Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:piti käydä minunkin kurkkaamassa mikä siinä niin pahaa oli. Yhtälailla pitäisi jokainen huumeketju tai sossun tai kelan huijaamisesta kertova ketju yms lukita ja poistaa vai kuinka?En varmaan ymmärtänyt mutta ei kukaan siinä ketjussa kai kehottanut ketään viiltelemään tai tekemään mitään muutakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Aivan, sit vois samantien lukita Savannan "suositelkaa joku hyvä mielialalääke" tai kyppysen "mä oon taas niin päihderiippuvainen"-ketjut....
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Lukittu on ja en ymmärrä miksi![]()
![]()
huhuu, modet, minkä takia....?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taas toisaalta ymmärrän sen syyn miksi lukittiin. Käsittääkseni kukaan ei pannia saanut.
Sitä ihmettelen että se vaan lukittiin eikä mode tai ketään muista nimellisistä modeista mitään siihen perustellut!
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Lukittu on ja en ymmärrä miksi![]()
![]()
huhuu, modet, minkä takia....?
En ollut minä,,,
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taas toisaalta ymmärrän sen syyn miksi lukittiin. Käsittääkseni kukaan ei pannia saanut.
Sitä ihmettelen että se vaan lukittiin eikä mode tai ketään muista nimellisistä modeista mitään siihen perustellut!
kerro meille muillekin se syy sitten.
Juu. :/Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Aivan, sit vois samantien lukita Savannan "suositelkaa joku hyvä mielialalääke" tai kyppysen "mä oon taas niin päihderiippuvainen"-ketjut....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taas toisaalta ymmärrän sen syyn miksi lukittiin. Käsittääkseni kukaan ei pannia saanut.
No mun mielestä jotkut joka tuota harrastaa ni voi saada lisää viitteitä siihen. Ehkäpä tyyli erilailla keskustella siitä voi olla eri asia kuin se että kertoo kuinka sitä teki ja onko jälkiä näkyvissä vielä. Niin itsellä vaan tuli tuo mieleen kun luin!
No nuo sun vertauskuvat on hiukkasen eri aiheinen!Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taas toisaalta ymmärrän sen syyn miksi lukittiin. Käsittääkseni kukaan ei pannia saanut.
No mun mielestä jotkut joka tuota harrastaa ni voi saada lisää viitteitä siihen. Ehkäpä tyyli erilailla keskustella siitä voi olla eri asia kuin se että kertoo kuinka sitä teki ja onko jälkiä näkyvissä vielä. Niin itsellä vaan tuli tuo mieleen kun luin!
Puhutaan täällä laihduttamisestakin. Sekin voi aiheuttaa esim. joillekkin anorektikoille tai bulimikoille sysäyksen pahempaan.
Ja eroamisesta puhutaan, sekin voi laittaa jonkun miettimään omaa suhdettaan ja vaikkapa jopa eroamaan...
Ei noin voi ajatella.
Mä ymmärrän jos kirjoitetaan ja yllytetään kys. toimintaan, mutta toi keskustelu oli ihan asiallinen.
Pitäisi kyllä saada. :/Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No mulle ei todellakaan tullu mieleen alotuksen tehdessäni, että tuollaisesta ei saisi puhua![]()