Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Hei Tallu btw,, viskaan sulle yksäriä ihan just. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:No niin, riita halki poikki ja pinoon. Olen pahoillani että reagoin noin nopeasti ketjuun ja suljin sen, mutta kuten joku tuumasi, oli aihe kovin arka kuten muutama muukin aihe täällä. Tulkitsin niin että koska tämä on tällainen lähinnä "vauva-palsta" niin näin rankoista asioista ei ole hyvä puhua juuri täällä. Jossain toisessa osiossa kuten esim. terveys, on vastaanotto tämän tyyppisille aiheilla ihan toista. Itse suosittelen aina kirjoittamaan tällaisista aiheista terveyspuolelle :flower:
MUTTA, olen avannut nyt ko. aiheen joten katsotaan kuinka aiheen käy. Toivon hyviä keskusteluja teille ko. aiheen parissa! Itse aihe on tärkeä ja olen täysin samaan mieltä että myös vaikeista ja kipeistä asioista pitää saada puhua/kirjoittaa täällä.
Noissa "omissa" osioissa on vaan hiljaisempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:No niin, riita halki poikki ja pinoon. Olen pahoillani että reagoin noin nopeasti ketjuun ja suljin sen, mutta kuten joku tuumasi, oli aihe kovin arka kuten muutama muukin aihe täällä. Tulkitsin niin että koska tämä on tällainen lähinnä "vauva-palsta" niin näin rankoista asioista ei ole hyvä puhua juuri täällä. Jossain toisessa osiossa kuten esim. terveys, on vastaanotto tämän tyyppisille aiheilla ihan toista. Itse suosittelen aina kirjoittamaan tällaisista aiheista terveyspuolelle :flower:
MUTTA, olen avannut nyt ko. aiheen joten katsotaan kuinka aiheen käy. Toivon hyviä keskusteluja teille ko. aiheen parissa! Itse aihe on tärkeä ja olen täysin samaan mieltä että myös vaikeista ja kipeistä asioista pitää saada puhua/kirjoittaa täällä.
Mutta kun täällä puhutaan päivittäin yhtä rankoista, jopa rankemmista aiheista
Sillä ei edes käynyt mielessä, että tuo aihe olisi sopimaton :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:No niin, riita halki poikki ja pinoon. Olen pahoillani että reagoin noin nopeasti ketjuun ja suljin sen, mutta kuten joku tuumasi, oli aihe kovin arka kuten muutama muukin aihe täällä. Tulkitsin niin että koska tämä on tällainen lähinnä "vauva-palsta" niin näin rankoista asioista ei ole hyvä puhua juuri täällä. Jossain toisessa osiossa kuten esim. terveys, on vastaanotto tämän tyyppisille aiheilla ihan toista. Itse suosittelen aina kirjoittamaan tällaisista aiheista terveyspuolelle :flower:
Noissa "omissa" osioissa on vaan hiljaisempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä jälleen tämän hässäkän jälkeen pyytäisin modeja miettimään kahteen kertaan ennen toimenpiteitä. Ellei ko. ketjua olisi lukittu, niin se olisi elänyt omaa elämäänsä hiljaisuudessa ja palstatila olisi jäänyt vähäisemmäksi kuin nyt. Mutta nyt lukitsemisesta johtuen aihe poiki kaksi muuta ketjua lisää, kun lukitsemista ja sen perusteita ihmeteltiin. Eli pointtina mulla tässä siis olisi vain se, että usein vähäisemmät toimenpiteet/ei toimenpiteitä ollenkaan mahdollistavat pienemmän huomion ko. asialle. Kyllä te palstan ja palstalaiset tunnette, joten pohtikaa tarkkaan mitä teette ja mitä toimenpiteistänne mahdollisesti aiheutuu - onko toimenpide sen arvoinen =)
Alkuperäinen kirjoittaja myru:Jahas, tökkäsi eli uudestaan kirjoittamaan. Kun olen ymmärtänyt että mitäs nyt on vähän kuin aihe vapaa, eli voi puhua asiasta kuin asiasta... Tottahan omilla osioillaan löytyy se kohderyhmä mutta harva kai täältä edes käy niillä, itse en ainakaan muualla ole kuin kerhoissa ja täällä käyn lueskelemassa juttuja. Siis mitäs nytillä. Miksi ketju lukittiin, miksei siirretty omaan osioonsa?
Alkuperäinen kirjoittaja vompatin kiihdytin:Ketju on ollu auki viimeyöstä asti, niin tämän jankkaamisen voi varmaan jo lopettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Alkuperäinen kirjoittaja vompatin kiihdytin:Ketju on ollu auki viimeyöstä asti, niin tämän jankkaamisen voi varmaan jo lopettaa.
Tämä on jälleen kerran hyvä keskustelunaihe moden toiminnasta ja ei, sitä ei ole syytä lopettaa. On vain hyvä, jos mode joutuu miettimään omaa toimivaltaansa suhteessa muihin palstalaisiin.