[QUOTE="vieras";27888748]Ei, vaan se on se, mitä sinä kirjoitit. Minulla ei voi olla tuollaisia mielipiteitä, kun minulle jumalia ja sielunvihollisia ei ole olemassakaan.
Sinun kannattaisi lukea viestisi aina pariin kertaan ennen niiden postaamista, niin ehkä saisit niistä edes ne pahimmat ristiriitaisuudet ja samassa lauseessakin olevat, toisensa pois sulkevat hölmöydet korjattua. Kannattaa myös miettiä, mitä mieltä oikeasti on ja miksi, ettei jää kiemurtelemaan ja poukkoulemaan seinille, kun taas kerran on maalannut itsensä nurkkaan väitteillään. Kun on vahvasti jotain mieltä ja vielä kertoo sen ääneen, pitää olla valmis myös perustelemaan väitteensä.[/QUOTE]
mutta sinä muuntelet oman mielesi mukaan minun kertomia asioita, olen ne juurta jaksaen selittänyt sinulle, mutta sä ymmärrät ne just niin kuin itse haluat etkä niin niin kuin minä yritän selittää.
Se on fakta homma että sinä et muutenkaan voi käsittää näitä asioita niin, niin kuin esimerkiksi minä... Koska Henki meidät erottaa... Et varmaan usko tuotakaan, mutta niin se on...
näkevin silmin he eivät näe, kuulevin korvin he eivät kuule (Matt.13:13).
2 Kor. 3:3 Jos meidän julistamamme evankeliumi on peitossa, se on peitossa niiltä, jotka joutuvat kadotukseen.
4 Tarkoitan niitä, joiden mielen tämän maailman jumala on sokaissut, niin että he epäuskossaan eivät näe Kristuksen evankeliumin kirkkaudesta säteilevää valoa, Kristuksen, joka on Jumalan kuva.
5 Emmehän me julista sanomaa itsestämme vaan Jeesuksesta Kristuksesta: Jeesus on Herra, ja hän on lähettänyt meidät palvelemaan teitä.
6 Jumala, joka sanoi: "Tulkoon pimeyteen valo", valaisi itse meidän sydämemme. Näin Jumalan kirkkaus, joka säteilee Kristuksen kasvoilta, opitaan tuntemaan, ja se levittää valoaan.
Ilm. 3:17-18
Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
18. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
2.Tim.2:25:
...hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden.
Ef. 1:16
anoen, että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan
18. ja valaisisi teidän sydämenne silmät, että tietäisitte, mikä on se toivo, johon hän on teidät kutsunut...