Miksi lukittiin?

jaksamisia, sä oot yllättävän sitkeä sissi. Sä klaaraat tänkin, vaikka miten mut periks et anna. Näytät sille eksälle, että sua ei lannisteta vaikka kuinka yritettäis. Hammasta purren, perkeleitä hampaiden lomasta sihisten mutta tavalla kuin tavalla.. sä selviät

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
se tietää kyllä kaiken koska tuli paikalle, kesken tapahtuman soitti ja onnistuin painamaan luuria puhelimesta... mutta vaikka pitäis sen kans keskustella asiasta en ole sanaakaan saanu sanottua!

Ehkä ajan kanssa.

:o voi ei.. :hug: :hug: toivottavasti saat apua ja oikeaa hoitoa, tosi paljon olet elämässä joutunu kestämään :( kerroit ettei se exä ollu yksin? tunsitko muut? :( toivottavasti kaikki saa ansionsa mukaan!

Tunsin muutki, sen yhen naisen kans mulla on ollu lyhyt suhde joskus... Kyllä se asia nyt on hoidossa ja exällä luultavimmin paskat housussa tällä hetkellä... Yritän aina välistä koko jutun kirjottaa tähän mut en tiä... tulee niin sekavaa ja jotenki vaikea lähettää se luettavaksi muille. Eikä se herkille sovikaan luettavaksi. :ashamed:

Juu ja nyt sen sitte tietää äitiki, tuli tänne ja komentaa minua pakkaamaan kamppeet ja lähtemään kotia sen kans... :headwall: Hyvää kai tarkottaa mut ei ei ei.... jos lähenki menen omalla autolla vaikka huomenna ku oon ajokunnossa.. :/

Lähde ihmeessä äitisi matkaan. Ja annan äitin hoitaa ja lelliä. Olet siellä paremmassa turvassa nyt ku omassa kotona. Ala mennä ja ota kaikesta vähän taukoa.
Oletko töissä?

hyytis :hug: koita saada kirjoitettua ja lähetettyä. vaikka olis miten sekavaa. olet selvästi ihminen jolle kirjoittaminen on tapa selvitä. ehkä kirjoittaminen auttaisi sinua saamaan ajatukset selviksi :hug: muistathan halata tms. miestäsi :hug:

Maanantaina pitäis tehä yks työkeikka ja sitte palaan vasta toukokuussa töihin... mulla on siellä sijainen tällä hetkellä. piti lopettaa koko työsuhde mut ne rupes vonkaamaan takas minua. Se äiti ei siellä minua lellis, paskat, navettaan töihin ja haukkuis aamusta iltaan. Pauhaa täällä nytki, mies lukitti ittensä makuuhuoneeseen... Ei vissin jaksa kuunnella. enpä jaksa miekään... Enkä siellä olis sen enempää turvassa kuin täälläkään...

Alkuperäinen kirjoittaja miero:
hyytis :hug: koita saada kirjoitettua ja lähetettyä. vaikka olis miten sekavaa. olet selvästi ihminen jolle kirjoittaminen on tapa selvitä. ehkä kirjoittaminen auttaisi sinua saamaan ajatukset selviksi :hug: muistathan halata tms. miestäsi :hug:

yritän yritän... tekstinkäsittelyllä sitä olen tässä vääntäny...

Kertoisit nyt hyytis, mitä on tapahtunut. On sitten miten sekavaa se teksti tahansa, se takuulla auttaa sua selvittämään ajatuksias itellesi. Ja se auttaa meitä olemaan apuna sulle tuossa asiassa.

Maanantaina pitäis tehä yks työkeikka ja sitte palaan vasta toukokuussa töihin... mulla on siellä sijainen tällä hetkellä. piti lopettaa koko työsuhde mut ne rupes vonkaamaan takas minua. Se äiti ei siellä minua lellis, paskat, navettaan töihin ja haukkuis aamusta iltaan. Pauhaa täällä nytki, mies lukitti ittensä makuuhuoneeseen... Ei vissin jaksa kuunnella. enpä jaksa miekään... Enkä siellä olis sen enempää turvassa kuin täälläkään...

No siellä saisit tehdä työtä ja olisit pois viinaksista. Mä kyllä sinuna lähtisin silti.

Yhteistyössä