Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Posti on hukannut mun paketin jonnekin tai joku on kämmännyt jossain päässä. kyse siis mulle tulevasta paketista josta olen pulittanut n. 50 euroa ja oli kiire saada se... Olen jo alkanut soittelemaan paikalliseen asiamiespostiin ja lähettäjälle laittanut pari sähköpostia... Ottaa päähän miks aina mullle käy näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Posti on hukannut mun paketin jonnekin tai joku on kämmännyt jossain päässä. kyse siis mulle tulevasta paketista josta olen pulittanut n. 50 euroa ja oli kiire saada se... Olen jo alkanut soittelemaan paikalliseen asiamiespostiin ja lähettäjälle laittanut pari sähköpostia... Ottaa päähän miks aina mullle käy näin.
No voehan P-A-S-K-A |O :kieh: :hug: :hug: :hug: :hug:

Toivottavasti paketti löytyy pian.
 
Mun postipaketti saapui tänään seikkailtuaan reilun viikon ja hyvitykset kans :D . Mulla on toinen rinta ollut viikon kipee ja oon huolesta kankeena...huomenna meen lääkäriin ihmettelemään. Minä kun olen pessimisti niiin pelkään aina pahinta. Koko ajan jotain plääääh! Tosin voisi se joku maitotiehyttukkeumakin olla..kai kun mulla sellainen tilanne että maitoa tulee puristaessa vielä molemmista rinnoista vaikka imetyksen lopetin vajaa puolitoistavuotta sitten :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mun postipaketti saapui tänään seikkailtuaan reilun viikon ja hyvitykset kans :D . Mulla on toinen rinta ollut viikon kipee ja oon huolesta kankeena...huomenna meen lääkäriin ihmettelemään. Minä kun olen pessimisti niiin pelkään aina pahinta. Koko ajan jotain plääääh! Tosin voisi se joku maitotiehyttukkeumakin olla..kai kun mulla sellainen tilanne että maitoa tulee puristaessa vielä molemmista rinnoista vaikka imetyksen lopetin vajaa puolitoistavuotta sitten :kieh:
:hug: :hug:

Yleensä ne pahanlaatuiset juttuset ei kipuile rinnoissa. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mula on painoo pudonnu 1 KG JEEE! Ja tiukassa oli sekin :LOL: ja nä'lkää on iltaisin nähty :kieh: ja kasviksia syöty eikä yhtään kääretorttua ym. Koskakohan ratkeen taas mässäilemään!!? :whistle:
:flower: :flower: :flower: :flower: Onnea :flower: :flower: :flower: :flower: ja täs olis niitä rehuja lisää pureksittavaksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mun postipaketti saapui tänään seikkailtuaan reilun viikon ja hyvitykset kans :D . Mulla on toinen rinta ollut viikon kipee ja oon huolesta kankeena...huomenna meen lääkäriin ihmettelemään. Minä kun olen pessimisti niiin pelkään aina pahinta. Koko ajan jotain plääääh! Tosin voisi se joku maitotiehyttukkeumakin olla..kai kun mulla sellainen tilanne että maitoa tulee puristaessa vielä molemmista rinnoista vaikka imetyksen lopetin vajaa puolitoistavuotta sitten :kieh:
:hug: :hug:

Yleensä ne pahanlaatuiset juttuset ei kipuile rinnoissa. :hug:
Toivotaan näin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mula on painoo pudonnu 1 KG JEEE! Ja tiukassa oli sekin :LOL: ja nä'lkää on iltaisin nähty :kieh: ja kasviksia syöty eikä yhtään kääretorttua ym. Koskakohan ratkeen taas mässäilemään!!? :whistle:
:flower: :flower: :flower: :flower: Onnea :flower: :flower: :flower: :flower: ja täs olis niitä rehuja lisää pureksittavaksi :D
:LOL: Juu ku vaan osais päättää mistä päästä aloittais! :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Pitäis viedä parin viikon päästä noi riskiryhmäläiset possunuhapiikille, saavat varmaan samalla kausi-infl.-rokotteetkin. Voin vaan kuvitella että mua kehutaan ton jälkeen...öh...ei niin kauniilla sanoilla. :kieh:
Juu se on täälläkin edessä vaikka ei riskiryhmäläisiä mutta kausi-influenssa rokotepäivä on täällä 3.11. Itse tuon jo otin yksityisellä ihan omaan laskuun ja esikoinenkin menee mun laskuun. Täällä sai riskiryhmäläiset jo eilen rsikainfluenssaokotteen ja raskaana olevatkin saavat kai näinä päivinä rokotuksia! Odottelenkin että koska alle kome vuotiaiden vuoro on! Itsekin tuon haluaisin mutta en sitä saa ainakaan vielä pitkään aikaan.
 

Yhteistyössä