Aikast samanlaisii sit ollaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taas samiksii.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mul on se ettei malta mennä nukkumaan ajoissa ku vihdoinkin saa olla ilman "häiriötekijöitä" eli viettää omaa aikaa. Mussa on kans jonkin verran erakkoluonnetta ja kaipaan muutamaa tuntia päivässä et saan olla vaan itseni kanssa.
Mul on näitä kiloja kertynyt kahden raskauden myötä kun en siinä välissäkään ehtinyt/jaksanut kiloja karistella (ei siinä välissä ees ollu ku 7kk ). Eli kahden raskauden ylimääräset läskit on jääny vaik on niistä ny joitakin kiloja pudonnu mut viäl sais viitisen kiloo pudota ni sit alkais olemaan sutjakampi.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taas löyty samankaltasuutta meijen välil,mie epätoivosesti välil yritän ottaa ittiäin niskasta kii ja lopettaa ton herkuttelun/muun syöpöttelyn,mut muutama päivä menee ja sit tulee repsahus.tätä painoo on iha liikaa,tosi onnelline olisin jo viijen kilon puotoksestaki...mut 10-12 kiloo ni hyppisin riemusta,sit ois hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No nää oin niit mun epätoivosii yrityksii pudottaa muutama kilo mut sitte mää aina sorrun parissa päivässä johonkin namiin. Kyl mää nytki päiväl oon syöny monennäköstä sapuskaa mut ku mun suurin pahe on ilta/yösyöpöttely ollut aina niin nyt oon yrittäny iltasin hillitä tota syömistäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oot sie niiku laihiksel?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Salaattii aattelin vielä syödä ennen nukkumaan menoo .
Juu en määkään tykkää syksystä enkä kyl oikeen talvestakaan mut kevät on mun mielest parasta aikaa ku tietää et on kesä vasta edessäpäin eli kesä sitten kans on mahtavaa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ihana kuva,vaiks syksy on kyl iha tyhmä vuodenaika.ainaki jos sataa vettä kokoaja.
miullaki kaikista kolmesta raskauvest jäi kiloja,mut sit sellane viimisin ryöpsähys ol ku lopetin tupakan polton ni kuukauves räpsähti kaheksan kiloo.ja tietty sit elämän murheet tekee tehtäväsä et tulee vissii syötyy vähä niiku suruu...Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mul on näitä kiloja kertynyt kahden raskauden myötä kun en siinä välissäkään ehtinyt/jaksanut kiloja karistella (ei siinä välissä ees ollu ku 7kk ). Eli kahden raskauden ylimääräset läskit on jääny vaik on niistä ny joitakin kiloja pudonnu mut viäl sais viitisen kiloo pudota ni sit alkais olemaan sutjakampi.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taas löyty samankaltasuutta meijen välil,mie epätoivosesti välil yritän ottaa ittiäin niskasta kii ja lopettaa ton herkuttelun/muun syöpöttelyn,mut muutama päivä menee ja sit tulee repsahus.tätä painoo on iha liikaa,tosi onnelline olisin jo viijen kilon puotoksestaki...mut 10-12 kiloo ni hyppisin riemusta,sit ois hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No nää oin niit mun epätoivosii yrityksii pudottaa muutama kilo mut sitte mää aina sorrun parissa päivässä johonkin namiin. Kyl mää nytki päiväl oon syöny monennäköstä sapuskaa mut ku mun suurin pahe on ilta/yösyöpöttely ollut aina niin nyt oon yrittäny iltasin hillitä tota syömistäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oot sie niiku laihiksel?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Salaattii aattelin vielä syödä ennen nukkumaan menoo .
mie rakastan kevään ensi vihreyttä,se on tosi kaunista ja ku kaikki alkaa kasvamaa ja kesä kans on aivan ihanaa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Juu en määkään tykkää syksystä enkä kyl oikeen talvestakaan mut kevät on mun mielest parasta aikaa ku tietää et on kesä vasta edessäpäin eli kesä sitten kans on mahtavaa aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ihana kuva,vaiks syksy on kyl iha tyhmä vuodenaika.ainaki jos sataa vettä kokoaja.
Voi...mitä murheita sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miullaki kaikista kolmesta raskauvest jäi kiloja,mut sit sellane viimisin ryöpsähys ol ku lopetin tupakan polton ni kuukauves räpsähti kaheksan kiloo.ja tietty sit elämän murheet tekee tehtäväsä et tulee vissii syötyy vähä niiku suruu...Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mul on näitä kiloja kertynyt kahden raskauden myötä kun en siinä välissäkään ehtinyt/jaksanut kiloja karistella (ei siinä välissä ees ollu ku 7kk ). Eli kahden raskauden ylimääräset läskit on jääny vaik on niistä ny joitakin kiloja pudonnu mut viäl sais viitisen kiloo pudota ni sit alkais olemaan sutjakampi.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taas löyty samankaltasuutta meijen välil,mie epätoivosesti välil yritän ottaa ittiäin niskasta kii ja lopettaa ton herkuttelun/muun syöpöttelyn,mut muutama päivä menee ja sit tulee repsahus.tätä painoo on iha liikaa,tosi onnelline olisin jo viijen kilon puotoksestaki...mut 10-12 kiloo ni hyppisin riemusta,sit ois hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No nää oin niit mun epätoivosii yrityksii pudottaa muutama kilo mut sitte mää aina sorrun parissa päivässä johonkin namiin. Kyl mää nytki päiväl oon syöny monennäköstä sapuskaa mut ku mun suurin pahe on ilta/yösyöpöttely ollut aina niin nyt oon yrittäny iltasin hillitä tota syömistäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oot sie niiku laihiksel?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Salaattii aattelin vielä syödä ennen nukkumaan menoo .
joo,mut ei myö siltikää ymmärretä viel mennä nukkumaa,ku pitää syödä ja kattoo telkkua. mut hyvää yötä ja nähhää ystäväiseni...moikkelis... :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja erka:
no kaikenlaisiiha niitä ain välil pukkaa,mut päällimmäisenähä ol isän sairaus ja kuolema.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Voi...mitä murheita sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miullaki kaikista kolmesta raskauvest jäi kiloja,mut sit sellane viimisin ryöpsähys ol ku lopetin tupakan polton ni kuukauves räpsähti kaheksan kiloo.ja tietty sit elämän murheet tekee tehtäväsä et tulee vissii syötyy vähä niiku suruu...Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mul on näitä kiloja kertynyt kahden raskauden myötä kun en siinä välissäkään ehtinyt/jaksanut kiloja karistella (ei siinä välissä ees ollu ku 7kk ). Eli kahden raskauden ylimääräset läskit on jääny vaik on niistä ny joitakin kiloja pudonnu mut viäl sais viitisen kiloo pudota ni sit alkais olemaan sutjakampi.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taas löyty samankaltasuutta meijen välil,mie epätoivosesti välil yritän ottaa ittiäin niskasta kii ja lopettaa ton herkuttelun/muun syöpöttelyn,mut muutama päivä menee ja sit tulee repsahus.tätä painoo on iha liikaa,tosi onnelline olisin jo viijen kilon puotoksestaki...mut 10-12 kiloo ni hyppisin riemusta,sit ois hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No nää oin niit mun epätoivosii yrityksii pudottaa muutama kilo mut sitte mää aina sorrun parissa päivässä johonkin namiin. Kyl mää nytki päiväl oon syöny monennäköstä sapuskaa mut ku mun suurin pahe on ilta/yösyöpöttely ollut aina niin nyt oon yrittäny iltasin hillitä tota syömistäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oot sie niiku laihiksel?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Salaattii aattelin vielä syödä ennen nukkumaan menoo .
Näinhän tuo on :wave: Hyvät yöt :heart: :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo,mut ei myö siltikää ymmärretä viel mennä nukkumaa,ku pitää syödä ja kattoo telkkua. mut hyvää yötä ja nähhää ystäväiseni...moikkelis... :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja erka:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no kaikenlaisiiha niitä ain välil pukkaa,mut päällimmäisenähä ol isän sairaus ja kuolema.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Voi...mitä murheita sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miullaki kaikista kolmesta raskauvest jäi kiloja,mut sit sellane viimisin ryöpsähys ol ku lopetin tupakan polton ni kuukauves räpsähti kaheksan kiloo.ja tietty sit elämän murheet tekee tehtäväsä et tulee vissii syötyy vähä niiku suruu...Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mul on näitä kiloja kertynyt kahden raskauden myötä kun en siinä välissäkään ehtinyt/jaksanut kiloja karistella (ei siinä välissä ees ollu ku 7kk ). Eli kahden raskauden ylimääräset läskit on jääny vaik on niistä ny joitakin kiloja pudonnu mut viäl sais viitisen kiloo pudota ni sit alkais olemaan sutjakampi.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:taas löyty samankaltasuutta meijen välil,mie epätoivosesti välil yritän ottaa ittiäin niskasta kii ja lopettaa ton herkuttelun/muun syöpöttelyn,mut muutama päivä menee ja sit tulee repsahus.tätä painoo on iha liikaa,tosi onnelline olisin jo viijen kilon puotoksestaki...mut 10-12 kiloo ni hyppisin riemusta,sit ois hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No nää oin niit mun epätoivosii yrityksii pudottaa muutama kilo mut sitte mää aina sorrun parissa päivässä johonkin namiin. Kyl mää nytki päiväl oon syöny monennäköstä sapuskaa mut ku mun suurin pahe on ilta/yösyöpöttely ollut aina niin nyt oon yrittäny iltasin hillitä tota syömistäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oot sie niiku laihiksel?Alkuperäinen kirjoittaja erka:Salaattii aattelin vielä syödä ennen nukkumaan menoo .
Ole hyvä vaan :heart: :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitos erkaseni haleista.
Moro! :wave: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mut nyt mennää ja kattellaa huomenna uuvestaa...moikkelis. :wave: :wave:
Juu. Hyvä me! =) Kyl tästä viel uusi ennätys tulee.!!!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Aatteles se ois sivu 205
Oi voi, ei sullakaan kauhean hyvin mene :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No voihan kakka. Mulla on antibioottikuuri ja oon sen tähren vähän liukkailla keleillä :saint:
Poltin just sormet ja perskeles kun jomottaa...