Miksi haave jäi toteutumatta? ei ole liian myöhäistä vieläkään aloittaa kymppitanssia senioreissaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Olisin aina halunnut nuorempana kilpatanssijaksi... se haave ei sitten koskaan kuuitenkaan toteutunut. Oon vanha lavatanssikkonkari vuosien takaa eli tykkään tanssimisesta mut se on jäänyt nykyisen miehen myötä. Oon päättäny et jos mun tytöistä jompikumpi joskus ilmaisee innokkuutensa ko. lajiin niin kyl minä kuskaan tanssiharrastuksiin (mua kun ei koskaan kuskattu maalla kun asuttiin).Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:en mä huomannu tätä....en ole ammattitanssija mutta ex-sm-tason kilpatanssija olen ja samba vei mennessään sitten ja kilpatanssi jäi.Alkuperäinen kirjoittaja erka:En tiedä mistä oon saanut sellaisen päähäni mutta Boogy oletko ammattitanssija? Luin joskus jonkun sambaan liittyvän ketjun ja voi olla että sekoitan nikit. Niin ja kirjoittelit jostain koreografiasta. Nimim.utelee hän. :xmas:
No silloin joskus kauan sitten oma äitini vastusti asiaa kynsin hampain... Kai minä sitten ajattelin et kun ei ole aloittanut tyyliin 4v niin ei sitä sitte enää täysiäikäisenä voi alottaa. Sitten oli piiitkä opiskeluputki ja työ ja nykyisellään mulla on pienet lapset ja mies ei oo innostunut niin siinäpä se sitten oli!Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Miksi haave jäi toteutumatta? ei ole liian myöhäistä vieläkään aloittaa kymppitanssia senioreissaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Olisin aina halunnut nuorempana kilpatanssijaksi... se haave ei sitten koskaan kuuitenkaan toteutunut. Oon vanha lavatanssikkonkari vuosien takaa eli tykkään tanssimisesta mut se on jäänyt nykyisen miehen myötä. Oon päättäny et jos mun tytöistä jompikumpi joskus ilmaisee innokkuutensa ko. lajiin niin kyl minä kuskaan tanssiharrastuksiin (mua kun ei koskaan kuskattu maalla kun asuttiin).Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:en mä huomannu tätä....en ole ammattitanssija mutta ex-sm-tason kilpatanssija olen ja samba vei mennessään sitten ja kilpatanssi jäi.Alkuperäinen kirjoittaja erka:En tiedä mistä oon saanut sellaisen päähäni mutta Boogy oletko ammattitanssija? Luin joskus jonkun sambaan liittyvän ketjun ja voi olla että sekoitan nikit. Niin ja kirjoittelit jostain koreografiasta. Nimim.utelee hän. :xmas:
Nami! Musta on tullut ihan kauhee kun en muuta tekis kun mättäisin herkkuja naamariin.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pullat o tehty ja sit vois tehhä viel mokkapaloja,eikä marjapiirakkakaa kuulosta pöllömmältä.
ei nii :kieh: alkaa olla enempi sääntö ku poikkeus :/Alkuperäinen kirjoittaja erka:Taas ei pysty kirjautuu!
Mä kirjoitan ne ite :kieh: = : kieh : (ilman välejä), = : pAlkuperäinen kirjoittaja erka:Moi kivis! Miten sää saat noita hymiöitä tonne kun mulla ei ainakaan oo niitä tossa nyt ees "tarjolla" kun en oo kirjautunut.
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukis:moikkelis erkasein...mie en sit oo tääl enää ysin jälkee,tiijette kyl mikä alkaa sillon jota siis tuijotan.
mä oonki harjannu niit ahkerastiAlkuperäinen kirjoittaja kukis:kivisel on kauniit hampaat.