just siust ol puhe. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:moro :wave:
just siust ol puhe. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:moro :wave:
paas kertoen.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvatkaa mitä?
mul on tikkari suussa ja just söin kinder munan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:just siust ol puhe. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:moro :wave:
Onkos maha nyt täynnä :kieh: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:moro :wave:
onks ne siu jälkkäri?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on tikkari suussa ja just söin kinder munan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:just siust ol puhe. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:moro :wave:
mul on leivin uunissa vieläkin valkea....laitan yöksi paistin uuniinAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:paas kertoen.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvatkaa mitä?
jooAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:onks ne siu jälkkäri?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on tikkari suussa ja just söin kinder munan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:just siust ol puhe. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:moro :wave:
ai maheton sinnuu.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on leivin uunissa vieläkin valkea....laitan yöksi paistin uuniinAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:paas kertoen.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvatkaa mitä?
WowAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on leivin uunissa vieläkin valkea....laitan yöksi paistin uuniinAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:paas kertoen.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:arvatkaa mitä?
raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on kylmä :|
voi ku miulkii ois leiviuuni...ja oma talo ja lottovoitto ja uus auto ja asuisin jossai iha muual ku tääl ja uuvet sohvat ja vaiks mitä... :| :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:sit kun yöllä on paisti uunissa niin huomenna tarvii vaan muusi tehdä =)
etAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:yksinkös mä täs juttelen :kieh:
no en vaan kylymä....Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on kylmä :|
miutakii o paleltant koko päivä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on kylmä :|
miekii katon syrjäsilmäl sitä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon täs samalla tuhannetta kertaa taru sormusten herrasta vikaa osaa :|
:kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no en vaan kylymä....Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun on kylmä :|
no älä nyt.....mä en oo pitkään aikaan leivin uunis laittanutkaan....viimeksi joulukinkun....syksyllä usein laitoin paistin yöksi, mut nyt on ollu pitkään taukoa, kunnes nyt laitetaanAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:voi ku miulkii ois leiviuuni...ja oma talo ja lottovoitto ja uus auto ja asuisin jossai iha muual ku tääl ja uuvet sohvat ja vaiks mitä... :| :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:sit kun yöllä on paisti uunissa niin huomenna tarvii vaan muusi tehdä =)
Niin miekii....Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:miekii katon syrjäsilmäl sitä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä katon täs samalla tuhannetta kertaa taru sormusten herrasta vikaa osaa :|