitin palokunnan.....
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mua ei naurata :| melkein soitin palokunnan.....