Kp 28, pp 12. Nega. Ihmeen vähäisiä on menkkaoireet eikä siis mitään vuotoakaan ole vielä.
Ilmeisesti luget tällä kertaa tosissaan pitää vuodon poissa.
Ei mulla oikeasti ole mitään asiaa, mutta kohan nyt kirjoittelen kun ei ole muutakaan elämään.
Aamulla laittelin koirille tuossa ruokaa, ja mietin, miten jotkut pitävät koiria lapsien korvikkeena
tai ehdottavat koiran ottamista sellaiseksi tms. Musta tuo on ihan käsittämätön ajatusmaailma ja
loukkaa niin koiria kuin lapsiakin. Kyllähän ne molemmat toki on semmoisia holhottavia, mutta
kyllä nuo koirat ihan aikuisia on, toinen 3 v ja toinen kohta 8 v. Ei nuo lapsia ole. Rakkaita perheenjäseni'
kylläkin. Plah.
Olen tässä miettinyt myös, että jospa kertoisin vanhemmilleni tästä lapsettomuudestamme. Äitinihän on sitä mieltä, että meidän suvun naiset tulee raskaaksi jo siitä, kun on alkkarit samassa pyykkikorissa. Noh, niin. Ehkä voi olla että olenkin sellainen, mistäs tuota tietää, mutta mies ei ole sellainen... Rasittaa ajatuskin sitten mitä siitä tulee kun asiasta kertoo. Varmasti ihmettelyä, hämmästelyä ja idioottikommentteja. Seuraavia odotan ainakin tulevaksi: Voittehan te adoptoida. Oletteko kokeilleet harrastaa seksiä oikeaan aikaan kuukaudesta. Ovulaatiotestit. Vyöhyketerapia. Ehkä teitä ei ole tarkoitettu saamaan lapsia, jos se on kohtalo.
Lisäksi olen puutteessa. Viimeksi seksiä ollut joskus 2 kuukautta sitten. Tosin mie oon tottunut tähän, koko tämän 9 vuoden yhdessä olon ajan meidän seksielämä on ollut aika kuollutta, sellaista kerran 1-3 kuussa tasoa... Ehkä se johtuu samasta syystä kuin mihen huono spermakin. En tiedä. Itsellä on kyllä tämän jatkuvat seksin puutteen ja pihtaamisen takia todella huono itsetunto, tunnen itseni todella epäseksikkääksi ja rumaksi... Tunnen itteni aika typeräksi kun jumitan tässä suhteessa. Mutta olin parikymppinen ja kokematon silloin kun tapasimme, e ja todellakin sitten syytin itseäni kaikesta, olen lihava, ruma, paska ja pitäisi muuttua. Mielenkiintoista mielestäni tässä on myös se, kun nillitin äidilleni (tosi järkevää..) ja kaverilleni siitä, että en saa seksiä, niin nämä molemmat sanoivat, että olisit vaan tyytyväinen, kun saat olla rauhassa. Tai että eihän se ole yhtään tärkeää. Ja kun se on muuten tosi hyvä mies. Ja kyllä se vika sinussa taitaa olla...
Ei hitto mikä vuodatus. Sorry.