Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Vielä pyörähdän polilla ensimäisessä ultrassa 9.1 jolloin ois 8+3 viikot. Ei tartte neuvolaan soitella ennen sitä eivätkä siellä ottaneet kantaa vitamiineihin mutta kaipa niitä ois hyvä syyä, tai ei ne ainakaan haittaa tee. Käyn välillä kurkin teitä ja toivon teille kaikille tsemppiä aivan älyttömästi. Nyt alan lipus odottavien puolelle
 
Onnea @Piusy <3
Hassua miten onkaan tuntemattoman puolesta iloinen :) Varmaankin tämä "sama vene" tekee sen :)
(nimittäin muutamien tuttujen puolesta en oikeesti voi sanoa olleeni vilpittömästi iloinen - kateuttahan se vain on...)

btw, mitä vitamiineja syötte? liekö niistä apuja, mutta..?
 
Piusy onnea matkaan ja toivottavasti kaikki menee mallikkaasti loppuun asti! :love:(y)

Janitainen oon syöny hoitotaipaleen alusta asti ihan raskausvitamiineja. Oon miettiny josko vaihtas normi vitskuihin joissa ois foolihappoa, mutta se a-vitamiini vähän niissä arveluttaa.. :) mikäs teillä olikaan tilanne? Sori en jaksa selata taaksepäin :D haluutko että sutkin lisätään toho meidän listalle? Vai lisäiletkö ite jos siltä tuntuu? :)
 
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä, monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito.

love-, #ensimäinen #yritystä 2012-> #pkssk tammi2015 #siitiöt #2 icsi/ivf 2pas.

Domi # minä 35, mies 34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön# hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr 1.IVF(pakkasessa 2x5pv)

Piusy #ensimäinen #yritystä sy2013-> #pkssk sy2017 #anovulaatioon liittyvä naisen hedelmättömyys #inseminaatio

emppu11 #ensimäinen #ya 11/2016 #hoitoihin 11/2017

Piinat :rolleyes:

love- 19.12 (5.12 siirretty 2x4pv alkiot)

Hoitojen myötä onnistuneet! (y)

Gerbera_81
VoiKukka:)
Piusy
 
Kaipa minutkin voi listalle laittaa...kiitos jos/kun lisäätte :)
(en olettanutkaan, että automaattisesti lisäisitte)
Janitainen #37&39 #ensimmäinen #yritys 12/15 #selittämätön(?) #pkssk 8/17

Mitä monivitamiinia tarkalleen syöt love- ?
Itse jossain vaiheessa otin tunnollisesti foolihappoa, mutta sitten innostus hiipui kun mitään ei tapahtunut :oops: Jotenkin olin missannut tuon a-vitamiinijutun, niin semisäännöllisesti olen syönyt Pirkan monivitamiinia, jossa sitä on...
Ostin vähän aika sitten Femibion raskaus1 -paketin, mutta hävyttömän kalliita nuo.. (No joo, en konkurssiin noista joudu, mutta...)
Nyt kun tuota nimeä googlettelin, niin Orionin Multivita raskaus&imetys olisikin aika paljon edullisempi - ja näköjään sisällön puolesta myös parempi..Pitääkin tuo käydä nappaamassa apteekissa (tarvitsen meikinpoistoöljyn anyway :D)

Ja kun kysymyksiin pääsin, niin mistäs olette testit tilanneet? Raskauskeiju/Kotitesti?
(mulla vielä jäljellä Anttilan loppuunmyynnistä ostettuja perustestejä)
 
Mie vielä vastailen tänne kans. Käytin folifrenia koko ajan, ja nyt sit just tota femibion raskaus 1 vaan koska sain kaverilta, mamavitaa varmaan seuraavaksi. Ja raskauskeijulta tilasin mutta suosittelen ennemin niitä pregcheck vai mikä lie kun ne näytti mulla vahvemmin ja aiemmin kuin ne onestep testit. @janitainen
 
Janitainen päivittelen illemmalla sut listoille kun kotiin pääsen (y) mie oon syöny sitä minisunia, onks se mama. Vähän halvempi kuin orionin :) raskauskeijulta oon minäkin testejä tilannu, mut oman kokemuksen mukaan perus kaupan pc:t on ollu parempia :) niin r- kuin lh-testitkin :)
 
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä, monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito.

love-, #ensimäinen #yritystä 2012-> #pkssk tammi2015 #siitiöt #2 icsi/ivf 2pas.

Domi # minä 35, mies 34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön# hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr 1.IVF(pakkasessa 2x5pv)

Piusy #ensimäinen #yritystä sy2013-> #pkssk sy2017 #anovulaatioon liittyvä naisen hedelmättömyys #inseminaatio

emppu11 #ensimäinen #ya 11/2016 #hoitoihin 11/2017

Janitainen #37&39 #ensimmäinen #yritys 12/15 #selittämätön(?) #pkssk 8/17

Piinat :rolleyes:

love- 19.12 (5.12 siirretty 2x4pv alkiot)

Hoitojen myötä onnistuneet! (y)

Gerbera_81
VoiKukka:)
Piusy
 
Domi eipä juuri. En tiiä onko se hyvä vai huono juttu :rolleyes: ehkä hitusen tissit kipeät ja välillä juilii vasemmalle, oon huomannu että lähinnä jonkin aikaa lääkkeen oton jälkeen. Meinasin jos huomenna uittelis onestepin mikä on pyöriny kaapissa. Lauantaina käyn ostaa testit vasta. Torstainahan se pitäisi vuoto alkaa normi kierron mukaan, saa nähä jaksaako lääkkeet pitää vuodon poissa. Välillä ollu tosi luottavainen fiilis ja välillä tutuu ettei tästäkään tuu mitään.. Viikko ois vielä testipäivään :censored:

Sullakin päivät vaan vähenee (y) ootko käyny näytillä vai tarviiko edes? Onko millaset fiilikset? :)
 
Viime pe kävin feminolla E:llä limis ultrassa.. 7mm.. E oli kai vähän sitä mieltä että vois nostaa zumeja yhdellä ja että on paikalla myös ma jos pitää uusiks kattoa, mutta se Lappeenrannan lääkäri oli et ihan hyvä jatkuu ennallaan, eilen oli vika sumu ja tänä aamuna alkoi iki-ihanat pillu pallot.. ma siis olis siirto.. fiilikset yhä aika paskat.. siis en tiiä onko nyt muuten joku kausi blues menossa, vai onko ne nuo lääkkeet mitä jo sen kk vedellyt, plus muutenkin vähän "vaikea" syksy ollut, niinkun tää asia jo ei riittäs yksikseen ahistamaan tarpeeksi.. oon käynyt pari kertaa vyöhyketerapiassa, siis eri tekejällä kun tänän asti akupunktiossa.. josko se vaikka olis se taika..
Joulukin jotenkin masistaa, vaikka yleensä rakastan joulua, mut nyt se tulee jotenkin liian nopeesti, en kerkii.. kohta se on ohi, mitä turhaan.. Siskon perhe tuleekin tänne jouluksi ja sekin nyt jotenkin "huono juttu" kun oli aatellut olla ns. rauhassa, mut sit onkin hässäkkäää.. ei saa mököttää rauhassa :D
Joko uitit testin??!!! :)(y)
 
Domi on sulla nyt vaikeaa aikaa :unsure: toi jouluhässäkkä on kyllä niin tuttua. Vaikkei mun kotiin tarviikaan joulua järjestää, mut lahjat tekee stressiä ja se et pitäis ravata taas joka paikassa ja tuntuu ettei kerkee mitään.. Uitin joo, negahan tuo on. Toisaalta luulis onestepissäkin eden hitusen väriä näkyvän.. Tosin nykyäänhän nään joka testissä jotakin jos oikein yritän :D viime yönä näin unta et sain plussan.. Ehkä vähän käy ahistamaan.
Toivottavasti sun olo alkaa helpottaa kun lääkitys loppuu, nekinhän voi olla ainakin osasyynä! (y) ja toivotaan et vyöhyketerapiasta ois apua!
 
Ei mennyt putkeen lugejenkaan aloitus.. laitoin sit aamulla 200 kun ois pitänyt 400.. jotenkin ihmettelinkin sitä ohimennen, sit tossa ilta lugejen aikaan aattelin et nyt pitää ihan tarkistaa, et eikös se ollut enemmän nyt yksityisellä..no joo lääkärin ohjeessa lukee 2 kapselia.. mutta kun oli jostain vanhan 100mg liuskan jämän löytänyt ja laitoin tollo niitä ja nyt oon kirjotettu 200mg.. hehee.. no onneks tajusin nyt illalla sit oikein laittaa, ei lie viellä katastroohvi.. Tänään jotenkin tuntunut olleen "kevyempiä" hetkiä.. aattelin jo et näinkö auttaa kun synarella loppu... mut äsken kyllä vedin sohvakoomat.. saa nähdä.. luulen kyllä et ne on enemmänkin noi zumet jotka ahdistaa.. tai mitä nyt ikinä tekeekään..

Toivottavasti liuskassa jotain häilyy, tai ainakin vielä ilmaantuu..(y)
 
Domi en usko että mikään katastroofi on noin alkuun :) ei mullakaan sillontän hoidon piikityksissä haitannut kun alkuun yhen piikin laitoin sen 3h liian myöhään :rolleyes: ja uskon et sullakin olo kohenee pikku hiljaa kun läkkeet häviää kropasta :)
ois enää pari päivää töitä ja viikonlopun sais olla vapaalla, ei meinaa malttaa oottaa jeejee! Niin kauan on edellisestä viikonloppu vapaasta etten ees muista millon oli! :D saahaan ukon kanssa kahestaan tehä loput jouluosokset, jännä et herra ei kovin innostunut ollu… :rolleyes:
 
Täällä menossa hyvin piinaavat hetket.. :unsure: jonkin sortin vuotoa havaittavissa... Eilen ei tullut kuin hiukan punertavaa välillä vessassa käydessä, tänään aamulla veriviiruista limaa. Aamulla vessassa pöntön pohjalla oli pieni vähän kuin murunen ja pyyhkiessä "kalvon rippeitä". Pari pientä "holahdusta" päivän aikana siteeseen. (n) olikohan tää nyt tässä.. Voi olla ettei lääkityksen vuoksi vuoto vain ala kunnolla… edelleenkään ei paperissa ole verta verta, vaan vaaleanpunaista tuhrua. Testi aamulla näytti valoa vasten tihrustamalla hyyyvin hentoa viivaa tai viivanpaikkaa. Liekkö vain pyyhkäissyt läheltä tai yrittänyt tarttua mutta ei sitten.. Testailen vielä tiistaihin asti, mutten usko että muutosta tapahtuu :cry:
Sehän vielä piti että outoa on ettei mitään kipuja oo.. Vähän aamulla ehkä kramppasi mahaa enkä saanut nukuttua enää kun oli etova/huono olo, mutta muuten ei mitään maha/menkkakipuja ole..o_O
 
Love ootko testaillut? Miten vuoto?
Me haettiin kyytiläinen viimein.. hyvin oli selvinnyt sulatuksesta ja siis 1 vielä jäi.. on kyllä hulluu hommaa jo pelkästään toi matka ajat 3h sit 15 min perillä ja takas.. ei paljon naurata.. ja on tosiaan ollut jo nyt piiitkät 5 viikkoo noita mömmöjä.. jänne miten on se luovuttaja fiilsi vallannut jo niin paljon ku vuosi tolkulla on aina ajatukset ollut et jos nyt tärppääkin niin entäs sit se ja tää.. nii nyt on vaan et millos saan lopettaa nää lääkeet.. ja siis sillä tapaa et vuoto alkaa, muutenhan jatkuu pitkään ku on kokonaan lääkkeellinen... Saan käydä 28.12 verikokeessa tai sit 30.12 testi. Pyysin jo kuitenkin reseptit seuraavaan pas:siin et saan ostettua ne tän vuoden puolella jos ei nyt sattuskaan tarttumaan.. hehe.. en kyllä ihan aatellut suoraan putkeen seuraavaa (enkä kyllä tiiä voisko ees tällä tyylillä, varmaan pitää 1 välikierto ainakin olla)
Limis ja alkio ja kaikki näytti taas oikein hyväntä.. totesin vaan et joo piiip (no en ehkä kironnut) on näyttänyt viimiset 4 vuotta et ei paljoo lohduta.. (n)
 
Domi nyt sulla on pakko olla se hippu kyydissä! :love::love: tsemiä piinailuun!
En tänään enää ees testiä tehnyt, viivoja ei näkynyt enää sunnuntaina eikä maanantaina (ja lauantain oli niin selkee kuivuttuaan että :cry::cry:).. Vuoto alkoi kunnolla eilen. En ees viittiny lääkeitä ottaa enää. Nyt joulutauko ja sit seuraava menee sinne tammi-helmikuun vaihteeseen. Isot tsempit nyt kyllä sulle! Tän on pakko onnistua :love:
 
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä, monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito.

love-, #ensimäinen #yritystä 2012-> #pkssk tammi2015 #siitiöt #2 icsi/ivf 2pas.

Domi # minä 35, mies 34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön# hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr 1.IVF(pakkasessa 2x5pv)

Piusy #ensimäinen #yritystä sy2013-> #pkssk sy2017 #anovulaatioon liittyvä naisen hedelmättömyys #inseminaatio

emppu11 #ensimäinen #ya 11/2016 #hoitoihin 11/2017

Janitainen #37&39 #ensimmäinen #yritys 12/15 #selittämätön(?) #pkssk 8/17

Piinat :rolleyes:

Domi 28./30.12 (18.12)

Hoitojen myötä onnistuneet! (y)

Gerbera_81
VoiKukka:)
Piusy
 
Domi sovittiin suoraan et ilmotan tammikuussa (y) jospa seuraava sitten… oon miettiny et teen seuraavan hoitokierron ensinnäkin lh-testit joka aamu ja ilta, kun eikös näissä tää ajoitus oo vähän ko a ja o.. Musta tuntuu et aamuisin tehty ovis+ on jo edellisenä iltana ollu +. Liekkö sillä oikeesti mitään merkitystä on, mut testaanpa senkin alta pois. Samoin tutuu et gonapeptyl ei oikein ois mulle niin hyvä.. Kaiki pienikin "hyvä tunne" lakkaa piston jälkeen. Voisko olls et kroppa yrittää estää "ylimääräisiä hormooneja", jospa senkin kokeilis et jättäis pois. Tai sit tää on vaan jonkin asteista luovuttamista jo ja halua säästää pienenkin rahan :rolleyes:
 
Hei moi.. kävin sit aamulla tikkamäellä ihan vaan saamassa saakelin pahanmielen. Oisin siis siihen verikokeeseen mennyt, se ok, lasku tulee sit ja kirjeenä tieto (koska yksityisen lähete) .. ja ei he yleensä niitä muuten ilmoita. Vaikka kuinka koitin et enkö voi soittaa, tai te tai viestiä.. hän vaan mussuttaa et ei me yleensä.. ai saatana.. jos sanot noin niin sit on olemassa mahdollisuus poikkeukseen.. vaan ei vissiin.. eli olisin sit saanut joskus ens viikolla kirjeen.. :mad: tokasin vaan et enpä sillä sit enää tee helvettiäkään ja lähin kävelee..
Kusasin sit tossa tikkuun, kun suunnittelin kunnon kostokännejä huomiselle.. laitoin tikun ylösalasin pöydälle ku en halunnut nähän valkeaa tikkua.. sit ehkä 2min päästä petti hermo, niin jopa jotain.. tuijotin kahta viivaa epäuskoisena (tuijotan yhä puoltoista tuntia myöhemmin) Ja siis toinen viiva on selkeä.. ei toki yhtä vahva, mutta selkeä on siis ööh.. pp10 (siirrettiin 5 päivänen) ohhoi. Toissa päivänä tuli kylläkin lugemössö rusehtavana ja luulinkin sitä jo tuhruksi ennen vuotoa, mutta ei oo jatkunut, tai aavistuksen ehkä kellertänyt, mutta ei oikeestaa.. niin toivon ja toivon et oli vaan limakalvoilta tai jotain!!! Oireita ei siis ole oikeestaan mitään ollut. Jonkun verran sellasia päänsärky aaltoja, mitkä mennyt melko nopeesti ohi. Ja yhtänä aamuna viime viikolla sellasta pistoa vasemmalla suoliluunpäällä, minkä aattelin olevan jotain muuta kun niin kyljessä ja ylhäällä. Tisseissä ehkä kaksi mini "tuntemus aaltoa" mutt 0 turvotusta tai mitään.. Toki nyt sit heti plussan (en usko) jälkee tutunut et vuoto alkaa ihan just.. voi kun se pysys poissa!!!!! :love::love::love: Koita tässä nyt A.uskoa tätä asiaa B. pysyä pöksyissä C. olla ihan sekoamatta... jäätävä tunteitten vuoristorata.. Hetken iloitsee ja sit tulee se epäuskon varjo et ei se siellä kuitenkaan kestä, turhaa iloitset.. :cautious:
 
Kiitos Gerbera, ei täällä tosiaan vielä mitää babyshowereita olla järjestämässä, mutta onhan tämä nyt silti jotain uskomatonta..kaks viivaa ja ei käytännössä vuotoa!!! Mutta on tää jännää miten "siperia opettaa" et tosiaankaan ei kuvittele et kaksi viivaa=synnytys 9kk päästä.. mutta elämme jännittäviä aikoja :) miten tässä pitäs kyetä mihinkään keskittymään nyt sit.. :LOL:
 

Yhteistyössä