Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meidän poika tunki kerran rela- maitohappo bkteeri tabletin nenäänsä :/
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:meidän poika tunki kerran rela- maitohappo bkteeri tabletin nenäänsä :/
palsta...taas vaihteeksi |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onko tääpalsta hidas....vai minä tai siis tää kone :/
kiva kun sua ei sitten syötykään :hug: ....suklis puklas ja pasko sitten turhaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:moro pikkis. :wave:
taitaa vika olla palstas.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onko tääpalsta hidas....vai minä tai siis tää kone :/
taitaa vika olla palstas.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:onko tääpalsta hidas....vai minä tai siis tää kone :/
:kieh: mie söin tänää hesen hampparin ja ranskalaiset...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kiva kun sua ei sitten syötykään :hug: ....suklis puklas ja pasko sitten turhaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:moro pikkis. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hidas, hitaampi, kaksplus :kieh: :kieh: :kieh:
hitain kaksplusAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hidas, hitaampi, kaksplus :kieh: :kieh: :kieh:
hyvin se menee...vai mitä =) :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul ois maanantaina lääketentti työpaikassa kaikki sh joutuvat tenttimään
oisit laittanu.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä tänään siivotessa meinasin laittaa peris sulle viestin ja kuvan ittestäni lattialuuttu päässä ja tekstin et onks ihan pakko jos ei jaksa ....huriris yritti olla apuna....nosti sangosta rättiä ja länttäs sen lattialle ja uudestaa......lattia lainehti :kieh:
toivottavasti :|Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hyvin se menee...vai mitä =) :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul ois maanantaina lääketentti työpaikassa kaikki sh joutuvat tenttimään
mitkä viikot sulla on menossa?Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Nyt on koira käytetty, mies lähteny töihin ja tyttökon nukkuu. Kyllä itseäkin väsyttää. Selkää särkee niin vietävästi, samoin kaikkia muitakin paikkoja tuolla lantion seudulla, mutta sitä kai tämä viimeisillään olo teettää. Mä olen ihan varma että kahden viikon päästä en pysty kävelee enää ollenkaa, nyt on jo niin tuskaa kun sattuu.
Mä taidan nyt vetästä tuon twixi tuosta nassuun.