Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
No voihan kakka. Mulla on antibioottikuuri ja oon sen tähren vähän liukkailla keleillä :saint: :LOL:
Poltin just sormet ja perskeles kun jomottaa...
Oi voi, ei sullakaan kauhean hyvin mene :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
:hug: meille! Kyllä se iloksi vielä muuttuu, pakkohan sen on muuttua! :saint:

Äsken ku hetkeks käänsin selän ni muutaman minuutin päästä kuopus istui syöttötuolissaan suklaavanukaslammikossa :kieh: :/ . No koko vaatekerta tiätty meni vaihtoon ja toinen vaan pyöritteli suuria silmiään et ei aavistustakaan mitä tapahtui :D :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Äsken ku hetkeks käänsin selän ni muutaman minuutin päästä kuopus istui syöttötuolissaan suklaavanukaslammikossa :kieh: :/ . No koko vaatekerta tiätty meni vaihtoon ja toinen vaan pyöritteli suuria silmiään et ei aavistustakaan mitä tapahtui :D :attn:
Lapset, lapset :LOL:

Tääl lenteli äsken joku hiljainen pieni otus... luulen sitä hirvikärpäseksi ja tuli ilkee olo mää ku inhoon niitä yli kaiken. Isäntä kun tuolla metsässä laukkaa niin tuo tuliaisiksi niitä kotiin :kieh: . Nyt on kokoajan sellanen olo niin ku joku kävelis pitkin selkää :LOL:

Tääl lenteli äsken joku hiljainen pieni otus... luulen sitä hirvikärpäseksi ja tuli ilkee olo mää ku inhoon niitä yli kaiken. Isäntä kun tuolla metsässä laukkaa niin tuo tuliaisiksi niitä kotiin :kieh: . Nyt on kokoajan sellanen olo niin ku joku kävelis pitkin selkää :LOL:
Spooky :saint:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: *mä vaan istuin tässä kaikessa rauhassa ja vanukas hyökkäsi kimppuun* :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: *mä vaan istuin tässä kaikessa rauhassa ja vanukas hyökkäsi kimppuun* :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: niin se kai sitten tapahtui :LOL:

BootyPeppi
tuitui :wave: taitaa tää kämppä vielä asuttavaan kuntoon tulla :D enää matot pesemättä ja noin kymmenen mattoa pitää sen jälkeen roudata tilalle....sit varmaan taitaa tulla se varsinainen suruaika. Yksi talo on nyt myyty :( kaksi myymättä+tuo upea,hulpea huvila. yksi asunto+toinen huvila ei mene myyntiin ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Spooky :saint:
Tuli tosta spookysta mieleen et erehdyin eilen kattomaan pienen pätkän aavejahtia kunnes telkkari ilmoitti jostai syystä et ei signaalia ja pimeni sillä kanavalla koko ruutu...hyrrrr. Ne on jotenkjinn niin karrrrmivia nuo aaveohjelmat varsinkin yksin katottuna ja kirjaimellisesti synkkänä myrskyisenä yönä :LOL: . Isäntä kyl tuhahtelee noille ohjelmille mut kai mää sit oon niin herkkä :D

Miksi kuukaudessa ei voisi olla 40 tai 50 päivää? Miksi on vain n. 30?

Meil tulee ongelma järjestää tuon nuorimman synttäreitä ku mummot ja kummit ovat tehokkaasti buukanneet omat kalenterinsa täyteen ohjelmaa.
Luulenpa että saavat sitten olla tulematta juhliin kun on niin vaikea kaikkia miellyttää. Tai sitten noi synttärit pitäisi viettää kuukausi myöhässä. :/
Ja kaiken lisäksi aikatauluja sotkee isänpäivä ja pyhäinpäivä(?) vai mikä se päivä nyt siin marraskuun alussa onkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
tuitui :wave: taitaa tää kämppä vielä asuttavaan kuntoon tulla :D enää matot pesemättä ja noin kymmenen mattoa pitää sen jälkeen roudata tilalle....sit varmaan taitaa tulla se varsinainen suruaika. Yksi talo on nyt myyty :( kaksi myymättä+tuo upea,hulpea huvila. yksi asunto+toinen huvila ei mene myyntiin ollenkaan.
Siis ootteko perineet nuo kaikki?

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

Teil on kyllä riittänyt puuhaa :hug:

Miksi kuukaudessa ei voisi olla 40 tai 50 päivää? Miksi on vain n. 30?

Meil tulee ongelma järjestää tuon nuorimman synttäreitä ku mummot ja kummit ovat tehokkaasti buukanneet omat kalenterinsa täyteen ohjelmaa.
Luulenpa että saavat sitten olla tulematta juhliin kun on niin vaikea kaikkia miellyttää. Tai sitten noi synttärit pitäisi viettää kuukausi myöhässä. :/
Ja kaiken lisäksi aikatauluja sotkee isänpäivä ja pyhäinpäivä(?) vai mikä se päivä nyt siin marraskuun alussa onkaan.
Teillä järjestetäänkin sitten isoja synttäreitä :D . Vaikka kyl määkin periaatteessa välillä tykkään isoista synttäreistä mut kun en viitti järjestää. Viimeks meil olikin ihan piskuiset synttärit vaan.

Yhteistyössä