:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti laiskana:Tuokaa mulle nuija, jookos, millä saan ton kuopuksen nukkumaan päikkäreitä?!?! Niin, morot vaan teille sekoille!
tääl on ketju täynnä nuijia, kuka asuis sua lähimpänä niin vois tulla
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti laiskana:Tuokaa mulle nuija, jookos, millä saan ton kuopuksen nukkumaan päikkäreitä?!?! Niin, morot vaan teille sekoille!
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti laiskana:Tuokaa mulle nuija, jookos, millä saan ton kuopuksen nukkumaan päikkäreitä?!?! Niin, morot vaan teille sekoille!
Voi kiesus teitä tänää!!Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti laiskana:Tuokaa mulle nuija, jookos, millä saan ton kuopuksen nukkumaan päikkäreitä?!?! Niin, morot vaan teille sekoille!
Kokeiles tuota :kieh: ....ja moi :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Voi kiesus teitä tänää!!Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti laiskana:Tuokaa mulle nuija, jookos, millä saan ton kuopuksen nukkumaan päikkäreitä?!?! Niin, morot vaan teille sekoille!
Toi vois kyllä tehota, kun ei töllötin nyt tunnu auttavan.. Mie oon pää täys räkää :snotty: ja kuumettaki pukkaa, ja pitäs päästä huilaan. Se vaan ei onnistu kun toi termiitti pistää kämppää matalaks..
:hug: :hug: :hug: :hug: toivottavasti termiitti nyt putois et pääsisit huilaa.......Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Voi kiesus teitä tänää!!Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti laiskana:Tuokaa mulle nuija, jookos, millä saan ton kuopuksen nukkumaan päikkäreitä?!?! Niin, morot vaan teille sekoille!
Toi vois kyllä tehota, kun ei töllötin nyt tunnu auttavan.. Mie oon pää täys räkää :snotty: ja kuumettaki pukkaa, ja pitäs päästä huilaan. Se vaan ei onnistu kun toi termiitti pistää kämppää matalaks..
voi sinnuu... :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei pjärrkkele tuu elosta ny mitää.. Aivastuttaa, päätä ja poskia särkee ja silmät on ku tulipallot. Supistaa ja pumppuki hakkaa miten sattuu. MÄ HALUAN NUKKUMAAN!! |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Ei pjärrkkele tuu elosta ny mitää.. Aivastuttaa, päätä ja poskia särkee ja silmät on ku tulipallot. Supistaa ja pumppuki hakkaa miten sattuu. MÄ HALUAN NUKKUMAAN!! |O |O
eikä naureta :hug: :hug: :hug: ...enää :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Jooh, naurakaa vaan. :kieh: Mua ei naurata.. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:myö lähetään laivalle..ja mua vähäse hirvittäää
en mie oo mitää nauranu koko päivän... :| :| :| :| :| :| :| :| :|Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Jooh, naurakaa vaan. :kieh: Mua ei naurata.. :'(
ei pitäs mennä lukemaa kaikenlaisii juttuja netist... :/Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Mikäs vitsipäivä periksellä on tänää? =)
miks?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:myö lähetään laivalle..ja mua vähäse hirvittäää
juu et ollenkaan. ei oo yhtään sun tapaistakaanAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:en mie oo mitää nauranu koko päivän... :| :| :| :| :| :| :| :| :|Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Jooh, naurakaa vaan. :kieh: Mua ei naurata.. :'(
Mikäs siinä niin kauheeta?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:myö lähetään laivalle..ja mua vähäse hirvittäää
Eiks se oo luvannut kovaa lumimyräkkää :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:myö lähetään laivalle..ja mua vähäse hirvittäää
moikkis =) :wave:
mikä ihme sua hirvittää onko merelle luvattu kovaa tuulta :/
ei haisuukaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Eiks se oo luvannut kovaa lumimyräkkää :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:myö lähetään laivalle..ja mua vähäse hirvittäää
Ens yön aikana alkaa tulla lunta.....voip tulla parhaimmillaan 10-15 cm......mut tuulet ei oo onneks pahoja....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei haisuukaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Eiks se oo luvannut kovaa lumimyräkkää :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:myö lähetään laivalle..ja mua vähäse hirvittäää
ahaAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:nyt tuntuis et tää rupee jo vihdoinki hellittään...
no ei ole kauhea myräkkä =)Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ens yön aikana alkaa tulla lunta.....voip tulla parhaimmillaan 10-15 cm......mut tuulet ei oo onneks pahoja....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ei haisuukaanAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Eiks se oo luvannut kovaa lumimyräkkää :/Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:myö lähetään laivalle..ja mua vähäse hirvittäää