Ihan tästä läheltä ollaan, onneksi, kyllä mie ihmettelen ja nostan hattua teille jotka kaukaa kuljette. Itse kun pystyn ihan "ohi mennen" poikkeemaan sairaalalla kesken työpäivänkin... vaikka toki se vähän järjestelyjä aiheuttaa mut silti. Asustellaan tässä sit lähitaajamassa.
Me on kanssa oltu tyytyväisiä, tänään viimeks käytiin yhdessä juttelemassa P.Luukkaisen luona kun ollu vähän raskaampaa tää elon polku. Ja kun 2.IVF tuotti taas negan, päästiin sillon lääkärin juttusille yhdessä (kun yleensä käyn aina yksin polilla), niin ihan rauhassa saatiin kysellä ja saatiin paljon vastauksia ja se rauhoitti mieliä ja antoi uskoa lähteä tähän 3. yritykseen.
Meillä takana 2 tuoresiirtoa ja 2 PAS:ia, kaikki ollu puhtaita negoja. Hoitoihin päästiin heti kun haluttiin, koska mulla ollu jo kauan häiriöitä hormonien kanssa ja ne oli jo tarkkaan tutkittu, syytä ei kukaan tiedä, mutta mulla ei vaan kroppa tuota estrogeeniä, joten ei sit mitään muutakaan hedelmällistä. Oonkin jo vuosia syöny vaihdevuosi lääkkeitä
kaupan päälle sairastan sit osteoporoosia :headwall:
Janniina Toivottavasti vielä toi nega kääntyis, pp11 on aika aikanen testata.... Jaksamista, ja tosiaan taukokin tekee joskus hyvää.
rosetta toivottavasti toi IUI tärppäis teillä
mammuliinos ihanaa kuulla että tää voi oikeesti onnistua! kiva että saa tälleen jutella jonkun kaa... mie tuun sitten viikon perässä, meillä punktio vko 14 toivottavasti. huomenna käynti ja toiv. alkaa piikittelyt kanssa. Pe lopetin pillerit, joten eiköhän se tästä lähde.
nyt pitää taas rientää, ollaanhan kuulolla
soja :wave: