kyllä tämä asia hoidossa on jo... sitä en tiä viittinkö edes täällä kaikelle kansalle sitte kertoa mitä kaikkea tapahtu... siksiki koska sen ajatteluki sattuu niin s**tanasti.. :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:exä tempasi taas oikein huolella...
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:se tietää kyllä kaiken koska tuli paikalle, kesken tapahtuman soitti ja onnistuin painamaan luuria puhelimesta... mutta vaikka pitäis sen kans keskustella asiasta en ole sanaakaan saanu sanottua!
Alkuperäinen kirjoittaja maria:voi ei! on sulla rankkaa. tulee joku kimpparaiskaus tms kamala mieleen noista sun vihjeistäs :x
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Juu ja nyt sen sitte tietää äitiki, tuli tänne ja komentaa minua pakkaamaan kamppeet ja lähtemään kotia sen kans... :headwall: Hyvää kai tarkottaa mut ei ei ei.... jos lähenki menen omalla autolla vaikka huomenna ku oon ajokunnossa.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja miero:hyytis :hug: koita saada kirjoitettua ja lähetettyä. vaikka olis miten sekavaa. olet selvästi ihminen jolle kirjoittaminen on tapa selvitä. ehkä kirjoittaminen auttaisi sinua saamaan ajatukset selviksi :hug: muistathan halata tms. miestäsi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Maanantaina pitäis tehä yks työkeikka ja sitte palaan vasta toukokuussa töihin... mulla on siellä sijainen tällä hetkellä. piti lopettaa koko työsuhde mut ne rupes vonkaamaan takas minua. Se äiti ei siellä minua lellis, paskat, navettaan töihin ja haukkuis aamusta iltaan. Pauhaa täällä nytki, mies lukitti ittensä makuuhuoneeseen... Ei vissin jaksa kuunnella. enpä jaksa miekään... Enkä siellä olis sen enempää turvassa kuin täälläkään...