Janitiainen tsemppiä teille! Saako udella että mikä miehellä on ivf:ää vastaan?
Nooh, kärjistetysti sanottuna hän ei olisi näihin halunnut lähteä ollenkaan (pitkä tarina, mutta jos tulisi 1 lapsi, olisi se kompromissi)
Kokee sen ivf:n jotenkin liiallisena, eli jossei tule muutoin, niin sitä ei sitten ole tarkoitettu (eikä se ees kuulu kirkkoon
)...
(pahoittelut semiympäripyöreästä vastauksesta, aika avoimesti näistä jutuista tutuille juttelen, mutta vähän aristelen täällä kertoilla, että anonymiteetti säilyy
vaikka ei se nyt edes haittaisi, vaikka tunnistaisittekin - samassa veneessähän tässä ollaan (toiset pahemmassa myrskyssä kuin toiset)
Lähinnä ajatus työympyröissä tästä asiasta en halua tiedettävän.
Sinänsä itsekin alun perin ajattelin, että se ivf on vähän "too much", mutta toisaalta en haluaisi jossitella vanhempana. Ja nyt kun on lueskellut juttuja, niin.. Välillä tuntuu, että on fine sen kanssa ettei ole/koskaan tule olemaan äiti, mutta en tiedä olenko käsitellyt asiaa kuitenkaan ihan oikeasti...(en tiedä uskallanko ajatella asiaa)
Ja vielä edelliseen viestiin sellainen päivitys, että vaikka itse ajattelin, että joulukuussa kokeiltaisiin inseminaatiota, niin mies oli sitä mieltä, että ensi vuoden puolella vasta...
ja itse varovasti itsekseni mietin, että ensi vuoden jälkeen pistän kierukan ja se on siinä - saa nyt nähdä. Pari vuotta on vierähtänyt niin nopeasti (pääsemättä puusta pitkälle).
Jännä muuten kun
@Piusy olet saanut vaikka mitä lääkkeitä, ja mulle ei ole edes tarjonnut mitään...Tosin en muista oliko teillä jokin selkeä "vika".
Mutta ehkä E ei usko luonnollisiin keinoihin meidän kohdalla
kovasti se sitä ivf:ää suosittelee (ymmärrän kyllä syyt)
ps. en osaa kirjoittaa lyhyesti - kuten huomaatte
sori