Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Ei oo siis punktioo, vaan PAS pitkällä kaavalla taas, siks synarella.. vuotoa ootellessa täälläki, pitäs alkaa kolmen päivän sisälle, ettei aikataulu kuse.. tällä viikolla tehtiin taas se skrätsing hässäkkä.. E teki, sanoi kyllä, että hän ei sitä käytä, koska ristiriitaisia käsityksiä.. noh, miusta kuitenkin oli aika hyvä mäihä viimeks kun sen jäljeen kuitenkin plussasin..
 
@Domi nii tosiaanhan tuolla lukee PAS.. jonkin sortin kesäaivot kai pällä, sorii :confused:
Ja kyllähän tuo hyvältä vaikuttaa kun viimeksikin melkein jo onnistui. Mulla on kyllä sormet ja varpaat ristissä teidän siirron suhteen. Voi kun se nyt olisi tämä siirto teille se The ❤
 
Joopa joo.. v*tuikshan se menee taas tääkin... nyt sit kusee sekin ainoa asia mikä on ollut varma.. eli eiliseen mennessä olis vuodon pitänyt alkaa että suunniteltu aikataulu onnistuu.. no eipä oo alkanut.. äsken ehkä jotain vähnä tuli papruun.. mutta eipä auta enää, kun menee kai siirto sitten seuraavalle viikolle ja mulla on nyt sit väärä viikko kiinni jne... ja seuraavalla tietty jo aika paljon asiakkaista kun edellinen kiinni.. ei kyllä jaksas yhtään nyt tätäkin paskaa.. ei kiinnosta muutenkaan tipantippaa koko hoito (tai mikään muukaan) ni sit viellä saatanallinen säätö.. mutta eipä yllätä.. kun on kirottu niin on kirottu :mad:
 
@Domi voi ei! :eek: :( meniks se nyt ihan ketuiks?! Vai kerkeskö vielä kuitenkin?

Täällä eka "normikierto" kropasta päätellen menossa. Semmosta limaneritystä ollut että melkein hedelmälliseksi itsensä tuntee :ROFLMAO: mutta eipä siitä meillä paljon apua ole siltikään.. Mutta ajatus siitä että elokuun lopulla alkava vuoto on se "viimeinen ennen hoitoja" vähän jopa taas jännittää :rolleyes:
 
No kyllä se siirto nyt sit on ens pe.. huomenna loppuu sumu ja su alotan luget, pitäskin varmaan käydä ostaa, ei muistaakseni ole... hirveetä säätöä kaikki.. E oli just tän viikon muualla ku tarttesin limakalvo uä:n mutta onneks U kävi feminolla mulla vartavasten tekee (ei siis ollut muuten vastaanottopäivä siellä), ettei tarvinnut ajaa Lappeenrantaan jossa sielläkin "omalääkäri" olis ollut viellä lomalla.. Ei voi kun olla kiitollinen noille lekureille kun noin aina joustavat.. yllättäen kans ton parin päivän viivästymisen takia joouduin käymään myös ne infektioverikokeet uusiks kun menee just sen 2 päivää ennen siirtoa vanhaksi!!!! (n) Plaaplaa..
Kiva kun sulla vielä löytyy "jännitystä"... (y)
 
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä , monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito.

love-, # 26&26 # ensimäinen # yritystä 2012-> # pkssk tammi2015 # siitiöt # 3.IVF/ICSI

Domi # 36&34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön # hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr takana 4.IVF (3.blasko siirtoa, yksi tulimuna?) 5.IVF/1.PAS ( pakkasessa 1kpl 6.päivänen blasto)

emppu11 # 26&26 # ensimäinen # ya 11/2016 # hoitoihin 11/2017 # ovulaatiohäiriöt # 1(?) inssi

Janitainen # 37&39 # ensimmäinen # yritys 12/15 # selittämätön(?) # pkssk 8/17 # 3.inssi

Piinat :rolleyes:
Domi
29.8 (6pvä/17.8)






Hoitojen myötä onnistuneet! (y)

Gerbera_81 (3.IVF)
VoiKukka:) (3.IVF/3.PAS)
Piusy (1.inssi)
emppu11
(1.inssi)
 
Tänään siis hain kyytiläisen.. odotuksethan on ihan olemattomat, ei enää vaan näin monen siirron jälkeen löydy mitään toivoa.. kaikki menee muutenkin päin peetä, niin tuskin tää on se asia joka yhtäkkiä sit onnistuisikin..
Niin onko ketään muita "linjoilla"? Onko kukaan käynyt vielä syksyllä polilla?
Millon @love- ootat menkkoja alkavaksi? Ootko soitellut mäelle jo?
 
Heips, toivon Domi kaikkea hyvää (y) mutta niinhän se menee, pessimisti ei pety...

Mulla ei varsinaisesti mitään kerrottavaa (migreenistä päätellen menkat alkaa huomenna). Miun kroppa tuntuu menneen horrokseen, kun ei ees rinnat enää turpoo ennen menkkoja :ROFLMAO:
Pakko sen verran teille "avautua", mies tossa tokaisi, kun taisin mainita noiden IVF-hoitojen Kuopioon siirtymisestä, että no sitten ei kyllä niitä tule. Ihmettelin hänelle, etteihän hän ollut niihin suostuvainen, niin tokaisi vaan, että "olisit kuitenkin jossain vaiheessa siihen pakottanut" (n) niin nyt on sitten pandoran lipas taas avattu, ja toivo herätetty :D (en tosin ole vielä asiaan palannut, että oisko oikeesti suostuvainen)
Mutta tosiaan, jos ne siirtyi Kuopioon, niin ei me taideta siihen rumbaan lähteä... En siis ole vielä polille edes soitellut (en soittanut edes sitä viimeisintä negaa vaikka ois pitänyt).
Ja tosiaan kattelee (isompia) kämppiä, ja kommentoi mm. miten ois helppo koiran tassut tai kurahaalarit pestä :confused: tuo mies on outo...

Ootko love- soitellut polille? Onko siun siirto täällä (syyskuussako sulla se on), vai liekö vaan uudet menee Kuopioon, jos se siirtyminen nyt on päätetty/tehty?
 
Hei, täällä vanha palstalainen tervehtii. Tuli täällä joskus kirjoiteltua. Mulla on yksityisellä tehdyistä hoidoista jäänyt kaksi pakkausta Crinonea 8%. Niissä päiväystä 4/19. Haluaisin lahjoittaa, muutoin joudun viemään apteekkiin hävitettäväksi. Kallis tuote, löytyisikö täältä joku, joka tarviisi? En myy, vaan lahjoitan. Tämä on siis lugesteronia vastaava tuote.
 
@Domi mites on menny? Oireita? Vaik ymmärrän täysin ton pessimistisyyden, en kyl itekää paljoa toivoa oo pakkasessa oleviin luonut..
En oo polille soitellu, sanoovat vaan että soita kun vuoto alkaa. Nyt loppukuusta pitäis tulla.

Ja toivon todella et koska pakkasessa ovat nii tekeevät siirrot vielä täällä, Kuopioon en mitenkään kyl saa hoitoja siirrettyä nykyisen työn takia.. Nyt ehkä saa jopa vähän järkkäiltyä vuoroja, mut vapaita on vähän turhaa tälle vuodelle viikolla saada (n) olknki koko kuopioon siirron unohtanu, joten lisää jännitettävää kun puhelun aika tulee..

@Garfield kiitos tarjouksesta, mullakin ollut terolut/luget käytössä, niin en usko että tarvetta on. Ja kuten Domikin sanoi, en uskalla omin päin mennä muuttelee. :)
 
Pkssk lapsettomuushoidon keskustelijat

Nimi, ikä , monesko lapsi, mistä asti yritetty, milloin hoitoihin, missä vikaa, mikä hoito.

love-, # 26&26 # ensimäinen # yritystä 2012-> # pkssk tammi2015 # siitiöt # 3.IVF/ICSI

Domi # 36&34 # ensimmäinen # 4/12 # selittämätön # hoidot pkssk 2013-2017 (3xIVF/ICSI joista 13 siirtoa 2-3pv, ilman tulosta) Nyt: yksityisellä Lpr takana 4.IVF (3.blasko siirtoa, yksi tulimuna?) 5.IVF/1.PAS ( pakkasessa 1kpl 6.päivänen blasto)

emppu11 # 26&26 # ensimäinen # ya 11/2016 # hoitoihin 11/2017 # ovulaatiohäiriöt # 1(?) inssi

Janitainen # 37&39 # ensimmäinen # yritys 12/15 # selittämätön(?) # pkssk 8/17 # 3.inssi

Piinat :rolleyes:






Hoitojen myötä onnistuneet! (y)

Gerbera_81 (3.IVF)
VoiKukka:) (3.IVF/3.PAS)
Piusy (1.inssi)
emppu11
(1.inssi)
 
@Domi :cry::cry::cry: oon niin pahoillani etten ees tiiä mitä sanoa.. Tosi huono fiilis tuli mulle käydä lukee ettei tääkään onnistunu :unsure: voimia! Meinasitko että vielä sen uhden kokeilette siirtää?

Mun pitäis polille soitella. Vuoto alkoi eilen. Jotenkinnon vähän rimakauhua ilmassa tarttuu luuriin ja aloittas taas hoitorumba :whistle: 6 tais olla pakkasessa, kaikki 3pv. Yritän jos siirtäisivät sen 2 aina kerralla, jos vaan sulatuksen selviää. Ja jos eivät kaikkia suoraan blastoiksi viljelis, iltapäivä ajat menee niin tiukille että kerkeenkö vai en.. Saa nähä tuleeko tästä yhtään mitään koko touhusta
 
Moi kaikille :)
Täällä on aika hiljaista (n)
Minä aktivoidun uudelleen. Tänään haettu 5pvän blasto kyytiin ja jännäillään miten käy :rolleyes: mites muilla menee? Mukavasti ovat polia päivittäneet, kuulemma muitakin hoitoja siellä nykyisin tehdään. Nyt on terolutit käytössä, on sen sata kertaa kivemmat ottaa ku luget :whistle:
 
Moi kaikille :)
Täällä on aika hiljaista (n)
Minä aktivoidun uudelleen. Tänään haettu 5pvän blasto kyytiin ja jännäillään miten käy :rolleyes: mites muilla menee? Mukavasti ovat polia päivittäneet, kuulemma muitakin hoitoja siellä nykyisin tehdään. Nyt on terolutit käytössä, on sen sata kertaa kivemmat ottaa ku luget :whistle:

Mie voisin tulla piinailee tänne siun kanssa. Asun täältä päin mutta käyn hoidoissa kuopiossa mut aika pitkälti samat hoitajat Esa se sielläkin istutti mulle nämä kaksi 4 päiväistä kaveria matkaan ja nyt ois pp 7 menossa.
Mullakin vaihtu luget terolutteihin ja joo on kyllä mukavammat ja mitä parasta myös halvemmat :)

Josko me tehtäis nyt ne synnäri rehvit ;)
 
Ja kuulemma niillä teroluteilla olisi vähän paremmat näytöt myös. Minäkin mietin että olikohan ne halvempia ku apteekissa kävin mutta olisihan niistä vaikka voinut maksaa vähän enemmän ku ovat nii paljon kivemmat ottaa. Saapiko udella onko teillä ensimmäinen pieni yrityksessä? Toivottavasti synnärillä tavataan tai ylipäätään tämä kakkonen tulisi vähemmällä tahkoamisella ku tuo ensimmäinen jonka ahertamikseen meni yli kymmenen vuotta joista viisi hoidoissa :rolleyes: kaikkea hyvää piinailuun:love:
 
Hei mie voisin tänne kans tulla piinailemaan. Oon 28v, mies täyttää nyt 27v. Mulla edellisestä liitosta 4 lasta ja nyt miehen kans yritystä takana 2/2017 saakka ja nyt aloitettiin lapsettomuushoidot. Mulla kokeillaan nyt heti ens alkuun luomusti inseminaatioo viikon päästä. Kummassakaan ei mitään vikaa löytyny mut tärppi vaan ei ole tullu. Jos eka inseminaatio ei tuota tulosta niin kevyt hormonihoito kierron alkuun.
 
Ihanaa kun täällä on aktivoiduttu!

VoiKukka onnea piinaan! (y) mitäs hoitoja siellä on alotettu? :eek: en oo kuullukkaan :ROFLMAO:
vipe1986 muuttuko testitulokset? :)
MandariiniMamma tervetuloa mukaan! :) toivottavasti inssi onnistuisi (y)

Ootte noita teroluteja nyt hehkuttanu :D miun kohalla kävi just toisin. Eivät toimineet yhtään :unsure: vuoto alkoi aina 7vrk siirrosta. Tähän siirtoon sain luget takaisin ja nyt ei oo vuodellu. Pp10 siis menossa. :geek:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä