Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Olis kauheesti hommaa tänään...yläkerrassa odottaa vaateläjä joka tarttis selvittää ja laittaa laatikoihin ja kukat tarttis kastaa (isoja tapauksia paljon jotka oon ahtanut yläkertaan kun nuo lapset repii ja syö muuten kaiken :LOL: ). Pyykkiäkin on taas kertynyt! Mutta pakastin ja jääkaappi ovat nyt kunnossa...lasku tulee kuulemma perästä (mies tuhahti mulle että eivät kehdanneet jättää samantein laskua ku on niin suuri :kieh: ). No iso remontti se olikin että kyllä se varmaan lähemmän 500 euroa on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mää oon ihan rätti poikki puhki kun jotenkin tänään on ollut niin rankkka päivä! Lasten vieminen rokotuksille oli aikamoista showta kun isompi tiesi erittäin hyvin minne oltiin menossa ja laittoi hanttiin koko ajan...onneksi neuvolassa nuorimmainen käyttäytyi mallikelpoisesti niin isosisko sai sitten senkin edestä huutaa ja kiukutella (pari karkuyritystä rokotehuoneesta ja heittäytyi lattialle mahalleen ettei vaatteita sais riisuttua)...kyllä siinä terkkatäti ja minä molemmat kiskottiin vetskaria villahaalarista tytöltä että saatais ne pois. Lopuks sai vielä tarran mut tyttö päättikin heittää kiukkupäissään sen lattialle ja tuhisi että minä en tollasta ota. Vähän nolotti :ashamed:
:D :hug: :hug: :hug:

Meillä nuo taas tappelee että kenet rokotetaan ensin :kieh: Viimeiseksi jäänyt loukkaantuu "verisesti" ja aloittaa itkupotkuraivarit. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mää oon ihan rätti poikki puhki kun jotenkin tänään on ollut niin rankkka päivä! Lasten vieminen rokotuksille oli aikamoista showta kun isompi tiesi erittäin hyvin minne oltiin menossa ja laittoi hanttiin koko ajan...onneksi neuvolassa nuorimmainen käyttäytyi mallikelpoisesti niin isosisko sai sitten senkin edestä huutaa ja kiukutella (pari karkuyritystä rokotehuoneesta ja heittäytyi lattialle mahalleen ettei vaatteita sais riisuttua)...kyllä siinä terkkatäti ja minä molemmat kiskottiin vetskaria villahaalarista tytöltä että saatais ne pois. Lopuks sai vielä tarran mut tyttö päättikin heittää kiukkupäissään sen lattialle ja tuhisi että minä en tollasta ota. Vähän nolotti :ashamed:
:D :hug: :hug: :hug:

Meillä nuo taas tappelee että kenet rokotetaan ensin :kieh: Viimeiseksi jäänyt loukkaantuu "verisesti" ja aloittaa itkupotkuraivarit. :LOL:
Sullapa on reippaita lapsia :D . Vaikka kyl määkin oon kuopuksesta ylpee kun ei itkenyt yhtään vaikka rokotettiin :D . Terkka kysyikin multa että ohkohan se väsynyt (kun oli niiiin rauhallinen...ja väsynythän tuo olikin kun mamma oli hyppyyttänyt häntä koko aamupäivän :LOL: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mutta nyt meen ulos jotta unohdan raskausajatukset( mulla niin vilkas mmielikuvitus että kuvittelen heti olevani raskaana kun ovis edellispäivänä :LOL: :LOL: ). Tämä itsensä tutkaileminen on stressaavaa. Eli nyt ulkoilmaan!!!

heippatirallaa ja hauskoja ulkoiluja :D :wave:

Mulla on etäpäivä ja oon ainakin tekevinäni töitä :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kaikki tais jo keretä mennä.
=) :wave: :attn:
ootha sie tääl,moro. :D
ei ku mä teen töitä :whistle: :D
okke eli sie et niiku ois tääl,mut pystyt ehkä jutustelemaa kuitekii miu kaa nii ku ohimennen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kaikki tais jo keretä mennä.
=) :wave: :attn:
ootha sie tääl,moro. :D
ei ku mä teen töitä :whistle: :D
okke eli sie et niiku ois tääl,mut pystyt ehkä jutustelemaa kuitekii miu kaa nii ku ohimennen. :D
Jotain sinne päin. Kerrankin sen verran hiljainen päivä töissä että voi ottaa lunkisti =)
 
kiitos.

mie en oo nukkunu ainaka viikkoo kovinkaa hyvi,oon siis melkosen väsy.
miulla jumittaa niska,hartiat ja yleesäki koko perkelee selkä.
issiaskii uhittelee.
maha on sekasi ku oon viikon aikana syöny varmaa kuus laatikollista budapesteja.
polvii koskee tää ylipaino.

mut muute menee kyl iha kivasti. :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kiitos.

mie en oo nukkunu ainaka viikkoo kovinkaa hyvi,oon siis melkosen väsy.
miulla jumittaa niska,hartiat ja yleesäki koko perkelee selkä.
issiaskii uhittelee.
maha on sekasi ku oon viikon aikana syöny varmaa kuus laatikollista budapesteja.
polvii koskee tää ylipaino.

mut muute menee kyl iha kivasti. :D :D :D
:hug: :hug: :hug:

Hyvä et muuten menee kuiteskin kivasti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kiitos.

mie en oo nukkunu ainaka viikkoo kovinkaa hyvi,oon siis melkosen väsy.
miulla jumittaa niska,hartiat ja yleesäki koko perkelee selkä.
issiaskii uhittelee.
maha on sekasi ku oon viikon aikana syöny varmaa kuus laatikollista budapesteja.
polvii koskee tää ylipaino.

mut muute menee kyl iha kivasti. :D :D :D
:hug: :hug: :hug:

Hyvä et muuten menee kuiteskin kivasti :D
joo,oon tullu siihe tuloksee et jos ihmine on nii tyhmä (siis mie täs tapaukses) et itte aiheuttaa ittellee olotilan hakaluuksia ni sitte on melkosen turhaa valittaa vaa pitää ottaa ongelmat positiiviselt kantilta ja ehkäpä yrittää jotai asian muutosta tehhä........vaikka se onkii hankalaa...

mut muute on rakkautta ilmas ja kaikki suht hyvin. :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
kiitos.

mie en oo nukkunu ainaka viikkoo kovinkaa hyvi,oon siis melkosen väsy.
miulla jumittaa niska,hartiat ja yleesäki koko perkelee selkä.
issiaskii uhittelee.
maha on sekasi ku oon viikon aikana syöny varmaa kuus laatikollista budapesteja.
polvii koskee tää ylipaino.

mut muute menee kyl iha kivasti. :D :D :D
:hug: :hug: :hug:

Hyvä et muuten menee kuiteskin kivasti :D
joo,oon tullu siihe tuloksee et jos ihmine on nii tyhmä (siis mie täs tapaukses) et itte aiheuttaa ittellee olotilan hakaluuksia ni sitte on melkosen turhaa valittaa vaa pitää ottaa ongelmat positiiviselt kantilta ja ehkäpä yrittää jotai asian muutosta tehhä........vaikka se onkii hankalaa...

mut muute on rakkautta ilmas ja kaikki suht hyvin. :D :D :D


baumchicawauwauuuuuuuu :heart: :heart: :heart: :heart:

tääl oli pjärkkeleen rättipäivät pöksyis :kieh: :kieh:
 

Yhteistyössä