Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ja taas on lähteny tuo karkkien syönti iha lapasesta,miulla on menos tän viikon kolmas laatikko budapestii,mut hyvii on. :p :p :p :D :D :D
:LOL: :LOL: . Mää oon ihme ja kumma saanu pidettyä kurissa makeanhimoani viime aikoina. Mää oon perso pullalle ja kääretortulle :p
onnea siulle että oot saanu piettyy.mie päätän joka sunnuntai ilta,ku oon oikei urakal mässänny lauantain ja sunnuntain et nyt ku koittaa maanantai ni mie rupeen ottamaa ittiäin niskasta kii ja loppuu herkuttelu...mut ei se oikei onnistu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ja taas on lähteny tuo karkkien syönti iha lapasesta,miulla on menos tän viikon kolmas laatikko budapestii,mut hyvii on. :p :p :p :D :D :D
:LOL: :LOL: . Mää oon ihme ja kumma saanu pidettyä kurissa makeanhimoani viime aikoina. Mää oon perso pullalle ja kääretortulle :p
onnea siulle että oot saanu piettyy.mie päätän joka sunnuntai ilta,ku oon oikei urakal mässänny lauantain ja sunnuntain et nyt ku koittaa maanantai ni mie rupeen ottamaa ittiäin niskasta kii ja loppuu herkuttelu...mut ei se oikei onnistu.
:D . Niin se yleensä mullakin on mut kun mulla oli toi painoindeksi tavote kun tietokone herjas mua lihavaksi ja se otti päähän niin maan perusteellisesti että päätin et määhän en lihava oo ja nyt on se reilu kilo pudonnu et pääsin pois tietokoneen herjauksesta ja normaalin indeksin puolelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ja taas on lähteny tuo karkkien syönti iha lapasesta,miulla on menos tän viikon kolmas laatikko budapestii,mut hyvii on. :p :p :p :D :D :D
:LOL: :LOL: . Mää oon ihme ja kumma saanu pidettyä kurissa makeanhimoani viime aikoina. Mää oon perso pullalle ja kääretortulle :p
onnea siulle että oot saanu piettyy.mie päätän joka sunnuntai ilta,ku oon oikei urakal mässänny lauantain ja sunnuntain et nyt ku koittaa maanantai ni mie rupeen ottamaa ittiäin niskasta kii ja loppuu herkuttelu...mut ei se oikei onnistu.
:D . Niin se yleensä mullakin on mut kun mulla oli toi painoindeksi tavote kun tietokone herjas mua lihavaksi ja se otti päähän niin maan perusteellisesti että päätin et määhän en lihava oo ja nyt on se reilu kilo pudonnu et pääsin pois tietokoneen herjauksesta ja normaalin indeksin puolelle.
miekii olin pitkää lievästi ylipainone,mut nykyää kaikki jutut näyttää iha kunnol plosoo.oikeesti tarttis tehhä jotai,ni olis helpompi olla.se on nii hölmöö et tietää mitä pitäs tehhä,mut ei vaa saa aikaseks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Meil tulee muuten semmonen 400 euron remontti kylmälaitteisiin kun pakastin on hajonnu ja jääkaappiki oikuttelee...rahan menoa ei voi estää.
auts,mut taitaa kuitekii olla pakolline meno.
Juu onhan tuo mutta kun noi laitteet on vasta n. 8v eli eipä nuo kovin pitkäikäisiä tunnu olevan.
nii-i,no toivottavast pelittävät sit ainaki toiset kaheksan vuotta ja vaiks enempiki.
 
Mutta nyt mun täytyy tästä mennä jotain vähän syöpöttelemään ja sitten nukkumaan...kerkisin eilen JO klo 24 nukkumaan!!! Jos tänäänki kerkeis hyvissä ajoin ni aamulla on niin paljon virkeämpi :D . Hyviä öitä ja makoisia unia! :heart: :hug: :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Meil tulee muuten semmonen 400 euron remontti kylmälaitteisiin kun pakastin on hajonnu ja jääkaappiki oikuttelee...rahan menoa ei voi estää.
auts,mut taitaa kuitekii olla pakolline meno.
Juu onhan tuo mutta kun noi laitteet on vasta n. 8v eli eipä nuo kovin pitkäikäisiä tunnu olevan.
nii-i,no toivottavast pelittävät sit ainaki toiset kaheksan vuotta ja vaiks enempiki.
Juu toivotaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mutta nyt mun täytyy tästä mennä jotain vähän syöpöttelemään ja sitten nukkumaan...kerkisin eilen JO klo 24 nukkumaan!!! Jos tänäänki kerkeis hyvissä ajoin ni aamulla on niin paljon virkeämpi :D . Hyviä öitä ja makoisia unia! :heart: :hug: :D :wave:
hyvät yöt ja nähhää ja makosii unia siullekkii...moikkelis. :D :hug: :) :heart: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
vitsit ku mie en osaa päättää mitä sen rokotuksen kaa tehhää ja huomenna pitää se pojan lupalappu palauttaa.mies haluis että se rokotetaa ja mie oon ollu kokoaja vastaa...mie en tiije.
:attn:
sano nyt sie jotai tähä...pliis.
No minäpä sanon: ehdottomasti antaisin rokotuksen ottaa! Mää oon aika paljon perehtyny tuohon rokotteeseen, sen hyviin ja huonoihin puoliin ja päätynyt siihen että se kannattaa ottaa.

Meil ei ole edes mitään lupalappusia jaeltu mutta kaikille otataan possulentsurokote heti kuin vain mahdollista. Tääl alkaa riskiryhmien rokotukset 9.11 ja silloin mennään piikille. Itse otan rokotuksen tuolloin myös kun vaihtuu tammikuussa työpaikka ja työnkuva muuttuu aikastlailla. Nyt on toimistotyötä ja tammikuusta potilasvastaanottoja.
 
soitin aamulla meijen äiskälle ku sil on tänää nimpparit ja sanoin sit että tytöltä onnittelut kans (esikoisel on koulusta vapaapäivä ku opet on jossai muualla),ni äiti heti luuli et sillä on sikaluntsiitti...iha niiku muute ei vois olla kotona. :D :D :D
 

Yhteistyössä