Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Pitäis viedä parin viikon päästä noi riskiryhmäläiset possunuhapiikille, saavat varmaan samalla kausi-infl.-rokotteetkin. Voin vaan kuvitella että mua kehutaan ton jälkeen...öh...ei niin kauniilla sanoilla. :kieh:
Juu se on täälläkin edessä vaikka ei riskiryhmäläisiä mutta kausi-influenssa rokotepäivä on täällä 3.11. Itse tuon jo otin yksityisellä ihan omaan laskuun ja esikoinenkin menee mun laskuun. Täällä sai riskiryhmäläiset jo eilen rsikainfluenssaokotteen ja raskaana olevatkin saavat kai näinä päivinä rokotuksia! Odottelenkin että koska alle kome vuotiaiden vuoro on! Itsekin tuon haluaisin mutta en sitä saa ainakaan vielä pitkään aikaan.

tääl alkaa riskiryhmäläisten rokotukset vasta 9.11
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Tuo paino mua sen takia ärsyttää kun se on yli normaalin indeksin ja nyt vielä puolisen kiloa niin musta tulis NORMAALI :LOL: . Kun kehtas tietokone väittää mua lievästi lihavaksi :whistle: :ashamed: :kieh:
:LOL: :LOL: mä luin eka että "Tuo pano" :LOL:

Sul on tyhmä tietokone :kieh:
:LOL: No sepäs oliskin hurjaa jos pano olis yli normaalin indeksin ja viäl puol kiloo tarttis saada :LOL: :LOL: :LOL: . Täytyy kyl myöntää et isäntä joutuu tässä kierrossa enemmän panostaa ku muulloin :LOL: siis jos huomenna diagnoosina ei mitään vakavaa :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Tuo paino mua sen takia ärsyttää kun se on yli normaalin indeksin ja nyt vielä puolisen kiloa niin musta tulis NORMAALI :LOL: . Kun kehtas tietokone väittää mua lievästi lihavaksi :whistle: :ashamed: :kieh:
:LOL: :LOL: mä luin eka että "Tuo pano" :LOL:

Sul on tyhmä tietokone :kieh:
:LOL: No sepäs oliskin hurjaa jos pano olis yli normaalin indeksin ja viäl puol kiloo tarttis saada :LOL: :LOL: :LOL: . Täytyy kyl myöntää et isäntä joutuu tässä kierrossa enemmän panostaa ku muulloin :LOL: siis jos huomenna diagnoosina ei mitään vakavaa :snotty:
Heiiiii :hug: kyseessä on kuiteskin joku tulehdus vaan vai mitä :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Tuo paino mua sen takia ärsyttää kun se on yli normaalin indeksin ja nyt vielä puolisen kiloa niin musta tulis NORMAALI :LOL: . Kun kehtas tietokone väittää mua lievästi lihavaksi :whistle: :ashamed: :kieh:
:LOL: :LOL: mä luin eka että "Tuo pano" :LOL:

Sul on tyhmä tietokone :kieh:
:LOL: No sepäs oliskin hurjaa jos pano olis yli normaalin indeksin ja viäl puol kiloo tarttis saada :LOL: :LOL: :LOL: . Täytyy kyl myöntää et isäntä joutuu tässä kierrossa enemmän panostaa ku muulloin :LOL: siis jos huomenna diagnoosina ei mitään vakavaa :snotty:
Heiiiii :hug: kyseessä on kuiteskin joku tulehdus vaan vai mitä :hug:
Nii-i! Mää olen tällainen säikky että pelästyn niin helposti aina tuollaisia jomotuksia ja sitten oon aina jossain vastaanotolla huohottamassa asiaani :attn:
 
Meil oli viime yö tosi epämääräinen kun molemmilla lapsilla oli ilmavaivoja ja itkivät vuorotellen. Joku ruoka ei taas sopinut mahalle ja esikoinen oli vähän maistellut laktoosista jogurttia. Toiselle ei taida pinaatti sopia... Että öisin on aikamoiset kaasulämmitykset meillä
 
Ja ens yönä mietinkin huomista lääkäriä. Varasin jo mammografiankin perjantaille jos vaikka saan huomenna tylyn tuomion... no jooo... toivottavasti ei tartte sitä perjantasita aikaa käyttää. ja yksityiselle menen että rahaa palaa mutta saa nopeeta palvelua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Meil oli viime yö tosi epämääräinen kun molemmilla lapsilla oli ilmavaivoja ja itkivät vuorotellen. Joku ruoka ei taas sopinut mahalle ja esikoinen oli vähän maistellut laktoosista jogurttia. Toiselle ei taida pinaatti sopia... Että öisin on aikamoiset kaasulämmitykset meillä

tosi kurjaa, varsinkin öiseen aikaan.
 
No niin nyt on lääkärissä käyty ja kaikki on kunnossa :D . Ihan turhaan maalailin mörköjä seinälle. Mulla on ilmeisesti revähtänyt joku luustolihas kylkiluiden kohdalla eli kipu ei liittynytkään mitenkään varsinaiseen "tissiin". Aika kuulemma parantaa. Kyseessä on siis gyne joten toinen hyvä uutinen oli että lisääntymismahdollisuuskin vielä on olemassa tulevaisuudessa jos onni suosii eli ei muuta kun vällyt heilumaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Yritin tossa laittaa kuvaa mut se ei onnistunu joten antaa olla kuvien sitten...liian myöhä näköjään kun räpellän vaan enkä saa mitään onnistumaan!
mitäs kuvaa meinasit?
Ihan vaan noita hupikuvia mutta vaan eri osoitteesta ku mistä yleensä oon niitä laittanu...mää ku oon tällane tekniikan ihme lapsi ;) :LOL:
 

Yhteistyössä