Mielummin nyt heti kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä näytän huomenna kuvia kokosta ja meidän pupu virpoja trulleista
Mielummin nyt heti kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä näytän huomenna kuvia kokosta ja meidän pupu virpoja trulleista
mä en voi niitä nyt ladata koneelle....vie niin paljon virtaa....huomenna kun on virranpäässä...klo.11Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mielummin nyt heti kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä näytän huomenna kuvia kokosta ja meidän pupu virpoja trulleista
vai että juhlaa pukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:plääh.....huomenna ois hurriksen ja neitin yhteis synttäri juhlat :/ ....kummankin kummit tulee ja anoppi ja appiukko
Ja missäs se johto viel viipyy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä en voi niitä nyt ladata koneelle....vie niin paljon virtaa....huomenna kun on virranpäässä...klo.11Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mielummin nyt heti kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä näytän huomenna kuvia kokosta ja meidän pupu virpoja trulleista
Kerro |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Arvatkaapa missä oltiin klo.18 kun tulin töistä?
ai näytät kuvat huomen 11.00......vai?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä en voi niitä nyt ladata koneelle....vie niin paljon virtaa....huomenna kun on virranpäässä...klo.11Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mielummin nyt heti kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä näytän huomenna kuvia kokosta ja meidän pupu virpoja trulleista
mul on viel ens viikko aikaaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja missäs se johto viel viipyy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä en voi niitä nyt ladata koneelle....vie niin paljon virtaa....huomenna kun on virranpäässä...klo.11Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mielummin nyt heti kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä näytän huomenna kuvia kokosta ja meidän pupu virpoja trulleista
jooAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ai näytät kuvat huomen 11.00......vai?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä en voi niitä nyt ladata koneelle....vie niin paljon virtaa....huomenna kun on virranpäässä...klo.11Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mielummin nyt heti kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä näytän huomenna kuvia kokosta ja meidän pupu virpoja trulleista
noAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Arvatkaapa missä oltiin klo.18 kun tulin töistä?
pitää yrittää sit olla paikal.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jooAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ai näytät kuvat huomen 11.00......vai?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä en voi niitä nyt ladata koneelle....vie niin paljon virtaa....huomenna kun on virranpäässä...klo.11Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mielummin nyt heti kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä näytän huomenna kuvia kokosta ja meidän pupu virpoja trulleista
:kieh: :kieh: jaahas....että silleen.....pietään hulluja jännityksessä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on viel ens viikko aikaaAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja missäs se johto viel viipyy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä en voi niitä nyt ladata koneelle....vie niin paljon virtaa....huomenna kun on virranpäässä...klo.11Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Mielummin nyt heti kiitosAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä näytän huomenna kuvia kokosta ja meidän pupu virpoja trulleista
me oltiin gospel messussa ...hurris laitto kirkos ranttaliksi...yritti sieltä ylhäältä nakella tuttia ja villasukkaa alhaalla istuvien niskaan ja kun ei sitä saanut tehdä, niin huusi niin et kirkkoraikasAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kerro |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Arvatkaapa missä oltiin klo.18 kun tulin töistä?
hurris o ykköne.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:me oltiin gospel messussa ...hurris laitto kirkos ranttaliksi...yritti sieltä ylhäältä nakella tuttia ja villasukkaa alhaalla istuvien niskaan ja kun ei sitä saanut tehdä, niin huusi niin et kirkkoraikasAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kerro |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Arvatkaapa missä oltiin klo.18 kun tulin töistä?
Oli muuten loisto idea lähteä koko perheen kanssa kirkkoon illalla :kieh: .......mutta kun mä olin päättänyt et kirkkoon mennään kerrän pääsiäisen aikana, niin sinne mennään.....ja väkisin rehasin sinne kaikki :kieh:
:kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:me oltiin gospel messussa ...hurris laitto kirkos ranttaliksi...yritti sieltä ylhäältä nakella tuttia ja villasukkaa alhaalla istuvien niskaan ja kun ei sitä saanut tehdä, niin huusi niin et kirkkoraikasAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kerro |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Arvatkaapa missä oltiin klo.18 kun tulin töistä?
Oli muuten loisto idea lähteä koko perheen kanssa kirkkoon illalla :kieh: .......mutta kun mä olin päättänyt et kirkkoon mennään kerrän pääsiäisen aikana, niin sinne mennään.....ja väkisin rehasin sinne kaikki :kieh:
koska vaan...meidän lapset nukkuu niin sikeesti ettei ne mitään kuule ....meil huutaa toi tv.kin ihan normaalisti ja muksut nukkuuAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:pikkis,mite myöhää siulle voi laittaa esim. tekstarii...meinaan ettei sit lapset herää tai muute ette häiriinny?
aattelin vaa ku eile ooteltii huittiksen kaa siuta tänne ni meinasin laittaa oisko ollu puole kymmene-kymmene aikaa tekstarii,mut en sitte viittiny.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:koska vaan...meidän lapset nukkuu niin sikeesti ettei ne mitään kuule ....meil huutaa toi tv.kin ihan normaalisti ja muksut nukkuuAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:pikkis,mite myöhää siulle voi laittaa esim. tekstarii...meinaan ettei sit lapset herää tai muute ette häiriinny?
oisit laittanut vaan ....ei meillä kukaan häiriinnytAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:aattelin vaa ku eile ooteltii huittiksen kaa siuta tänne ni meinasin laittaa oisko ollu puole kymmene-kymmene aikaa tekstarii,mut en sitte viittiny.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:koska vaan...meidän lapset nukkuu niin sikeesti ettei ne mitään kuule ....meil huutaa toi tv.kin ihan normaalisti ja muksut nukkuuAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:pikkis,mite myöhää siulle voi laittaa esim. tekstarii...meinaan ettei sit lapset herää tai muute ette häiriinny?
:kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin ja tosta kirkosta vielä, et lopuksi siel kirkos istuttiin enää minä ja neiti...mies lähti muiden kans autoon odottamaan :kieh:
eli äänekkäimmät joutu poies...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin ja tosta kirkosta vielä, et lopuksi siel kirkos istuttiin enää minä ja neiti...mies lähti muiden kans autoon odottamaan :kieh:
okke,mut älä ahmi tulee ähky. :wave: nähhää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen nyt syömään...mul on ihan karsea nälkä...oon nimittäin syönyt viimeksi klo.12 :| ....nähään myöhemmin :wave: