Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mul on ihan kauhee vauvakuume niin et kyttään vaan kalenterii et koska uskaltais vai uskaltaisko ollenkaan yrittää :LOL:
Mulla ei enää oo, kyllä neljä keskenmenoa on pitänyt siitä hyvin huolen :headwall:
:hug: Mullakin on takana yks keskenmeno ennen noita lapsukaisia ja nyt on ikääkin enemmän kuin "laki sallii" :headwall: . Ja sitte on toi tyhmä sikainfluenssa jylläämässä... ja tollaisia mietiskelen.

isot halit justjuu ja erka :hug: :hug: :hug: :hug:

Aikast pliisu toi sikalentsu on. Tai siis ei ole levinnyt niin tehokkaasti mitä oletettiin. Oireetkin pääasiassa lievempiä kuin kausi-influenssassa. En mä murehtis tuota lentsua. Jää muuten elämä elämättä.
oioi... :hug: piristääkö tää?
No vähän joo! :D
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Perskatti, pitäis nostaa peffa ylös tuolista ja ruveta tekemään kotihommia, mutta kun ei jaksa!! Sitä paitsi se on miehen vuoro siivota.
Meil on aina mun vuoro :kieh: ! Nytkin isäntä mettällä!!!
teillä keskustellaan seuraavasti.....sinä: pitäisi siivota.isäntä: en voi, menen metsälle hankkimaan ruokaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Miksi on taas sunnuntai ja huomenna on mentävä sorvin ääreen?! Miksei aina voi olla perjantai?!
Mulla on aina perjantai...tai mikä päivä vaan ku kaikki päivät on samanlaisia täällä kotona ollessa :D
Munkin piti saada olla kotona nyt just tällä hetkellä, mutta perhana kun joku päätti toisin. Mulla on nyt selvästi vihavaihe menossa. Kaksi vuotta sitten sain ekan plussan testiin ja jouluna se eka pieni vietiin ja sen jälkeen niitä sitten tulikin kuin sieniä sateella ja pois otettiin :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Perskatti, pitäis nostaa peffa ylös tuolista ja ruveta tekemään kotihommia, mutta kun ei jaksa!! Sitä paitsi se on miehen vuoro siivota.
Meil on aina mun vuoro :kieh: ! Nytkin isäntä mettällä!!!
teillä keskustellaan seuraavasti.....sinä: pitäisi siivota.isäntä: en voi, menen metsälle hankkimaan ruokaa....
:LOL: . Juu meillä eletää aika kivikautisesti. Isäntä tuo tosiaan oikeesti ruuan pöytään mut ei sentään keihäällä metsästäen :LOL: . Vaik kyl sitä kovasti kiinnostais jousella metsästys :D .
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Perskatti, pitäis nostaa peffa ylös tuolista ja ruveta tekemään kotihommia, mutta kun ei jaksa!! Sitä paitsi se on miehen vuoro siivota.
Meil on aina mun vuoro :kieh: ! Nytkin isäntä mettällä!!!
teillä keskustellaan seuraavasti.....sinä: pitäisi siivota.isäntä: en voi, menen metsälle hankkimaan ruokaa....
:LOL: . Juu meillä eletää aika kivikautisesti. Isäntä tuo tosiaan oikeesti ruuan pöytään mut ei sentään keihäällä metsästäen :LOL: . Vaik kyl sitä kovasti kiinnostais jousella metsästys :D .
:LOL: ja mä tuun jokukerta teille syömään....
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Miksi on taas sunnuntai ja huomenna on mentävä sorvin ääreen?! Miksei aina voi olla perjantai?!
Mulla on aina perjantai...tai mikä päivä vaan ku kaikki päivät on samanlaisia täällä kotona ollessa :D
Munkin piti saada olla kotona nyt just tällä hetkellä, mutta perhana kun joku päätti toisin. Mulla on nyt selvästi vihavaihe menossa. Kaksi vuotta sitten sain ekan plussan testiin ja jouluna se eka pieni vietiin ja sen jälkeen niitä sitten tulikin kuin sieniä sateella ja pois otettiin :'(
:( :hug: :hug: :hug: Tosi rankkaa :hug: :hug:
 

Yhteistyössä