Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:kuulostaapa hyvälleAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
jopas nyt on masiinatAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:kuulostaapa hyvälleAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
täs olis sulle tällanen soittomasiina
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kaikille,tulin pikaseen pyörähtämää. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:jopas nyt on masiinatAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:kuulostaapa hyvälleAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
täs olis sulle tällanen soittomasiina
miehä se oon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kaikille,tulin pikaseen pyörähtämää. :wave:
mä katoinki et ootko tuos pianon pääl jammaamas
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miehä se oon.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro kaikille,tulin pikaseen pyörähtämää. :wave:
mä katoinki et ootko tuos pianon pääl jammaamas
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei kyl mie taijan häippästä samantein poies ja kattellaa ehkäpä huomenna uuvestaa...hyvät yöt ja nähhää...moikkelis. :hug: :heart: :wave:
meil taas poika ootteli tänää saunaa pääsyä ja istu nahkasillaa sohvalla tomaattia syöden ja sano että josko tän pippelin vois peittää sillei että laittaa tän tomaatin toho pippelii...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai kauheeta....tää mun nuorimmaine meni tänään (taas vaihteeksi) räpeltään kaupassa mallinuken pikkareita ja kurkkiin sen haaroväliä Käveltiin yhden alusvaatekaupan ohi ja siin oli ovensuussa mallinukke minkä päällä oli pikkarit ja tissiliivit.
Hetero tuost kyl tulee
mahtavia pohdintojaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meil taas poika ootteli tänää saunaa pääsyä ja istu nahkasillaa sohvalla tomaattia syöden ja sano että josko tän pippelin vois peittää sillei että laittaa tän tomaatin toho pippelii...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai kauheeta....tää mun nuorimmaine meni tänään (taas vaihteeksi) räpeltään kaupassa mallinuken pikkareita ja kurkkiin sen haaroväliä Käveltiin yhden alusvaatekaupan ohi ja siin oli ovensuussa mallinukke minkä päällä oli pikkarit ja tissiliivit.
Hetero tuost kyl tulee
öitä :hug: :hug: :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt mie meen. :wave: :wave:
Ole hyvä *antaa lautasen takas*Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:*ojentaa lautasta* pala kakkua kelpaisAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Meilläkin on synttärikekkerit. Nyt suvantovaihe ja kohta tulee lisää vieraita :wave: