:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
:wave: :wave: :wave: hellou Pikkis ja TaikisAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
no kun oon siivonnut :| koko päivän :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kerro pikkis....
HÖH...... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no kun oon siivonnut :| koko päivän :/Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kerro pikkis....
kyllä nauraa saaAlkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:mä oon vissiin dorka,,,,ku taas vaan naurattaa
:hug: :hug: :hug: :hug: toivottavasti menis nopeest ohi.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on kurkku karhea :/ a hurris on taas nuhassa :/
ihana toi Taikis :wave: mitähän taikoisin teilleAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: :wave: :wave: hellou Pikkis ja TaikisAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
ja vauhti kiihtyy mitä pidemmälle ilta etenee......Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kyllä nauraa saaAlkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:mä oon vissiin dorka,,,,ku taas vaan naurattaa
Jotain ihkuu......meil kaikillahan on niinku lempparit niin pitäähän siulkin olla.....mie oon HuittisAlkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:ihana toi Taikis :wave: mitähän taikoisin teilleAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::wave: :wave: :wave: hellou Pikkis ja TaikisAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
:hug: :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:miul särkee päätä...niskaa taas vaihteeks vähä jumittaa...väsyttää...paleltaa.....................moro vaa kaikille. :wave:
:wave: :wave: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:miul särkee päätä...niskaa taas vaihteeks vähä jumittaa...väsyttää...paleltaa.....................moro vaa kaikille. :wave:
tyhmä kauppa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun yöpaita haisee liikaa huuhtikselta :/ ....mä käytän norm. comfort purea ja se oli loppu kaupasta ja otin sitten toista, jossa piti olla mieto haju, mut kyllä on voimakas :/
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun yöpaita haisee liikaa huuhtikselta :/ ....mä käytän norm. comfort purea ja se oli loppu kaupasta ja otin sitten toista, jossa piti olla mieto haju, mut kyllä on voimakas :/
esikoineki valitteli palellusta ja et kurkku ois vähä karhee.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::hug: :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:miul särkee päätä...niskaa taas vaihteeks vähä jumittaa...väsyttää...paleltaa.....................moro vaa kaikille. :wave: