Joo siis kkyllä taas todellakin koetellaan ihmislapsen voimavaroja.. Tuo ti arvo olikin 1526 mulla oli ollut joku "ymmärräshärö" tämä siis kai melko hyvä. Ma jälkeen vuoto ollut aika niukkaa, välillä luullut et loppuu, mut sit aina lurahtaakin punasempaa. Mutta siis to arvo puukonisku 1470. Eli sen sijaan että olisi tuplaantunut, oli vähän laskenut.. mutta vittuillessaan niin vähän että lääkäri ei kaikelta varalta antanut lupaa lääkkeitä lopettaa, kerran on kuitenkin noinkin korkea..juuh. Pitäisi päästä eka ultralla toteamaan et on varmasti tyhjä ja kenties vielä yks hcg. Eikun eilen iltäpäivälä puhelua feminolle että sattusko E olemaan, et jos sais sen ultraamaan vaikka ma. Siellä se nainen et ei ole, et seuraavan kerran 18. päivä, et hän luulee et saattaa lähteä ihan kaukomaille. Siinä sit puhelimeen suunnilleen hyperventilaaito/itkuromahdus.. ja se ihana nainen et millasta sulla olis ollut ja jotenkin sain soperrettua, niin sit sano et no hän vielä laittaa viestiä/soittaa Esalle ja antaa sinun numeron jos sillä vaikka neuvoja edes olisi. No sit luulin jo ettei ees soita (olishan mulla se sen oma numero, mutta en jotenkin kehannut suoraan) mut soitti sit ehkä 2h päästä.. no hän on nyt helsingissä, mutta käviskö sulla su, et hän sillon tulee
(hitsi se on uskomaton miten omistuu tohon hommaan, vaikka ei todellakaan tartteis rahan takia tai mitään) Laittaa huomenna viestiä et monelta. Olin siinä jo ihan panikoinut et ai kauhee, pitääkö miun tää asia mennä ihan jonkun vieraan ihmisen "kanssa" selvittämään. Eihän siellä varmasti mitään "hyvää" näy.. veikkaampa et kaiken paskan päälle kohdun ulkoinen ja makaan viellä jossain vaiheessa lasaretissa.. Oikein taitaa kiva vuosi tästäkin tulla
Testeistä ei voi mitään päätellä, ne pysyy samana.. mut en tiiä tummuuko one stepi edes tasa vahvaks (ne kyllä loppu nyt) pc:llä testain oliko ke ja to jollain niissä jopa vahvempi kun kontrolli, eilinen oli välii ja tänään edelleen samanlainen.. mut jos ne kerran on niin herkkiä, niin ai kai vaan oo niin paljoo sit tippunut et ne reakois..