Lunatic 24.12.2008 #3 Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix: En ole täällä, vain mun haamu on! Click to expand... Ohho.
kultakimpale 24.12.2008 #10 Täällä ollaan. Odotellaan iskää töistä kotiin. Tunnin päästä tulee. Sitten avataan lahjat =)
kinuski 24.12.2008 #19 Mä tässä istun ja aikaa kulutan, ukko ja esikoinen pelaa uusia xbox-pelejä ja kuopus ajaa radio-ohjattavalla....
Mä tässä istun ja aikaa kulutan, ukko ja esikoinen pelaa uusia xbox-pelejä ja kuopus ajaa radio-ohjattavalla....
Viblsp- 24.12.2008 #20 Lapset leikkivät leluillaan, minä odotan että väsähtävät ja käyvät nukkumaan. Voin sitten keskittyä kirjaan. En vain tiedä kumman lukisin ensin.
Lapset leikkivät leluillaan, minä odotan että väsähtävät ja käyvät nukkumaan. Voin sitten keskittyä kirjaan. En vain tiedä kumman lukisin ensin.
Vacca Foeda 24.12.2008 #21 :wave: :wave: Lapset on lahjansa saaneet ja on saunottu. Miehen kans availlaan omat pakettimme vasta kun lapsen menee nukkumaan.
:wave: :wave: Lapset on lahjansa saaneet ja on saunottu. Miehen kans availlaan omat pakettimme vasta kun lapsen menee nukkumaan.
Tallu - 24.12.2008 #23 Mummula yms. reissusta kotiuduttiin ja tässä piipahdin palstalle pukkia odotellessa :xmas:
elokuu19 24.12.2008 #25 :wave: Nyt on lupa istua persiin päällä.Tenavat leikkii uusilla leluillaan ja vieraatki lähteneet.