Ketju JO-faneille

vierailija
Ei tietenkään, asiallinen kritiikki on täysin ok.
Sanotaan näin että tää on positiivinen ketju, koska sitä tarvittiin nyt erotuksena kompostille. On tietysti eri asia analysoida fiksusti, monipuolisesti ja lämpimään sävyyn jotain asiaa, musiikkia, sometusta tms. ja tuoda siinä sivussa esiin jotain kehitysehdotuksiakin. Mutta tää ei nyt ole se valitusketju, se raja on pakko vetää, muuten meno menee samanlaiseksi kuin kompostissa. Tää on nyt tällainen ketju. Tänne voi tulla kaikki jotka tällaisesta hengestä tykkää, ne jotka ei, voi keskustella sitten muissa ketjuissa.
- aloittaja
 
vierailija
Sanotaan näin että tää on positiivinen ketju, koska sitä tarvittiin nyt erotuksena kompostille. On tietysti eri asia analysoida fiksusti, monipuolisesti ja lämpimään sävyyn jotain asiaa, musiikkia, sometusta tms. ja tuoda siinä sivussa esiin jotain kehitysehdotuksiakin. Mutta tää ei nyt ole se valitusketju, se raja on pakko vetää, muuten meno menee samanlaiseksi kuin kompostissa. Tää on nyt tällainen ketju. Tänne voi tulla kaikki jotka tällaisesta hengestä tykkää, ne jotka ei, voi keskustella sitten muissa ketjuissa.
- aloittaja
Hyvin sanoitettu!
 
vierailija
Mun puolesta voivat olla. K on vähän eri asia, kun on niin iso osa saagaa. Oon itse jo totaalisen kyllästynyt häneen (irrallaan B:stä, siis esim palstalaisten K-kuolailuun).
Siis K on kielletty täällä siksi, että sinä olet häneen kyllästynyt? Vaikka kuinka B:n ystävä onkin? Miksei sitten ole kielletty vaikka D, olen hänen kuviinsa täysin kyllästynyt?
 
vierailija
Pötsistä tulikin mieleen Boitsun massu. 😍 Oiskohan Ruississa päällä joku niistä vähän lyhyemmistä paidoista? Hyvä että keikka on teltassa kun siellä on lämmintä, muutoin taitaa olla aika viileä sää sunnuntaina.
 
vierailija
K ei ole tämän ketjun pääaihe, mutta voi hänet hyvin mainita.
Juuri näin, tämä on nyt joksuketju, muuten täällä olis helposti ne K-fanitkin jotka ei tykkää Joksuista. Mutta jos K liittyy asiaan, kuin usein liittyy (kohtahan on myös ruisrock), niin tottakai häntä voi siinä keskustelun ohessa ihastella, samoin kuin vaikka D:tä tai S:ää.
-aloittaja
 
vierailija
Sovitaanko et heistäkin voi jutella jos jotenkin liittyvät Joksuihin. Esim jos D hengailee Krisin kanssa, Kris postailee D:n kuvia tai on jotkut uudet kuvaukset?
No ei se niin tarkkaa ole, vapaata keskustelua. Liiat rajoitukset ei toimi. Keskustelua hyvässä sävyssä, se on pääasia, ei se haittaa jos joku vaikka väliin innostuu kehumaan D:tä, Kärtsää, tai S:ää tai on jotain muuta asiaa heistä. -aloittaja
 
vierailija
No ei se niin tarkkaa ole, vapaata keskustelua. Liiat rajoitukset ei toimi. Keskustelua hyvässä sävyssä, se on pääasia, ei se haittaa jos joku vaikka väliin innostuu kehumaan D:tä, Kärtsää, tai S:ää tai on jotain muuta asiaa heistä. -aloittaja
Just näin. Turha pelätä että koko Kääriä-ketju yhtäkkiä tänne hyökkäisi paikalle tai ketju muuttuisi pelkäksi Damonin fanitusketjuksi. No rules! Mitä vähemmän sääntöjä sitä vähemmän jankkausta.
 

Yhteistyössä