Macy, pahoittelut! :hug: Hyvä kuitenkin, että olette saaneet miehen kanssa puhuttua. Ja se on todellakin niin, että tässä rumbassa väärinkäsityksiä tulee helposti, ja se voi aiheuttaa turhaakin mielipahaa. Pitäisi vaan puhua ja puhua ja puhua. Sekä myös kuunnella toista. Hyvä on kuitenkin käydä juttelemassa myös ammattilaisen kanssa, joka ikäänkuin ulkopuolisena (mutta asiansa osaavana) voi osata katsoa toisenkin näkökulmasta. Ja itse siinä saa kaataa vaikka koko lastin kerralla, jos siltä tuntuu. Voimia teille! Ja tähdenlento tuokoon onnea! =)
soja, iso kiitos tsempistä! Huh, hautajaiset olivat toki rankat, mutta selvisin siitä paremmin kuin etukäteen ajattelin. Muistotilaisuus oli kyllä todella kaunis. Mieli ollut tietysti herkkänä koko päivän.
tyty, enpä osaa sanoa tuon vaiheen magneettitutkimuksista. Mutta jospa se ei vielä vaikuttas, kun vasta noin pienet dpotkin ollu. Meneeks sulla millaisella annoksella Luget? Miulla meni keväällä inssien jälkeen 200 mg/vrk, mut nyt ICSI:n jälkeen 600mg/vrk (puolet aamuisin ja puolet iltaisin), joten vaikutuskin on tuntunut voimakkaammin. Onneks huimausta ei oo juurikaan enää ollu.
ON: PP 9. Miun tissit on kyllä nyt aika kipeet. Ne kipeytyy aina enemmän iltaa kohti ja on jotenkin täydemmät. Aamuisin ei niin kipeät ole. Lugejen vaikutusta? Menkkakipuja ei ollu torstaina oikeestaan ollenkaan, mutta eilen ja tänään on taas ollu. Tänään on tullu kaksi kertaa lisäksi sellainen tosi kova kipukohtaus. Sellainen hitaasti nouseva polttavan viiltävä kipu kohdun alueella, se yltyi huippuunsa ja sitten pikkuhiljaa laski jomotukseksi ja häipyi itsestään. Kahdesti siis oli tuollainen puolen tunnin sisällä tässä alkuillasta. Olin niiiin varma, että nyt alkaa veritulva, mutta ei ainakaan vielä oo alkanut. Oon jotensakin varma, että ilman lugeja menkat ois jo tulleet...