moro. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:luin just lehestä yhtä sarjakuvaa,mis ukko menee kauppaa ja tiskin takana on toine äijä.sit se mikä ostaa kirjan sanoo et "ottaisin tän kirjan" ja se myyjä äijä sanoo "pannaanko joululahjaks" ja sit se toine äijä sanoo "jaa me vai?"
tervetuloa väsykerhoon, jäsenyys on ilmainenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oonkoha mie vähä väsy.
tänks.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tervetuloa väsykerhoon, jäsenyys on ilmainenAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oonkoha mie vähä väsy.
alkaa mökkihöperyys ja hulluus iskee.
koiraparka luulee asuvansa hourulassaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hitto tälle naurulle ei tuu loppua. koiraki lähti täält makkarist ja mulkas miuta ku hekotan äänee ku joku kaheli.
eiks ookki ihanaa.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä oon ihan pihalla.....
Ai, viime vuotista joulua?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oottakaas hetkone...
tuu sisälle ettet palellu tai pue ainaski lämpimästiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä oon ihan pihalla.....
mulla on iso rasvavarasto lämmittämässä....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuu sisälle ettet palellu tai pue ainaski lämpimästiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä oon ihan pihalla.....
johan vitsin heitin :ashamed:
mun anoppiki käy ostaan voita tarjouksestaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mulla on iso rasvavarasto lämmittämässä....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:tuu sisälle ettet palellu tai pue ainaski lämpimästiAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä oon ihan pihalla.....
johan vitsin heitin :ashamed:
noi on ihan törkeän hauskoja noi fingerborit ja toi toinen on RiittaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon: