Ketju jälleenmyyjille!

AVON

Haluaisitko tulla mukaan Avonin kosmetiikan pariin ja hyötyä siitä itsekin?
Hankkia itsellesi lisätuloa?
Nyt sinulla on mahtava tilaisuus saada syksyksi uudet mukavat vinkit ja ihanat tuotteet itsellesi ja perheellesi. Saat minun kauttani tunnukset, ja kaiken muun tuen. Itselläni on lähes jo neljän vuoden (marrask.) kokemus näistä tuotteista.

Tuotteilla on 3kk. takuu, sisältää:
* Palautuksen, vaihdon tai saat rahat takaisin

Kerron hieman:

:flower: saat 25%:n kauneuskonsultin alennuksen itsellesi yli 80? tilauksesta
(omilla asiakastunnuksillasi)

:flower: Ei minkäänlaista liittymis/aloitusmaksuja

:flower: Ei toimitusmaksuja yli 80? tilauksesta postiin,
kotiinkuljetus 3,50 yli 80? tilauksesta

:flower: Kahden viikon maksuaika

:flower: Mahdollisuus ostaa erikoishintaisia näytepakkauksia ja
uutuus tuotteita

:flower: Minun kauttani saat itsellesi asiakasnumeron ja saat sen heti käyttöösi.

Ei pakko pitää kutsuja eikä osallistua mihinkään, mihin et halua.
Enkä myöskään patistele tilaustesi teossa, teet tilauksia silloin kuin haluat.

Yst;terv.

Sari
Itsenäinen
Avon Tiimivetäjä 15.06.2009 alkaen

Tmi:Kosmetiikka Sarucca
sari.tuunainen@kymp.net
Gsm. 040 861 44 43

Soita tai laita viestiä, otan yhteyttä sinuun

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Päivitetty 12.12.2009



Soita itsellesi uusi joulukuvasto ajoissa ja varmista, että saat ajoissa sen itsellesi.
 

AVON, ORIFLAME SEKÄ PARTYLITE

EI OLE VÄLIÄ MISTÄPÄIN OLET.
itse olen oulunläänistä joten voit olla sieltäkin ;)


KAIKISSA NÄISSÄ ON MAHDOLLISTA TIENATA LISÄÄ RAHAA SEKÄ SAADA ILMAISIA TUOTTEITA
eikä haittaa vaikka jossain näistä jo olet, kannattaa liittyä toiseenkin ja ottaa hyöty irti

jos joku kiinnostaa laita viestiä vip_avonkonsultti@hotmail.com


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Olen itse käyttänyt aloe vera tuotteita ja nyt toimin jälleenmyyjänä.Aloitin käytön juomalla aloe vera gel:iä päivittäin ja yllätyin kuukauden käytön jälkeen.13v kestänyt fibromyalgiani on nykyään oireeton enkä joudu käyttämään lääkkeitä ollenkaan.Jos kiinnostuit kerron lisää yv:llä,ota yhteyttä jos haluat tilata tuotteita tai ryhtyä jälleenmyyjäksi.Tuotevalikoima todella kattava,tuoteilla tyytyväisyystakuu eli rahat takaisin vaikka tyhjästä paketista jos et ollut tyytyväinen!
 

Onko ketään Kajaanin alueella kiinnostunut PartyLite- konsultin työstä? Meidän yksikköön etsiskellään uusia innokkaita ihmisiä ja nyt olis upeat tervetuloedutkin luvassa!
Yksityisviestillä voit kysellä lisää jos innostuit :flower:
 
Eikö noita Avon ilmotuksia riittäs yks per myyjä. Kohta menee idea koko ketjusta kun joka sivulla on Avonia.
ketju kuitenkin pysyy kokoajan ylhäällä eli ei nostojakaan tarvita. Jos tarjous tuote vaihtuu voi sen päivittää ekaan ilmoitukseensa
 
Pistämpä kehuen ommaa hommaani.
Olen nyt toistakymmentä vuotta jälleenmyynyt HomCaren tuotteita ja tykänny kovasti. Alotin, kun nuorimmainen oli pieni. Oli mahtavaa päästä kersalauman keskeltä aikuisten pariin. Ja ukkokin tykkäs, kun toin rahhaa tullessani.
Tätänykyä olen luonut isohkon asiakaskunnan ja voin sanoa, että hyvä fiilis on säilynyt, jos kyllä lisääntynykkin. Olen päässy katteleen suomenmaata ja ulkomaillekkin (kun olen itte halunnu matkustella).
Suosittelen kotiäideille ja lisäansiota haluaville, soppii myös eläkeläisille.
Ja mikä parasta;
-hyvät aineet (pesuaineet ja siivous...), esim. täyteaineeton pyykkipulveri, mahtava lapsiperheissä ja herkille muutenkin
-aloe vera-tuotteet sisäisesti ja ulkoisesti
-koko perheelle hygienia- ja kosmetiikkatuotteet
-kun itse käytät, tiedät mistä puhut =) =)
Ota yhteyttä!
Kerron mielelläni, millaisia vaihtoehtoja on aloitukseen. Ja suuria maksujahan ei ole, todellakaan! Enkä aio painostaa... Mutta koulutusta tulee yhtiöltä ja minä autan (kädestä pitäenkin) kaikissa asioissa riittävän kauan.

ps. Tulen myös mielelläni pitämään kotiesittelyn, jos haluat siten tutustua.

Laita rohkeesti kyselyjä kehiin: marittamyyja@gmail.com
 
:flower: :attn: Hei! Kurkista kotisivuja ja tee päätös jo tänään. Nyt kauttani myös MARIMEKKO For AVON meikit todella edullisesti B) http://www.avonlpr.suntuubi.com/?cat=1 Uudelle kauneuskonsultille on lahjaksi kultainen iPod soittin, sekä 10? arvoinen näytepaketti.

:flower: :attn: :attn:

OHITTAMATON tarjous koskien MARIMEKKO For AVON meikkejä!
Kuten meikkejä kaipaavat ovat huomanneet, kuvastossa 5 ei ole meikkejä esillä, kuten ei seuraavassakaan kuvastossa!
Juuri nyt voit käyttää hyväksesi mahtavan edun! Osta minulta MARIMEKKO for AVON luomiväripaletti sekä kasvopaletti- SAAT MARIMEKKO For AVON ripsivärin kaupan päälle! Laita tilaus joko sähköpostitse tai ota yhteyttä linkin kautta
 
!!!!!!!!!!!!HUOMIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edelleen minäkin huhuilen uusia myyjiä Kotigastronomille. Olen itse myynyt aikoinaan Oriflamea ja Avonia, mutta nyt on löytynyt se oma juttuni =)

Kotigastronomin plussapuolia on ehdottomasti jaksottomuus. ei tarvitse koko ajan olla miettimässä, milloin tilaus pitää viimeistään jättää ettei ajankohtaiset tarjoukset mene sivu suun. Voit tehdä tilauksen milloin haluat, kuinka usein haluat ja paketti tulee tukusta sinulle alle viikossa (sesonkina saattaa mennä viikko tai hiukan yli).
Tuotteet eivät vaihdu koko ajan, joten esittelyitä ja muita myyntiin liittyviä seikkoja on paljon helpompi järjestellä etukäteen.
Sinä saat käydä myös messuilla/markkinoilla myymässä tuotteita (pitää anoa lupa, jottei monta kotigastronomin myyjää ole samoilla markkinoilla rivissä ), yhdistysmyyntinä (luokat/seurat), yritysten liikelahjoiksi, kotikutsuilla tai vain ostaa itsellesi omaan käyttöön.
Tuotteet ovat edullisia, jokainen kotitalous käyttää niitä ja emäntien on helppo saada kutsuille väkeä. Esim. minulla on useampia emäntiä, jotka pitävät kutsuja n. kolmen kuukauden välein.
Toiminta on vapaata, ei pakollisia kokouksia, ei hirveästi muistettavia aikarajoja (myös sesonkituotteita voi tilata myöhemminkin niin kauan kuin tavaraa on varastossa).
Katteet tuotteissa ovat hyvät n. 30-40%, joka mahdollistaa paitsi hyviin ansioihin, myös omia kampanjoita/tarjouksia yms. on helppo tehdä.

Toiminimeä tms. ei tarvitse perustaa heti, vasta sitten jos liikevaihto menee n. 8500 e yli (en yhtäkkiä muista tarkkaa euromäärää ). Minulta saat verotukseen liittyviä neuvoja aina halutessasi.

Mutta miksi sitten Kotigastronomia maustekaappiin?
-tuotteet ovat korkealaatuisia, puhtaita ja tuoreita
-tuotteet eivät seiso pitkiä aikoja varastossa
-tuotteissa on käytetty vähemmän lisä-ja säilöntäaineita, kuin vastaavissa kaupan tuotteissa
-tuotteet ovat riittoisia, maut ja aromit ovat tallella
-tuotteet ovat laboratoriotestattuja
-suurin osa maustesekoituksista ovat laktoosittomia, gluteenittomia ja vähäsuolaisia.
-mausteet jauhetaan Suomessa ja tuotekehityksestä vastaavat kotimaiset alan asiantuntijat


Ja tietenkin annan jokaiselle minun kautta liittyneelle uudelle jälleenmyyjälle aloituspaketin, jossa on kotigastronomin tuotteita ja kirjallista aineistoa. Paketti postitetaan ensimmäisen tilauksen jälkeen.

Voit ottaa minuun yhteyttä: riikka.roukala@netti.fi

Saat minulta niin paljon tietoa, opastusta ja tukea toimintaasi kuin haluat. :flower:
 
:attn: Olen itsenäinen Forever Aloe Vera jälleenmyyjä.
Etsin uusia jälleenmyyjiä. Ei liittymis tai vuosimaksua.
Maksat ainoastaan tilaamasi tuotteet postimaksuineen.
Voit olla mistä päin Suomea tahansa. Ainoa vaatimus on yli 18v ikä.
Tuotteet upeita ja niitä on helppo suositella ystäville, työkavereille, naapureille.... tällä voi ihan oikeasti ansaita.
Kaikkihan ovat kiinnostuneita omasta hyvinvoinnistaan ja ovat myös valmiita panostamaan siihen myös rahallisesti.
Monet ovat menestyneet, mikset sinäkin. Ota yhteyttä niin kerron kuinka pääset alkuun.
minna.hieroja(@)gmail.com
 
Täällä myös Kotigastronomi jälleenmyyjä Tampereelta . Kotigastronomi myy maistuvia ja riittoisia mausteita sekä leivontaan että ruoanlaittoon. Helppoja myydä. Tampere kaipaa lisää jälleenmyyjiä!!

Minun kautta voi myös tilata tuotteita

Ota yhteyttä yv:llä tai spostiin anni.virola@gmail.com

[/url]http://www.kotigastronomi.fi/etusivu/
 
Terve ja :wave: Oriflamen parista!

Kiinnostaisiko rauhallinen tutustuminen tuotteisiin? Olisitko halukas järjestämään kauneusillan?

Sen enempää jaarittelematta, ota yhteyttä yksityisviestillä tai
susanne.vossi@lailanet.fi 040-4167775
Kerron sinulle paremmin oriflamesta ja kauneusillan järjestäjänlahjoista.

Olethan suunnalta
Uusikaupunki- Rauma- Laitila- Raisio- Turku- Kaarina tai
jostain näiltä mailta.

Aurinkoista kevättä!




 
Ei jaksaisi vain yksin pakertaa... töitä kyllä löytyy molemmista firmoista halukkaille jälleenmyyjille enemmän kuin tarpeeksi.
Tapahtumissa käyn aika pitkälle yksin nyt, kun ei täällä ole ketään kaveria osallistumaan.

Tuletko sinä? www.kotigastronomi.fi ja www.vekkuli.org

Kysy lisää yv:nä tai sähköpostilla helahoiva@dnainternet.net
 
Kysessä täysin kotimainen nettisivu Liity Hopottajaksi ja tienaa helposti pisteitä kun hopotat erilaisista tuotteista, joita saat kotiin testattavaksi. Kerätyillä pisteillä saan netanttilasta huippupalkintoja!! LIITY mukaan: http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy.php?id=4214&sha=1ea7876a5f2fea3cdd120aa05f8d2836809783da
Uutus palkinto on jo 1500 pistelä lahjakortti S kauppoihin. 15? arvoinen. Juuri nyt alkamasa TV-KAISTA kampanja, elikkä saa TV kaistan ilmaiseks 10 päiväksi käyttöön. Hopottajat on kotimainen nettisivu! Tule ja tutustu
:flower:
 
Huomasin että täälä on tälläinen ketju, pikaseen selasin läpi ja huomasin että kovasti löytyy Avonin ja Oriflamen konsulentteja ja tiiminvetäjiä, mutta muita ei kamalasti löytynyt.

Itse myyn päätyökseni Tupperwarea ja ajattelinkin kysyä, että löytyisikö ketään kiinnostuneita kokeilemaan Pirkanmaan alueella tätä työtä?

Tällä viikolla olisi ilmainen aloituslaukku, mikä tarkottaisi että pääsisit heti anisiohin kiinni. Mitään sinun ei tarvitse missään vaiheessa maksaa, paitsi tietenkin laskut mitä tulee tilaamistasi tuotteista. :) Oma proviisiosi on 29% myynnistä. Työ on helppoa ja yksinkertaista ja se mitä saat, on paljon muutakin kun pelkästään raha-ansiota.
Olen aloittamassa piakkoin tiiminjohtajana ja etsin siis uusia kasvoja ja kolleegoja työhön mukaani.
Jos haluat lisätietoa ja olet kiinnostunut kuulemaan lisää tästä työstä, otathan pian yv:llä yhteyttä, niin kerron sinulle lisää.

Sivubisneksenä myyn myöskin Herbalifea ja Oriflamea jotta saan talouden pysyyn kasassa miehen lomautusten ajan, mutta siis kaikki ketä vähänkin alkoi mikään näistä kiinostamaan, otathan pian yhetyttä.

Hyvää alkavaa kesää kaikille!
 


Tule mukaan nyt ryhmääni myynti/kauneuskonsultiksi ja saat yllätys tuotteen :)

Saat hyvän ohjauksen ja ajan kanssa pystyt edetä Oriflamen "urallasi" niin korkealle kuin haluat!

Tutustu sivuihini ja rekisteröidy! www.my.oriflame.fi/anettepaananen
 
Käy sivuilani www.webbisivu.com/annenavon ja ota yhteyttä minuun niin saat omat tunnukset avonille ja voit tilata tuotteita vaikkapa vain itsellesi jos et halua muille niitä kaupitella. Ja tietenkin saat sen 25% alennuksen tilaamistasi tuotteista jos tilaat vähintään 80 eurolla ;) :flower: :flower: :flower:
 
[size=15pt]Sinä opiskelija, työtön, kotiäiti, mies tai nainen!

Liity Avon itsenäiseksi konsultiksi, ehtona on vain, että olet 18-vuotias, sinulta löytyy tietokone ja nettiliittymä sekä asustelet Etelä-Karjalan alueella tai lähistöllä.

Jos asut lähellä Jyväskylää sieltä löytyy tiimistäni yksi vippi, ota
yhteyttä minuun ja annan hänelle sinun tietosi.

--> Avon Cosmetics palkittiin kahdella arvostetulla
palkinnolla kolmannessa Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton
järjestämässä suoramyyntigaalassa 26.3.2009 sekä lisäksi
Suomen Avon voitti parhaan suoramyyntiyrityksen palkinnon!

Etuina kauneuskonsultiksi liittymiseksi:
- 25% alennus yli 80 e tilauksista, jos alle 80e niin alennus on 0e
- postiin (80e) tällöin on 0e ja kotiinkuljetus 3,50e
- ilmainen liittyminen
- tunnukset saat heti käyttöösi
- ei joka kk osto- tai varastopakkoa
- verotusasioista kannattaa keskustella oman verotoimiston kanssa
- laskulla kahden viikon maksuaika
- kuvastot vaihtuvat 3 vk välein, vuodessa 17 kuvastoa
- tapaat uusia ihmisiä ja saat ehkä tuttavia jopa ystäviäkin
- pääset koulutuksiin ja kokouksiin halutessasi sekä tapahtumiin mukaan
- ilmainen aloituspakkaus ja lahja minulta
- lisäksi tuotteilla on 3 kk palautusoikeus jos tuote ei sovi iholle tai
tuotteessa on vikaa sekä saat rahasi takaisin.
- pääset kannustusohjelmiin mukaan (yli 100e kuvastomyynti) ja saat ilmaisia Avon -tuotteita
- mahdollisuus myös edetä tiimissä ja kasvattaa omaa ryhmää.

Ota yhteyttä jaanuska@gmail.com / 0400-152 522

Katso myös: http://jaxpe74.nettisivu.org/
 
Nyt kaikki kauneudesta ja hyvinvoinnista ja LISÄANSIOISTA kiinnostuneet!

Lähde mukaan oriflameen. Etsin uuttä väkeä ryhmääni ja sinä olet juuri etsimäni henkilö. Itse olen etelä-pohjanmaalta, sinä voit olla mistä päin Suomea tahansa.

Mukaan lähteminen ei maksa mitään, saat vaikka samantien omat tunnukset jolla voit tehdä tilauksen netissä ja alennuksen saat samantien! Lisäksi aina kaikenlaisia kampanjoita.
Tämä voi olla joko mukava tuottava harrastus tai voit tehdä siitä työn, itse päätät miten paljon teet!

Autan sinut alkuun ja tuen jatkossakin!

Minun kautta liittyvät saavat myös ylimääräisen TUOTEPAKETIN ensimmäisen tilauksen jälkeen!! (upea etu), lisäksi aloittavan edut!
Järjestän myös ryhmälleni omia kamppanjoita joista saat kerättyä ihania palkintoja oriflamen omien kamppanjoiden lisäksi!

Ota yhteyttä ja lähde mukaan hauskaan joukkoomme!
Käy myös tutustumassa http://my.oriflame.fi/virpilatvala
:heart:

Päivitys 24.8. :flower:
:attn: Ylimääräinen lahja jos lähdet mukaan nyt! Etu voimassa 15.8. saakka!! Vain minulla!
Ota yhteyttä virpi.latvala@netikka.fi
 
Hei, nyt olen perustanut oman tiimin ja kaipailen lisää konsulentteja kipeästi. Olisitko sitä halukas kokeilemaan uraasi Tupperwarella Pirkanmaan alueella?

Viikoilla 25 ja 26 kun uusi konsulentti aloittaa, saa hän valita joko ilmaisen alkoituskassin (eli heti tienestiä) tai salaattilingon, chilin värisenä.

Otathan piakkoin minuun yhteyttä yv:llä tai sähköpostiini JuPaSe@jippii.fi
 
:flower: Aivan mahtavat aloituslahjat kun liityt nyt Avoniin :flower:
Omiin tarpeisiin tilaaville omat nettitunnukset tai jos haluat myydä tuotteita ja saada itsellesi lisätuloja niin sekin onnistuu. Autan sinut alkuun ja apua annan myös jatkossakin. Etsitään yhdessä asiakkaita sinulle. Ja tämähän ei velvoita sinua mihinkään, voit lopettaa tilailun koska vaan, jos se ei esim tunnu sinun jutulta ollenkaan. Itse olen hurahtanut myös tuotteisiin aivan täysin ja todennut että tuotteet ovat todella laadukkaita mutta myös halpoja ja skaala on erittäin laaja. Ja mikä parasta meillä on todella upea tiimi. Pääset mukaan tapaamisiin tutustumaan uutuustuotteisiin jos vain haluat. Mihinkään tämä ei edelleenkään velvoita. Laita sähköpostia niin kerron lisää. Tunnukset saat melkein samantien. margit.tirkkonen@gmail.com
 

Yhteistyössä