pakkoha tää o lopettaa ku ei tääl ketää näy,mis sie oot ollu naine? |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja nyt loppuu nuo höpinät ketjun kuolemisesta ja kuoppaamisesta :kieh: :kieh: |O :wave:
Olenhan mie tääl käyny tänäänkin huhuilemassa jo kolme kertaa......ei vaan ketään oo näkyny :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:pakkoha tää o lopettaa ku ei tääl ketää näy,mis sie oot ollu naine? |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja nyt loppuu nuo höpinät ketjun kuolemisesta ja kuoppaamisesta :kieh: :kieh: |O :wave:
ja sie,missä hemmetis sitä on oltu... |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
miksi sie oot käyny väärää aikaa,pitää tulla samaa aikaa ku miekii. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Olenhan mie tääl käyny tänäänkin huhuilemassa jo kolme kertaa......ei vaan ketään oo näkyny :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:pakkoha tää o lopettaa ku ei tääl ketää näy,mis sie oot ollu naine? |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja nyt loppuu nuo höpinät ketjun kuolemisesta ja kuoppaamisesta :kieh: :kieh: |O :wave:
:kieh: :kieh: onks meil kellot eri ajoisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:miksi sie oot käyny väärää aikaa,pitää tulla samaa aikaa ku miekii. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Olenhan mie tääl käyny tänäänkin huhuilemassa jo kolme kertaa......ei vaan ketään oo näkyny :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:pakkoha tää o lopettaa ku ei tääl ketää näy,mis sie oot ollu naine? |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja nyt loppuu nuo höpinät ketjun kuolemisesta ja kuoppaamisesta :kieh: :kieh: |O :wave:
mä olin eilen illalla ihan kaput, poikki, puhki, kulunut.....mies pakotti viel kauhuleffan kattomaan .....tänään oon ollut töissäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja sie,missä hemmetis sitä on oltu... |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
puhunhan minäAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja Pikkis vois nyt puhuu jotain |O |O |O :kieh:
siul on ei miul.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: onks meil kellot eri ajoisAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:miksi sie oot käyny väärää aikaa,pitää tulla samaa aikaa ku miekii. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Olenhan mie tääl käyny tänäänkin huhuilemassa jo kolme kertaa......ei vaan ketään oo näkyny :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:pakkoha tää o lopettaa ku ei tääl ketää näy,mis sie oot ollu naine? |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja nyt loppuu nuo höpinät ketjun kuolemisesta ja kuoppaamisesta :kieh: :kieh: |O :wave:
siu mies o iha urpo.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen illalla ihan kaput, poikki, puhki, kulunut.....mies pakotti viel kauhuleffan kattomaan .....tänään oon ollut töissäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja sie,missä hemmetis sitä on oltu... |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
:kieh: :kieh: :kieh: täällä täytyy käydä ees ilmottamassa poikkeuksellisesta poissaolosta......myö Periksen kaa oottettiin koko ilta :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen illalla ihan kaput, poikki, puhki, kulunut.....mies pakotti viel kauhuleffan kattomaan .....tänään oon ollut töissäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja sie,missä hemmetis sitä on oltu... |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
niin onkin ja turbo kansAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:siu mies o iha urpo.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen illalla ihan kaput, poikki, puhki, kulunut.....mies pakotti viel kauhuleffan kattomaan .....tänään oon ollut töissäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja sie,missä hemmetis sitä on oltu... |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
:kieh: :kieh: vauhtia siihen puhumiseenAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:puhunhan minäAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Ja Pikkis vois nyt puhuu jotain |O |O |O :kieh:
nii just.Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: täällä täytyy käydä ees ilmottamassa poikkeuksellisesta poissaolosta......myö Periksen kaa oottettiin koko ilta :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen illalla ihan kaput, poikki, puhki, kulunut.....mies pakotti viel kauhuleffan kattomaan .....tänään oon ollut töissäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja sie,missä hemmetis sitä on oltu... |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin onkin ja turbo kansAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:siu mies o iha urpo.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen illalla ihan kaput, poikki, puhki, kulunut.....mies pakotti viel kauhuleffan kattomaan .....tänään oon ollut töissäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja sie,missä hemmetis sitä on oltu... |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
no mä kävin aiemmin ja silloin ei ollu ketään ja sitten mä vahtasin sitä kauhu leffaa ja menin nukkumaan...hurris valvotti ja aamulla piti reippaasti herätä töihin :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: täällä täytyy käydä ees ilmottamassa poikkeuksellisesta poissaolosta......myö Periksen kaa oottettiin koko ilta :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen illalla ihan kaput, poikki, puhki, kulunut.....mies pakotti viel kauhuleffan kattomaan .....tänään oon ollut töissäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja sie,missä hemmetis sitä on oltu... |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
:kieh: :kieh: ei riitä selitykses.....Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no mä kävin aiemmin ja silloin ei ollu ketään ja sitten mä vahtasin sitä kauhu leffaa ja menin nukkumaan...hurris valvotti ja aamulla piti reippaasti herätä töihin :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh: :kieh: :kieh: täällä täytyy käydä ees ilmottamassa poikkeuksellisesta poissaolosta......myö Periksen kaa oottettiin koko ilta :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin eilen illalla ihan kaput, poikki, puhki, kulunut.....mies pakotti viel kauhuleffan kattomaan .....tänään oon ollut töissäAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:ja sie,missä hemmetis sitä on oltu... |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
oisit lähettäny.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:peris....mä meinasin lähettää puhelimella kuvan meidän pääsiäispupu trulleista