Reipas tyttö, oliko hyvä tunti??
Mä itse peruin tän illan zumba tunnin ku oon nii väskä ja poikki ollu tän koko pvän.. Huomen taas ensin niska-selkää ja zumbaa perään
Paljon sulle on annettu painorajaksi et alkaa tapahtuu??? Toivottavasti sulle osuu joku mukava ja empatiakykyä omaava lekuri. multa ku sillo evättiin se hoitoon pääsy, ni se lääkäri ei varmaan ollu kuullukaa koko sanaa empatia!! Ja muutenki se oli nii jotenki kylmän ja katkeroituneen olonen
Nyt ainaki ku hyppäsin vaakaan, tää lekuri vaan kehu, ja heitti pallon tyylikkästi mulle et sithän se nähään ku tulet seuraavan kerran et mitä se näyttää. Sanoin nimittäin heille et juhlittiin viikonloppuna hoitoon pääsyä ja nyt ku ei sit hetkeen tuu otettua... Ja mainitsin viel et mul paino aina nousee sillon hieman mut loppuviikkoon on palautunu.
Ens ma lekuri.. Siihen on onnex viel melkee viikko
Ehit saamaan viikonlopun mussutukset pois. Ja pidät vaix ens viikonloppun pari puuro-mehukeitto-marja-maitorahkapäivää, ni jo tulee nopsaan tehokas pudotus
Älä ota morganeita
Mulle ainaki ne laittaa syömään viel lisää....
Koirulista, nii soitin aamul elukkalekuriin, ja sain samat ohjeet kuin sinulta
Nyt iltapäiväl, oli kaveri vaan menny pahemmax sillä aikaa ku oltiin lekuris. Ei oikei syöny, ja siitä kyl sit huomaa et meijän kaveri on kipee, ku se syö iha mitä vaa ja kui paljo vaa normisti.
Enivei, mies sano, et se oli kerran kakassu, ja sit oli lentäny sappineste laatat.. Normaalisti yökkii kunnol eka jos on oksentaakseen!!! Mies meni viemään lekuriin sit ku ei pysyny edes vedet sisäl ja meni huonommax.
Olivat nesteyttäneet ja verikokeit ottanu ja röntgenii.
Kyl selkeesti voi paremmin sen nesteytyksen jälkeen... Nyt on pysyny ruokaki sisäl jo. Edelleen se on kyl iha reporanka, nukkuu vaa.
ollaan miehen kans ehkä turhan herkkii sen kans. Just moni olis kattonu pidempään viel eikä lähteny viemään lekurii...Ainaki mun työtoveri naureskeli vähän siihen malliin et ollaan ehkä turhan hysteerisii.
Nyt ainaki tulee nopeemmi kuntoon.
Ohhoh.. nyt painelen nukkuu!!! Öitä!!!!