U on ainoa naislääkäri, jonka kanssa minulla kemiat natsaa. A V-P sanoi viime käynnillä töykeästi, vihjaisi minun itse aiheuttaneen keskenmenoni. Kyllä siinä jälkikäteen itku pääsi. Aivan varmaa, että palautetta lähtee. E on ainoa, johon luotan täysin, mutta myös U osaa olla hienovarainen ja asiallinen. A:lla ja M:llä on asiakaspalvelutaidot ja inhimillinen kohtelu unohtunut täysin tai kovettuneet empatiakyvyttömiksi. J on lääkäri jota en siedä yhtään. Mokona pätemishaluinen tytönhupakko, joka ei tunnu osaavan edes omaa asiaansa. Toivosin niin kovasti, että voisin valita itse lääkärini. E, miespuolinen (vieraileva) A ja U olisivat ne, joitten kanssa suostun samaan huoneeseen. Muut suksikoon kuuseen.
Kaunistelematonta puhetta, pahoittelen. Älkää uuden suotta säikkykö. Palaute kyllä palauttaa ruotuun, mutta täytyy uusia määräajoin. Muuten ei tiettyjen kanssa suju.
Odottelen edelleen kierron alkua. Edelliset tuntemukset olivat harhaanjohtavia, mutta jospa tällä kertaa ihan oikeasti jotain olisi meneillään ja kierto alkaisi lähestyä loppua. Kipeäksi tulin samaan saumaan, joten luomuraskaustoiveet ovat nollassa, ainakin vielä. Olen viimein saanut järjestettyä itseni vyöhyketerapiaan ja hoitaja on ihan huippu. Tällä viikolla on aika ja sitten tulee vielä yksi ennen taukoa. Silloin onkin varmaan taas kalevalaisen vuoro. Jooga on tehnyt hyvää, mutta tällä viikolla saatan joutua jättämään väliin, että toipuisin paremmin. Jospa näillä saisi kroppaa valmisteltua seuraavaan koitokseen.
Mitenkäs P:n luona käyneet, oletteko jatkaneen yksityisen puolella? Itse haluaisin, mutta on rahakysymys. Selvittelen saisinko lähetteen ja kelakorvausta. Sen verran raskaalta on kokonaistilanne tuntunut taas vaihteeksi, että saattaa hyvinkin onnistua. Toistaiseksi käyn juttelemassa muualla ja toivottavasti pääsen sitten sieltä siirtymään takaisin P:n asiakkaaksi. Itsestä tuntuu siltä, että niin olisi parasta. Olen kyllä harkinnut käyväni myös täysin omakustanteisesti, mutta toistaiseksi rahani menee vaihtoehtohoitoihin. Töitä ei ole, joten valintoja täytyy tehdä.