Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Huomenna onkin sitten kausi-influenssarokotukset lapsille ja samalla saattaa nuorin saada sikainfluenssarokotuksen...en tiedä kun paikallislehdessä luki jotain sekavaa siihen suuntaan. Vaan enpä taida molempia rokotuksia samalla kerralla uskaltaa tuolle vajaa 2v:lle antaa.
 
Kivis
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Ja pöh! Ei siellä mitään sikainfluenssarokotteita enää ollut...kaikki loppu mutta kausi-influenssarokotukset on nyt otettu lapsille. Ens tiistaina uus yritys jos nuorimmainen jo sais sen rokotteen.
Meillä olis maanantaina piikitys edessä. Ärsyttää kun toi rokotus on niin huonosti järjestetty. Nopeat syövät hitaat-periaatteella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kivis:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Ja pöh! Ei siellä mitään sikainfluenssarokotteita enää ollut...kaikki loppu mutta kausi-influenssarokotukset on nyt otettu lapsille. Ens tiistaina uus yritys jos nuorimmainen jo sais sen rokotteen.
Meillä olis maanantaina piikitys edessä. Ärsyttää kun toi rokotus on niin huonosti järjestetty. Nopeat syövät hitaat-periaatteella.
Näin on! Ja tiedotus on ollut surkeaa vaikka tosin eivät hekään kai tiedä milloin sitä rokotetta tulee ja kuinka paljon että sitten parin päivän/päivän varoajalla ilmoittavat milloin olis yleistä rokotuspäivää tarjolla :attn: . Inhottavaa kun Pirkanmaalla puhkes jo se epidemia ja koululaisilla varsinkin täällä on sikalunssaa paljon...eli täällä kotona vaan kykitään ja toivotaan ettei kukaan tuu kylään tartuttamaan eikä missään uskalla liikkua eennen ku edes lapset sais rokotukset. :headwall:
 
Mää oon ihan rätti poikki puhki kun jotenkin tänään on ollut niin rankkka päivä! Lasten vieminen rokotuksille oli aikamoista showta kun isompi tiesi erittäin hyvin minne oltiin menossa ja laittoi hanttiin koko ajan...onneksi neuvolassa nuorimmainen käyttäytyi mallikelpoisesti niin isosisko sai sitten senkin edestä huutaa ja kiukutella (pari karkuyritystä rokotehuoneesta ja heittäytyi lattialle mahalleen ettei vaatteita sais riisuttua)...kyllä siinä terkkatäti ja minä molemmat kiskottiin vetskaria villahaalarista tytöltä että saatais ne pois. Lopuks sai vielä tarran mut tyttö päättikin heittää kiukkupäissään sen lattialle ja tuhisi että minä en tollasta ota. Vähän nolotti :ashamed:
 

Yhteistyössä