Joo elikkäs moi taas kaikille vanhoille ja tervetuloa uusille palstailijoille!!!!
Ite oon vähä vältelly tätä palstaa, jotta ajatukset pysyis poissa.
Ihan ekana AURINGOLLE PALJON ONNEA JA KAIKKEE HYVÄÄ TEILLE!!!!!!!!
Hienoo että tuli palstan eka plussa.....
Te ootte vaan ollu ahkeria ton vertaistukijutun kanssa ja on hienoo että jaksatte ja saatte tukea toisiltanne ja tuo simpukkayhdistys on hieno juttu....oon ihan sanaton teidän ahkeruudesta. Mie oon vähä tämmönen laiska....
Kiva "kuulla" , että teitä auttaa nuo tapaamiset ja muut...Mulla ei ihan sellanen tilanne oo, että tarviisin silleen tukee, kun kuitenki on ton yhen päivänpaisteen elämäänsä saanu. Tietty piinapäivinä ja niitten jälkeen on tunteet pinnassa ja on tullu täälläkin avauduttua, mutta, tää kuitenki auttaa sen verran, kun tarvii. Kiitos niistä kaikista sanoista ja asioista millä ootte mua auttanu :heart:
Välillä tympii soitella polille, kun ei pääse millään läpi. Kiva kesken työpäivän yrittää soittaa...pitäis ehkä hommiaki keretä tekemään...
Omaa napaa: keskiviikkona olis ultra ja sit katotaan PAS-päivä. Nyt oon siis zumeja vetäny naamaan.
Jotenki tympäsee lähtee taas ajelee 70 kilsaa suuntaansa muutaman minuutin takia...(ompa mulla taas positiivinen ajattelutapa) Mutta kyllähän se vaan työpäivän päälle väsyttää...sit kun tulee kotiin, niin jo lahkeessa roikkuu sellanen vajaan metrin mittanen napero ja vaatii saaha kattoa össiä (rölliä) tietokoneelta. Nyttenki koko ajan yrittää terrorisoida mun yritystä kirjottaa...
Välillä ahistaa, kun anoppi sanoo, että seuraavaks tehkää kaksostytöt...."voisitte jo pikkuhiljaa ruveta tekemään, niin ei tulis lapsille niin isot ikäerot"
Voi kun se oliski niin h......tin helppoa. Tekisin vaikka 10 lasta, jos asiat olis toisin....P.......LE!!!
no toisaalta eihän anoppi tiedä tätä meidän ongelmaa....
Juups, mutta nyt pitänee mennä antamaan tolle pikku riiviölle iltapalaa (mies on sorsan iltalennossa) ja laittaa pieni yöunille...ite pääsee kattoo BB talk-showta
Vielä kerran Auringolle zemppiä jatkoon....