Moikka kaikille, töissä on semmosta hässäkkää, niin ei oo tullut tällä käytyä - tosin eipä mulla mitään asiaakaan ole ollut
Toivon teille kaikkea hyvää/onnea tälle kierrokselle
Domi ja
love-!!
Mites
emppu11, onko mitään tuntemuksia? Eikös siitä kohta jo 2vkoa?
Mullakin tosiaan viimeksi nappas kiinni pihdeillä, ja tosiaan ei mitään miellyttävä tunne...Enkä muista onko siemenistä sen kummemmin kommentoitu kuin, että hyvältä näyttää/ok.
En tosiaan saanut soitettua polille, mutta nyt ilmeisesti VIISI päivää etuajassa alkoi menkat, niin jos nyt soittelen seuraavaa askelta.
Btw, muistatteko onko täällä, että saa (vain) 3 inssiä? Tuolla inseminaatioketjussa tuli vain puheeksi, että jossain oli, että vaan 3 saa. Mulla nimittäin sitten seuraava olisi viimeinen..Mikä sinänsä ärsyttää kun oli puhetta, että olisi jo viimeksi otettu ne menopurit(tms), niin sitten kuitenkin ne sanoi, että ei sittenkään...Toki ei kai näitä loputtomiin jatketa, mutta...
Pakko vielä avautua..anteeksi...
Nimittäin tänään iski (alkanut vuoto ei toki auta asiaan) ns. pelko, että joku läheinen ystäväni tulee raskaaksi. Siis kuitenkin olen pystynyt tähän asti olemaan vilpittömästi iloinen ystävieni puolesta, mutta nyt iski pelko etten pystykään olemaan vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan.
Sinänsä olen jo niin "vanha" ettei noita onneksi pulpahtele enää kuin sieniä sateella...Tuli vain ilmi, että eräällä erittäin hyvällä ystävällä on "kolmas saa tulla" -vaihe menossa...
Niin ja vielä
Domille lämmin osanottoni, ja jaksamista arjen pyörityksen jatkamiseen <3