Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Ricoletto, toivottavasti me vielä kuullaan siusta, mutta ymmärrän kyllä jos haluat ottaa välimatkaa. Teet tietysti niinkuin itestä tuntuu parhaalle.

kipinäkenkä, ihan hirmuisesti onnea! Ymmärrän oki lääkärin huolen, mutta asiat voisi kyllä olla paljon huonomminkin. Tää raskaus siis alkoi clomeilla, pysynkö nyt oikeilla kärryillä? ja pistokset jäi toistaiseksi suunnitteluasteelle? Miten oot voinu nyt alussa? Ons verensokerit pysyny samoissa vai huomaatko jotain heittelyä? Entäs nivelet, onks ne jo reagoinu raskauteen?Toivottavsti positiivisesti reagoisivat!

Rosetta: Kiitos sulle! Oli tosiaan mukava nähdä teitä pitkästä aikaa. Aina vaan mietin sitä, että toivottavasti puheenaiheet ei sinua loukanneet, ei näitä juttuja ole niin helppoa kuunnella vieressä kun itse on erilaisessa tilanteessa. Koitan olla liikaa pyörimättä oman navan ympärillä, toivottavasti edes välttävästi siinä onnistun :ashamed:
Mutta kunnon punaisia tätipuhureita mie sinne lähettelen!
Hitsi kun en huomannu tuota ohjelmaa, yleensä haluan kattoa kaikki nuo aiheeseen liittyvät. OLiko se vain yksi osainen juttu?

Londille oikein iso :hug: ja jaksamista tarpomiseen, on kyllä muistissa, valitettavasti, mille se tuntuu :/

Soja: muistahan kuunnella itteäs ja oloa, miten paljon töitä jaksat. Jooko? Toivottavasti alkais kuitenkin helpottaa pian ja säästyisi muiltakin vaivoilta. Hyviä massun kasvatteluja!

ON: Täällä on viime päivinä kärsitty päänsärystä :( Mutta josko se kohta helpottais. Toivotaan. Neuvolassa nyt käytiin ja hyvää kuului. Verikokeet ok, tosin kilpirauhasarvoa varmaan kannattaa seurata kuulemma sit tuolla rv30 paikkeilla. JA riskiverikokeet oli tosi hyvät, helpotus. Äidinkin arvot oli ok :) Seuraava neuvola 5.1. ja se ultra 11.1. eli nyt vähän ahkerammin neuvolaankin meitä pyytää. Ihan kiva, tosi mukavasti isällekin kaikkea kertoili ja muisti mitä aikaisemmin on tapahtunu. IStukka on tosiaan edessä joten aikamoinen suhina kuuluu, mut hyvät jumputuksetkin kun hetki etittiin. Tässä vielä vp:tä viettelen ja huomenna alkais taas "kiva" työputki.
Talopakettineuvottelut on täydessä vauhdissa, voi olla että tilaus laitetaan menemään jo 2 viikon päästä kun täsä selvitellään pari juttua. Että elämä hymyilee, ja niin taas minäkin.. ja taidan painua nokosille :LOL:

Aurinko 14+6
 
Aurinko: Oikeasti oli kiva nähdä, oli melkeinpä viikonlopun kohokohta =). Jotenkin se on eriasia kuunnella sinun juttuja kuin jonkun mun raskaana olevan. Sinun raskaus ei herätä samalla tavalla niitä "tyhjän sylin" tunteita mitkä tulee ns. normaalisti raskautuneiden seurassa. Varmaan johtuu siitä että tiedän miten pitkä ja kivinen tie teilläkin on takana ja miten rankkaa sinullakin oli välillä.
Kyllä se meidänkin vuoro varmasti vielä tulee =). Muutenkin olin viikonloppuna aika hyvällä mielellä ja et sinä yhtään liikaa raskaudesta höpöttänyt, juteltiinhan me paljon muutankin. Aika hölmöähän sekin olisi jos mie vaan paasaisin omasta elmästäni koko ajan ja sie et saisi puhua omastasi :D.

Menkat alkoi aamulla. Soitin jo polille hoitaja juttelee vielä lääkärin kanssa keretäänkö pas:iin kun aika tiukille menee. Soittelee mulle vielä tänään =) .
 
Rosetta: Tosi hyvä että menkat alkoi! Ja että olet paremmalla mielellä :) Toivotaan että sieltä tulee positiivinen puhelu! Jännäile kans täällä!

Hmm. taidan tästä suihkun yms jälkeen raahautua ettimään kummitytölle joululahjaa kaupoilta, ja sit töihin 13.
 
Pääsen aloittamaan Zumenonit huomenna :D YES YES :heart: . Miten sitä voikin tulla hyvä mieli jo pelkäästään siitä että pääsee edes yrittämään Pas:iin pääsemistä. Toivotaan, että kaikki menee nyt putkeen ja pääsen alkion siirtoon hommaamaan vähän parempaa joulumieltä :xmas:
 
Rosetta, mahtavaa!!! :heart: :flower:

Miten sitä voikin tulla niin hyvä mieli toisen puolesta. Silloin kun kova pettymys on takana niin jo MAHDOLLISUUDEN saaminen tuntuu voitolta. Tulee ihan elokuu ja miksei toukokuukin mieleen. Elokuussa, tai siis syyskuun siirrostahan mie vaan aattelin, että jes edes eteenpäin! Ja lopputulosena olikin masukki ja kohta iso maha :) Toivotaan samat sulle! Vaikka tiedän, asia kerrallaan. Otatko muuten zumet 1+1, eli 2 kpl päivässä vai miten? Jos annos on vaan yks niin kannattaa ottaa se illalla, jos kaks niin ilta+ aamu, ei aiheuttas niin paljon sivuvaikutuksia.Saitko jo kp 12 uä ajan?

Aurinko rv 15+0 POKS
 
Aurinko: Niin ei tässä tosiaan uskalla mitään toivoa, mutta pääsepähän edes yrittämään onhan sekin jo jotain :D. Ja yleensä silloin on aina parempi mieli jos jotain tapahtuu, paitsi jos tulee mutkia matkaan. Zumeja tosiaan menee 2 tabl päivässä, tuosta en älynnyt kysyä ollenkaan että otetaanko ne yhtä aikaa vai miten. Kp11 perjantaina on ultra eli ens viikon perjantaina. Pitää samalla joululahjoja käydä ostamassa lähinnä kummilapsille ja synttärilahjat parille muksulle =). Huomasitkos, että tänään on Oskarin päivä ;) :heart:
 
hei! omaa napaa nyt vain lyhyesti, kun nyt ihan sekasin oon..

pp10 oli sunnuntaina ja sillon testasin negan, menkkamaisia tuntemuksia oli jo lauantaina ollut. maanantaina alkoi pienenpieni vuoto ja tänään (pp12) jo tullut melkein normaalia kuukautisvuotoa.

mutta mutta.. tulin töistä ja arvelin, et testataanpa nyt toisen kerran se nega, niin soitan huomenna polille, et ei tärpänny vieläkään. ja kun tein testin, näin heti et jotain muutakin alkaa piirtymään kuin kontrolliviiva. ihan selvä haamu! ja se kyllä vahveni vielä testiajan puitteissa, että selvä vaaleanpunainen viiva siinä on..

ja nyt oon ihan sekasin. onnellinen elämäni ekasta kahdesta viivasta raskaustestissä, mut kauheen peloissani tosta vuodosta. että eipä tässä uskalla mitään iloita tosta testituloksesta kun taitaa huonosti käydä kuitenkin :/
 
janniina onpas hauras tilanne.... varovainen onnittelu kuitenkin. varmaan kannattaa heti huomenna polille soitella? Voimia sinulle, varmaan todella piinallinen tilanne... Taisihan auringollakin vuotoja olla, mutta lopulta kaikki on mennyt ihan hyvin...?

rosetalle tsemitykset, hienoa että pääsisitte jo ennen joulua yrittämään!
 
Janniinalle täältäkin varovainen onnittelu plussasta ja tsemppiä! Toivotaan, että vuoto olisi vaaratonta. Mikä siulla on tilanne tänään?

Aurin-ko: Clomeilla ja Metuilla joo aikaan saatu raskaus tämä on. Kierrossa, jonka suhteen olin jo toivoni menettänyt, kun en saanutkaan aloittaa sitä Fostimonia ja ei päästy inssiin. Oli aikamoinen yllätys se plussa :heart:

Sokerit on ollu ihanan tasaiset. Yön basaaleja oon vähän lisäilly, mutta muutenpa ei oo tarvinnut sen kummemmin tähän tilanteeseen raegoida. Nivelet on samassa jamassa, ajoittaisia koviakin kipuja käsissä jotka sitten taas helpottaa muutamaksi päiväksi. Särkylääkkeitä oon aika hyvin pärjännyt kyllä. Tähän on jo niin tottunut... Tuet vaan käsiin hiton tiukalle ja välillä kylmää, niiden avulla on helpompi kestää kivut.

Pientä etomista on ollut ja väsymystä... Mahdan olla tosi reipas työntekijä kun en muuta tee kun haukottelen vaan. Normaalistihan illalla oon tosi virkeä ja uni ei tuu, mutta nyt kyllä yhdeksän aikaan alan olla aika sänkyvalmis.
Mutta yleisesti ottaen oon voinut hyvin. :)

Hyviä vointeja sinne masun kasvatteluun!

Rosetta: Ihanaa että saatte mahdollisuuden Pas:iin!

Londille kovasti jaksuja odottamiseen. Se on syvältä, ei voi muuta sanoa. :hug:
 
Janniinalle onnitteluja plussasta...täältäkin varovaisesti, mutta sydämellä!!!!

Ricoletto: Koettakaa jaksaa!

Kipinäkengälle vielä suuret onnentoivotukset plussasta!!! Tää ketju plussaa hienosti...

Rosetta: Hienoa, että ei tarvinnu odottaa ens vuoden puolelle. Kaikki tsemitykset teille sinne!

sojalla ja Auringolla vaan massut kasvaa???? Vielä kerran onnetoivotukset molemmille...te ootte vauvat "ansainneet" kaikkien koettelemusten jälkeen....

ON: Maanantaina kävin (mies ei pässy mukaan) 12+1 ultrassa ja kaikki näytti hienolta. Ensin vähä pelotti, kun yksin piti lähtee, että jos jokin onki vialla ja täytyy kotiin selviytyy 70 kilsaa, mutta onneks kaikki hyvin. Ultraaja kehu vauvaa kiltiks, kun heti asettautu silleen, että oli helppo mitata niskapoimu. Siellä sormet harallaan touhus ja heilui koko ajan...on se vaan ihmeellistä, kun sen pystyy näkemään. Sitten siitä vauvasta tulee vasta totta, kun näkee ekan kerran. Kuvia saatiin kolmin kappalein mukaan ja isoveli on tormakkana todennu että "vauva, äitin masussa"
Jep jep, mutta nyt alkaa olla hajuhaittoja tässä lähellä...täytyypi lähtee pesee ton naperon kakka pois....(Hyi miten on tän raskauden aikana ruvennu haisee kaikki pahat hajut vielä pahemmalle...yök) Nooh...onneks tää menee ohi.
 
Hienoa Mammuliinos että ultrassa kaikki näytti hienolta :flower:

kiitos Mammuliinos, kipinäkenkä, Rosetta & soja

ON: keskiviikkoaamuna raskaustestitulos oli edelleen sama. mutta vuotoa tuli edelleen kuten tiistaina. polille soittelin ja hoitaja onnitteli positiivisesta tuloksesta. arveli, että vuoto ei tulisi kohdusta vaan limakalvot olisi vain ärsyyntyneet. mutta muuta ei voi kuin seurailla tilannetta.

no tortaina vuotoa ei tullut juurikaan, mutta iltapäivällä testasin hyvin hyvin haalean plussan, josta arvelin jo että raskaushormoni on vähenemään päin. tänäaamuna clearblue digital sanoi kuitenkin, että Raskaana 1-2 (eli 1-2 viikkoa hedelmöittymisestä ).

aamulla soittelin taas polille, josko verikokeesta voisi katsoa hcg-arvon. ja se voidaan kuulema tehdä. mutta se on vasta maanantaiaamuna ja iltapäivän soittoajalla saan sitten tietää tuloksen. toivottavasti sitten tää epätietoisuus helpottas.
 
Janniina: Voi ei miten Piinallinen tilanne sinulla onkaan :(. Voi kunpa oisi kysymys harmittomasta vuodosta, kovasti jaksamisia epätietoisuuteen.

Mammulinos: Onnittelut 12 viikon täyttymisestä :flower:

Huomenna tulee muuten tasan vuosi siitä, kun käytiin polilla ensi käynnillä. Aika jännittävä ja kovasti odotettu päivä oli sekin:D.
 
Janniinalle jaksamisia! Toivotaan parasta... :heart:

Rosetta: Sie kun muistat kaiken...mie en enää muista millon oli meidän eka käynti polilla, mutta kaikki kerrat on mielessä. Ja muistan miten ikävä tunne siellä oli ekoilla kerroilla odottaa...mutta siihenki tottui. Varsinki kun tietää ettei oo ainut joka siellä on ongelmineen. Ei tietenkään ole mukavaa, kun tää lapsettomuusongelma on niin yleistä.

Nyt alkoi joulun valmistelu täällä meillä...tänään aloin siivoilla ja tarkotus olis vaihtaa jouluverhot ja laittaa jouluvaloja. Just tossa pojan huoneen raivasin ja toivon, että joulupukki ei kamalasti toisi lahjoja...varsinkaan leluja. On niitä niin kamalan paljon. Ja nyt kuullostaa siltä että autot on taas otettu hyllyltä leikkiin.
Poitsun vauvalelutki löyty vaatehuoneesta...ihan hymy tuli huulille =)
Ja pitihän sitten vauvanvaatteita katella kans...on ne niin ihania.
Joo, mutta nyt takas hommiin, et pääsen itse asiaanki vielä tänään....siihen joulun laittoon.
 
moikka!
Ja hyvää itsenäisyyspäivää!

SOja: miten selvisit rankasta viikosta? Mulla kans nyt yks vp ja huomenna taas jatkuu.. Mut parit 10 tuntiset unet niin kyllä tässä pärjää.. Selkä ok ajoittaisia särkyjä lukuunottamatta..Masukin alkaa kasvaa :)

Janniina:
Mites tilanne nyt?? Tiedän tasan tarkkaan mille tuntuu kun nuo vuodot alkaa. Mulla oli vuotoa ajoittain n. vk6-9+4 välisenä aikana, mutta kyllä kaiken nyt pitäisi olla ihan hyvin.Mutta ainahan se epävarmuus iskee vähän sen jäkeen kun neuvolassa tai ultrassa on käyny.. Toivottavasti tiedän tilanne nyt kääntyisi pahain päin!

Mammuliinos, onnea sinne, ultrassa siis kaikki hyvin :)

Kipinäkenkä, mukava kuulla että voit hyvin!! Milloinkas teillä on seuraava käynti? Ja onks nyt jotain lisäkäyntejä sitten tuon diabeteksen takia? Hyvinhän ne varmasti seuraavat, kun on tuplat.

Rosetta, niin kyllä miekin hyvin tarkkaan muistan ne tilanteet tästä matkan varrelta. Muistan jopa mitkä vaatteet mulla oli kun ensi käynnillä käytiin ja lääkärin ja hoitajan. . Mutta miten siun zumejen aloitus on sujunut? Onko tullu mitään oireita? Pien kovasti peukkuja perjantaille!

Aatella että täällä on nyt 2 tuplat ja 2 ykköset kasvamassa, eihän oo pitkä aika kun plussia vaan ooteltiin..

ON: Tässähän tämä, ei mitään surempia ongelmia, mitä nyt tossa aiemmin oli semmonen n. viikon jakso kun särki päätä. mut se on nyt onneks hävinny. Todennäkösesti se oli jotain hormonaalista. Kohtahan liikkeet vois tuntua, mutta mulla menee varmasti pidempään ku istukka on tuossa kohdun etuseinämässä vaimentamassa liikkeitä. Mutta kyllä tuo vatsanseutu pikkuhiljaa pyöristyy. Kivahan se olis kun se muuttuis ihan oikeaksi vauvamahaksi. Väsyttää kyllä, kun nyt on töitä tiiviisti. Mut jouluna uutena vuotena ja ja sen jälkeen mula on yhteensä 3 kpl neljän päivän vapaita joten ihan jees, vaikkei yhtään lomapäivää enää olekaan. Seuraava "loma" on sitten mammaloma.

Aurinko 15+5
 
Mammuliinokselle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Janniinalle kovasti voimia piinaavaan tilanteeseen. Toivotaan, että kaiken tän kärsimyksen jälkeen saisitkin hyviä uutisia!

Aurin-ko: Kiva kuulla, että siellä on vointi hyvä :)

Meillä on siis torstaina 10.12. 10.30 seuraava ultra. Jännittää niin maan pirusti. Voi olla, että oon tällä kertaa vielä enemmän kauhusta jäykkänä kuin edelliseen ultraan mennessä.

Itse kaksosasiaa en ole oikeastaan edes miettinyt, kun jäi niin negatiivinen ja pessimistinen maku suuhun lääkärin puheista. Ts. olen varma, ettei siellä masussa enää kahta tyyppiä ole.
Että jos siellä kaksi sykettä vielä näkyy ja molemmat kehittyneet riittävästi, niin kyllä se ylläri on edelleen. ;)

Diabetespolille meen vajaan kahden viikon päästä ja luulen, että raskauden jatkuessa siellä vierailen kuukauden välein, tai ainakin hobis otetaan ja vs-vihkosta lähettelen sivuja sinne katottavaksi.

Käsien kanssa on ollu tänään taas vaikea päivä ja mietin, että varaisinko huomenna päivystykseen aikaa. Mielellään en kortisonia ottaisi tässä vaiheessa, kun on kriittisimmät kehitysvaiheet meneillään, joten jos sais muutaman lepopäivän töistä vaikka. Rasitus kun on kuitenkin se mikä näihin käy. Mutta, se saikun vinkuminen on niin vaikeeta. :|
 
Janniinan kuulumisia odottelen, toivottvasti kaikki oisi hyvin =)

Kipinäkenkä: Hirmuisasti tsemppiä torstain ultraan =) . Toivottavasti siellä kaksi :heart: :heart: edelleen sykkii.

Mulla on mennyt ihan hyvin, en ole mitään sivuoireita huomannut zumeista tulevan. Alakerta on ehkä kosteampi kuin normaalisti tähän aikaan kierrosta, johtuu varmaan limakalvon paksunemisesta =). Perjantaita odotellessa....
 
Janniinan kuulumisia miekin jännitän..

Kipinäkenkä: Toivotaan että kaikki menee oikein hyvin!JA että ne :heart: :heart: on siellä oikein hyvinvoivina. Tulehan sitten kertomaan!

Rosetta: Enää pari päivää ultraan, jännäää! Ja kohta ootkin taas vielä jännemmissä paikoissa. Mitä suunnitelmia muuten viikonlopulle? Ollaan lauantaina tulossa, sitten pääsenkin vasta jouluksi. Täytyy kuitenkin ulkoilemassa jossain välissä käydä, vaikka tekemistä tuntuis riittävän.Ilmotteletko perjantaina kuulumiset? Oon meinaan siis koko päivän ja illan töissä, niin olis kiva kuulla. Moneltako sulla on muuten se aika?

ON: TÖihin tästä lähdettävä. Tänä aamuna kun siivoilin niin tuntui taas kipeemmältä nuo nivuset ja eilen tuli vatsaan kumma olo, ihan kun kevyt supistus.. Täytyy ottaa rauhallisesti. Nukuttu on 10,5, 9 ja 9 tuntia yöunia, luulis näillä taas vähän pärjäävän. Tuli eilen taas niin ihana olo, kun aattelin mitä kaikkea onkaan tapahtumassa. Musikkia kuuntelin ja kattelin kynttilöitä ja jouluvaloja. Ja ennemmin kuin me huomataankaan niin on jo uusi vuosi!

Aurinko 15+5, ja huomenna poksuvaa..
 
Mie nukun aina viikon loppuna vähintään 9 tunnin yö-unia :D. Usein kyllä heräilen jo aikaisemmin, mutta ei vaan meinaa saada itseään sängystä ylös. Viikonloppu aamuisin otan usein Rasmunkin viekkuun vähäksi aikaa nukkumaan, eihän siitä sitten millään malttaisi nousta kun toinen posottaa tyytyväisenä viekussa :D.
Me ollaan viikonloppuna kotona, kun ei viitsi enää anoppilaankaan ennen joulua mennä, kun siihenkin on niin lyhyt aika enää.
Nähdään vaan viikonloppuna jos suinkin kerkiät jossain välissä ulkoilemaan. Mulla on anoppilassa käydessä kans aina hirveä kiire kun pitäs keritä joka paikassa kyläilemään, eikä siltikään yleensä ihan kaikkien luona kerkiä käymään.
Veljen tyttö täyttää tänään 4-vuotta, mulla oli vauvakuumetta jo silloin kun neiti syntyi vaikka ei yritettykään vielä silloin. Nyt ei oikeastaan vauvakuumetta enää edes ole. OOn varmaan niin keskittynyt näihin hoito juttuihin ja sen kahden viivan metsästykseen, että se itse tarkoitus meinaa unohtua tai sitten sitä ei viitsi edes ajatella tässä vaihessaa, kerkiäähän sitä sitten jos saa ne kaksi viivaa sihen testiin joskus...
 
on niin voimaton olo, että omaa napaa vain taaskin. mutta mukavaa kun olette jo kaivannut kuulumisiani :heart:

ON: tänään tosiaan kävin verikokeessa. iltapäivän soittoajalla sain soittaa vastauksen, mutta siellä ei ollutkaan hoitaja paikalla (oli joutunut lähtemmään aikaisemmin pois) ja labrahoitaja vastasi puhelimeen. otti puh.nron ylös, niin hoitaja soittaa heti huomisaamuna. mutta katsoi sitten koneelta sen hcg-arvon kun pyysin. ja arvo oli 83.

PeSun sivuilla oli tällainen viitearvo 18-7340 (3 viikkoa hedelmöityksestä, 5 viikkoa edellisistä kuukautisista). mutta aika matalalta tuo arvo kuulosti ja mitä lueskelin netistä muiden hcg-arvoja tässä vaiheessa raskautta. mutta huomisaamuna saan sitten tietää asiasta tarkemmin.

tänään on kyllä tullut taas vuotoa (pe, la ja su ei vuotoa ollut ollenkaan) :(

mutta en ole ehtinyt tätä asiaa hirveästi miettimään/pelkäämään/suremaan (ja ehkä hyvä niin), kun töissä on ollut niin kiireistä..
 
Janniina: Ompas inhottava tilanne :(. Miekään en kyllä yhtään tiiä millaiset arvot tuossa vaiheessa pitäs olla, kovasti toivon edelleen että kaikki ois hyvin kaikesta huolimatta =)

Auringolle unohdin eilen sanoa, että laitan sulle kyllä sitten tekstaria polikäynnin jälkeen niin kuin aina ennenkin :D. Yhentoista maita on mulla aika =) .
 
JAnniina, voi että mitä piinaa.. Jaksamista.
:hug:

Rosetta: ok.

ON: Jouduin sitten töissä nostelemaan ja siirtelemään yhtä asiakasta, lopputulos on sairaslomaa. Selkä on tosi pahassa kunnossa. JA mahaan alkoi koskea eilen. Tuntuu koko vatsan alueella, sit laantuu, ja kohta uudelleen. Meen neuvolalääkäriin tänään 12.40, ja käyn samalla isomman tukivyön. Johan tässä liian hyvin menikin :( Harmittaa.
Katotaan mitä lekuri sanoo.

Aurinko 16+0
 
heips, en sitten eilen saanut aikaiseksi kirjoitella, meni ilta makoillessa enimmäkseen..

Rosetalle hermoja perjantain odotteluun, ja pidän peukkuja!! Koita keksiä paljon tekemistä, tosin se ei aina oo niin helppoa.

Joo, neuvolalääkärillä kävin. Kyseli ensin tästä kivusta ja sitten halusi semmosella kannettavalla pikku ultralla vilkasta pientä. Siellä oli onneksi kaikki hyvin, oikein vilkkaala päällä "osku" oli, hirmusesti huitoi, pikku sormetkin näytti :) Istukka ja lapsivesi ja kaikki kohdun reunat ok. Että sen puolen sai huokasta. Mahakipuja on edelleen, mutta vähemmän. Selkä on hankala, hankalampi kuin viimeks :( Saan isomman tukivyön selälle vasta huomenna, kun isompaa ei nyt ollu hyllyssä..
Noh, vähän piristystä huomenna, käyn kampaajalla, ajat sitten varasin ajan, väriä luvassa, viime värjäyksestä onkin jo.. no se oli elokuussa.

Semmosta tänne,
Aurinko 16+1
 
Aurinko: Jaksamisia sinne :hug:

Kipinäkenkä: Sulla taitaa tänään olla se ultra =). Tsemppiä.

Mulla ois sitten huomenna poli käynti. Toivottavasti kaikki näyttää hyvältä ja pääsen kyytiläistä hakemaan ensi viikolla =)
 

Yhteistyössä